وضعیت تعطیلی شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ (هفته اخر اسفند)

0

وضعیت تعطیلی شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ (هفته اخر اسفند)

آیا شنبه و یکشنبه تعطیل است وضعیت تعطیلی در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ اخرین اخبار وضعیت تعطیلی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ و آیا صحت دارد؟ و آیا واقعیت دارد؟ در ادامه مطلب با جزئیات خبر میخوانید

آخرین وضعیت تعطیلی شنبه و یکشنبه 27 و 28 اسفند 1401 (هفته آخر اسفند)

از روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تعطیلی روزهای شنبه ۲۷ اسفند و یگشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در شبکه های مجازی در حال انتشار است که این خبر صحت ندارد و روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ روز کاری محسوب میشود و تعطیل نیست.

هفته اخر اسفندماه بچه ها و کارمندان منتظر تعطیلی هستند، اما تا این ساعت برای تعطیلی روزهای شنبه ۲۷ و یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و صرفا برخی دانشگاه ها اعلام کردند که تعطیل می باشد.

در صورت اعمال تعطیلی در این همین بخش خبری به اطلاع شما می رسد

تعطیلی دانشگاه شریف روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

بر اساس مصوبه هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف؛ روزهای شنبه و یک شنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ با اعطای مرخصی تشویقی به کارکنان، فعالیت‌های دانشگاه تعطیل خواهد بود. کارکنانی که با نظر مدیرانشان لازم است در این دو روز در دانشگاه حضور داشته باشند، می‌توانند در سال ۱۴۰۲ از این دو روز مرخصی تشویقی استفاده کنند. همچنین در روزهای ۵ تا ۹ فروردین ۱۴۰۲ کارکنان دانشگاه می‌توانند با استفاده از ۲ روز مرخصی استحقاقی از ۳ روز مرخصی تشویقی استفاده کنند.

این خبر در حال تکمیل است....

تعطیلی های سال های قبل

در سال های قبل تصمیم دولت با توجه به تقارن روزهای شنبه و یک شنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند با تعطیلات عید و تعطیلی ۲۹ اسفند تصمیم گرفت ادارات و سازمان‌ها دو روز یادشده را به کارکنان متقاضی مرخصی بدهند.

واحد مرکزی خبر نوشت: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: کارکنان دولت می‌توانند روزهای شنبه و یکشنبه آخر سال را مرخصی بگیرند.

فروزنده افزود: با توجه به تقارن روزهای شنبه و یک شنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند با تعطیلات عید و تعطیلی ۲۹ اسفند، دولت تصمیم گرفت ادارات و سازمان‌ها دو روز یادشده را به کارکنان متقاضی، مرخصی بدهند.

اما برای امسال (۱۴۰۱) هنوز تصمیمی برای تعطیلی این دو روز گرفته نشده است.

نظرات