بیوگرافی خواننده ایرانی  فولاد ویس

0

فولاد ویس متولد ۲۰ بهمن ۱۳۶۸ در تهران،  خواننده ایرانی می باشد.  فولاد ویس در یک  خانواده تحصیل کرده و مذهبی که بسیار طرفدار موسیقی‌ و هنر به خاطر بافت سنتی خانواده نبود، به دنیا آمده.  او در شهر سیدنی استرالیا ساکن است.

 خواننده ایرانی فولاد ویس

کودکی

فولاد از همان کودکی علاقه خود را به موسیقی نشان داده بود. اما از آنجایی که خانواده او مذهبی بودن، راه سختی برای او به وجود آمده بود. اما با پافشاری های فولاد و نشان دادن استعداد خود در زمینه خوانندگی خانواده او تصمیم به حمایت وی گرفته و توانست به صورت حرفه دوره های خوانندگی را طی کند.

تحصیلات

در دوره تحصیل در مقطع راهنمایی، شروع به آموزش گیتار زیر نظر استاد مجید خویشتن کرد و برای آموزش گیتار الکتریک نیز زیر نظر استاد داوود بحری نژاد حضور پیدا کرد. در همان دوران آموزش، شروع به همکاری با تیم های موسیقی و نمایشی کرد. بطوری که با نمایش تئاتر سهراب کشی، به کارگردانی و نویسندگی رضا حسین آبادی، توانست مقام اول موسیقی نمایشی را در جشنواره نوجوانان در سطح تهران کسب کند و توانست اولین آلبوم موسیقی را در سال ۱۳۸۴ با آهنگسازی سعید شیر محمدی به بازار عرضه کند.

مهاجرت

در سال ۱۳۸۶ بخاطر ساختن یک زندگی بهتر و‌ ادامه تحصیل به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت کرد.

خواننده ایرانی فولاد ویس

فعالیت های ورزشی

او از همان دوران نوجوانی به صورت حرفه ایی ورزش پروش اندام را دنبال میکرد و همیشه سعی میکرد یک اندام خوبی از خود برای به ویژه مخاطبان هنر خود ارائه بدهد.

علاقه مندی ها

ورزش، فیلم، پادکست، آشپزی

ساز های مورد علاقه

گیتار، پیانو

خواننده ایرانی فولاد ویس

اجراها

کنسرت سال ۱۳۸۵ تهران

کنسرت سال ۱۳۸۵ اصفهان

جشن‌ تهران سال ۱۳۸۶ تهران

نوروز سال ۱۳۸۷ مالزی

همکاری ها

همکاری با محسن یگانه، حامد هامان، بهنیا، حکیم، علی عبدالملکی، سعید شیر محمدی، آرمین نصرتی، سامان جلیلی، مهدی احمدوند از جمله همکاری های وی میباشد. در حال حاضر هم با پیمان عدالت و ایمان یمینی دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده و با کمپانی ایرانی آوای آرمانی موزیک های خود را منتشر میکند.

ترانه شناسی

جذاب لعنتی

جذاب لعنتی ریمیکس

بانوی آریایی

چند چندی

قلبم

رابطه

نگاه فولاد ویس به مارکت موسیقی ایران

از نظر فولاد ویس موسیقی ایران و خواننده های ایرانی سعی دارند که موزیک ایرانی را فارغ از هر نوع سبکی به مارکت جهانی معرفی کنند و بتوانند به عنوان یک ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشند.

خواننده ایرانی فولاد ویس

تلویزیون شما

در سال گذشته سعی در راه اندازی یک شبکه ماهواره ایی داشته که ماه ها برای ساخت استودیو آن تلاش کرده ولی به دلایل مشکلاتی شروع فعالیت آن کمی به تاخیر افتاده.

مصاحبه با فولاد ویس

فولاد ویس در دوران فعالیت هنری خود همیشه به سلیقه مخاطب اهمیت ویژه می دهد و در کار های او این موضوع را میتوانیم مشاهد کنیم.

می خواهیم بدونیم باتوجه به موزیک هایی که تا امروز منتشر کردی، مخاطب های تو با کدوم یکی از کارها ارتباط بیشتری گرفته اند؟

برای هر هنرمندی آخرین آهنگ بهترین هستش ولی برای من بیشترین ارتباط با آهنگ بانوی آریایی بود که موزیک مورد علاقه خودم هم هستش.

خواننده ایرانی فولاد ویس

با پر کاری مخالفی؟

پر کاری زمانی خوبه که از کیفیت آهنگ کاسته نشه، هنرمند همیشه باید توی چشم باشه، وگرنه فراموش میشه، و نباید کیفیت رو فدای کمیت کنیم.

یکی از ویژگی های موسیقی پاپ ما این است که تعداد زیادی از آهنگسازها و تنظیم کننده های خوبه ما، خودشان هم خواننده شده اند. فکر می کنید این خوب است یا بد؟

این کاملا سلیقه ایی هستش، جامعه و گوش مردم همیشه دنبال کار قویه و حالا فرقی نمیکنه بکگراند یه هنرمند چی باشه.

فکر می کنی موسیقی ما برای رسیدن به شرایط ایده آل چه چیزی کم دارد؟

به نظر من، زمانی موسیقی پیشرفت میکنه، که مافیایی نباشه و استعداد حرف اول رو بزنه.

خواننده ایرانی  فولاد ویس

فکر میکنی در موسیقی ما مافیا و دست های پشت پرده وجود دارد؟

بله متاسفانه

در شغل دیگری هم فعالیت داری؟

بله،  شرکت ساختمانی و کمپانی ماشین برای اجاره دارم

خواننده ایرانی  فولاد ویس

اگر خواننده نمیشدی چه شغلی رو انتخاب میکردی؟

قطعا بازیگری

نظرات