زمان پخش و تکرار مسابقه دو به دو از شبکه دو نوروز ۱۴۰۲ + روزهای پخش و بازپخش

0

زمان پخش مسابقه دو به دو ۱۴۰۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار مسابقه دو به دو در نوروز ۱۴۰۲ برای علاقه مندان به مسابقات و سرگرمی را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این مسابقه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

مسابقه دو به دو

این مسابقه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید مراوندی کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما است که با اجرای علی مرادی، از سه‌ شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ هرشب به جز لیالی قدر، در ساعت ۲۲:۰۵ پخش خواهد شد و تا عید فطر ادامه دارد.
این برنامه جدیدترین مسابقه شبکه دو تلویزیون است که در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۲، تماشایی میشود و به صورت تلفنی با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۱ در ارتباط مستقیم با شرکت کنندگان ارتباط می گیرد. این مسابقه تلفنی جذاب از اول فروردین ۱۴۰۲ از شبکه دو پخش می شود.

دو به دو با محوریت ارتقای اطلاعات عمومی و فراهم آوردن لحظات شاد و هیجان انگیز، از سه‌شنبه اول فروردین، روانه آنتن خواهد شد.

ساعت تکرار و زمان پخش مسابقه دو به دو  از شبکه دو نوروز ۱۴۰۲

این مسابقه از سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ هرشب به جز لیالی قدر، در ساعت ۲۲:۰۵ روانه آنتن خواهد شد و تا عید فطر ادامه دارد.

بازپخش و تکرار آن نیز، روز بعد ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، ۷:۴۵ صبح و ۱۲:۳۰ خواهد بود.

موضوع

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مسابقه تلفنی دو‌به‌دو شامل بخش‌های اطلاعات عمومی، مسابقه حافظه، سوالات هوش و بازی با حروف است که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. مسابقه تلفنی «۲ در ۲» در ساخت و اجرای دکور و نرم‌‌افزار از طراحی متفاوت و نوینی بهره برده و سوالات آن در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی-اسلامی طراحی شده است.

پیشتر کیمیا گیلانی مجری این مسابقه بود و حالا علی مرادی جای او را گرفته است. کیمیا گیلانی در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ از شغل خود در صدا و سیما استعفا داد و از اجرا در تلویزیون خداحافظی کرد.

زمان پخش و تکرار مسابقه دو به دو از شبکه دو نوروز 1402 + روزهای پخش و بازپخش

علی مرادی (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر و مجری ایرانی است. او فعالیت اجرا را از سال ۱۳۸۷ با برنامه‌های معرکه و ساعت جوانی در شبکه جام جم آغاز کرد و سپس مجری گروه کودک و نوجوان شبکه ۲ به مدت ۴ سال شد. او با اجرای برنامه تلویزیونی امروز هنوز تموم نشده در سال ۱۳۹۲ مطرح شد اما به دلیل اختلاف نظر با کارگردان برنامه از گروه جدا شد و جای خود را به پدرام کریمی داد. او از تابستان سال ۱۳۹۳ اجرای برنامه ویتامین ۳ را به جای علی ضیا به عهده گرفت.

نظرات