درباره مهندس عباس کریم پور

0

بخش تولید مجموعه کارخانه‌جات گروه صنعتی عباس کریم پور در بزرگترین شهرک صنعتی جنوب تهران، یعنی شهرک صنعتی شمس آباد، واقع شده است. با تلاش شبانه‌روزی و هدف‌گذاری هوشمندانه‌ی صورت گرفته در طی سی‌سال، مهندس کریم پور موفق شده است دوشادوش مدیران، مهندسین و کارگران گروه صنعتی کریم‌ پور یک کارگاه کوچک تولیدی را که در سال ۱۳۷۱ تاسیس نمود، به مجموعه‌ای عظیم با دوکارخانه مجزا، به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع مبدل نماید. این در حالی است که این مجموعه کار خود را در ابتدا تنها با ۵ نفر در خیرآباد ورامین شروع کرد و خیلی سریع در سایه‌ی لطف خداوند و فعالیت شبانه‌روزی همکاران توانست در مدت زمانی کوتاهی، به این دامنه از وسعت دست یابد.

مهندس عباس کریم‌پور مدیر عامل کارخانه گروه صنعتی کریم‌پور متولد سال ۱۳۵۳ شمسی در شهرری است. او که دارای اصالتی تبریزی است، دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و MBA در زمینه مدیریت کسب ‌وکار می‌باشد. عباس کریم پور فعالیت خود را در زمینه‌ی ساخت و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی از سال ۱۳۷۱ با ایجاد یک کارگاه کوچک، متشکل از ۵ نفر و در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت، آغاز کرد.

گروه صنعتی عباس کریم پور

عباس کریم پور با تلاش شبانه روزی و برنامه‌ریزی مناسب موفق شد پله‌های ترقی را در صنعت کشور یکی یکی طی نماید؛ به طوری که به مدت ۱۵ سال پیاپی حائز عنوان اولین و بزرگترین کارخانه در صنعت شیرآلات ساختمانی کشور در زمینه‌ی قالب سازی و تنه‌سازی شیرآلات شود. قطعا دست یافتن به چنین سطحی از موفقیت، به ویژه برای یک صنعت‌گر جوان و در برهه‌ای که کشور تازه از آسیب جنگ تحمیلی رهایی یافته بود، بسیار طاقت فرسا و البته کمی دور از انتظار بود. کسب چنین دستاورد درخشانی در بین رقبا و سایر صنعتگران کشور تنها حاصل تلاش مدام، پشتکار و عشق وافر مهندس کریم پور به تولید و کارآفرینی  بوده است؛ که در این میان نباید از وجود همکارانی توانمند و دارای مهارت‌ در راه کسب موفقیت غافل شد.

درباره‌ی گروه صنعتی عباس کریم ‌پور

مهندس عباس کریم‌پور با توجه به علاقه شخصی خود به موضوع تولید و همچنین کسب تجربه و دانش لازم در طی سالهای متمادی فعالیت در حوزه ساخت شیرآلات، موفق به ایجاد مجموعه‌ای بسیار حرفه‌ای و با تولیدات با کیفیت شد. او که از سال ۱۳۷۱ برند خود را با نام گروه صنعتی کریم پور را ایجاد نمود،  پس از کسب عنوان رتبه اول در زمینه قالب سازی و ساخت تنه شیرآلات، از سال ۱۳۹۰ با پشتکار و جدیت بیشتری به کار خود را ادامه داد و توانست پله‌های ترقی را بیشتر طی نماید. گروه صنعتی کریم پور با ثبت و تولید تعدادی از برترین برندهای شیرآلات توانست به جایگاهی منحصر به فرد در صنعت کشور دست پیدا کند.

بی شک مهندس کریم پور یکی از کار آفرین‌های برتر صنعت کشور محسوب می‌شود؛ به طوری که موفق شده با گذشت ۱۰ سال مجموعه‌ای مدرن و بزرگ ایجاد نماید که در آن، بیش از ۱۱۰۰ نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در قالب گروه صنعتی کریم‌پور فعالیت می‌کنند.

از مجموعه‌ی بزرگ نیروهای گروه صنعتی کریم پور، بیش از ۳۰۰ نفر مستقیما درون کارخانه و ۸۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم و در خارج از کارخانه مشغول به کار هستند.

در ادامه با برخی از مهمترین تولیدات و برندهای این گروه صنعتی بیشتر آشنا می‌شویم:

برندهای صنعتی عبـاس کـریم پور

گروه صنعتی عباس کریم‌پور در زمینه‌ی تولید، مونتاژ، توزیع و صادرات شیرآلات بهداشتی اهرمی و معمولی، همچنین انواع دوش، سینک و روشویی و دست‌شویی، فلش تانک و تولید قطعات جانبی فعالیت دارد.

  •     شیرآلات کی آی جی kig
  •     شیرآلات کیسر
  •     شیرآلات هودین
  •     شیرآلات تنسر
  •     شیرآلات ادرینا

امروزه جدیدترین و مدرن‌ترین ابزارها و ماشین‌آلات تولید در کارخانجات بزرگ این مجموعه به کار گرفته می‌شوند تا بیش از ۵ برند مختلف از شیر‌الات و تجهیزات بهداشتی مطابق با سلیقه و نیازهای مختلف داخلی و خارجی تولید و راهی بازار شوند. تمام شیرآلات با آبکاری بسیار قوی به صورت تار و پود می‌باشند و برای رنگ‌کاری آن‌ها از به‌روزترین دستگاه‌های دنیا، از جمله دستگاه PVD، استفاده می‌شوند. به جرات می‌توان گفت، شیرآلات ساخت مجموعه کریم پور، قوی‌ترین و برترین نمونه رنگ‌کاری را دارند و از نظر کیفی، در سطح بالاترین استانداردهای حال روز دنیا می‌باشند.

خواست و تاکید مهندس عباس کریم پور مبنی بر روزآمدی و تولید باکیفیت و بهینه، همواره سرلوحه‌ی اهداف و روش جاری این مجموعه صنعتی است. تولید بهینه به معنای تولید مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز دنیا در کنار بهره‌گیری از پارامترهای فرهنگی و تجربه‌های بومی است. بدون شک، اگر این نگاه بلندمدت و شور و اشتیاق فراوان برای تولید محصولات با کیفیت، کارآمد و زیبا مبتنی بر علم و تجربه نبود، این سفر طولانی، لذت‌بخش و انبوه موفقیت‌های مداوم برای گروه صنعتی کریم پور و همکارانشان رقم نمی‌خورد.

دقت و نظارت وسواس‌گونه‌ای که در روند تولید محصولات وجود دارد، همچنین با توجه به انجام صفر تا صد کلیه مراحل تولید که همگی درون کارخانه صورت می‌گیرد، باعث  شده نظارت کیفی بهتری بر روند تولید صورت بگیرد به طوری که محصولات گروه تولیدی کریم پور دارای بهترین درجه کیفی در سطح داخلی و خارجی هستند.

دریافت نشان استاندارد سازمان ملی ایران، استانداردهای بین‌المللی ایزو و همچنین دریافت گواهینامه بهینه‌سازی مصرف انرژی آب، تنها نمونه‌های کوچکی از مسیر دشواری است که عباس کریم پور و مجموعه تحت حمایتش در پس ۳۰ سال تجربه و تلاش طی نموده که محصول ارزشمند آن، هم اینک به ثمر نشسته است.

نظرات