بیوگرافی مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی و همسر و فرزندانش +‌عکس جدید میانسالی

0

بیوگرافی مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی و همسر و فرزندانش +‌عکس جدید میانسالی

مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی در سریال آن شرلی با موهای قرمز (سریال رؤیای سبز) است. مگان فالوز زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۸ ‏در تورنتو کانادا بازیگر و هنرپیشه آمریکایی – کانادایی است که با بازی نقش آن شرلی مشهور شد او هم اکنون در میانسالی بسر می برد و دارای دو فرزند می باشد. در ادامه با بیوگرافی مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی و همسر و فرزندان با عکس های جدید و سوابق هنری او در مجله حرف تازه آشنا می شوید.

بیوگرافی مگان فالوز (Megan Follows) کیست بازیگر نقش آن شرلی

بیوگرافی مگان فالوز بازیگر

مگان فالوز با نام کامل مگان الیزابت لورا دایانا فالوس بازیگر کانادایی آمریکایی زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۸ در تورنتو با ملیت ایالات متحده آمریکا است. از فیلم های معروف او می توان به بازی در سریال رؤیای سبز در نقش آن شرلی اشاره کرد.

بازیگر نقش آن شرلی در سریال آن شرلی کیست

در ایران مگان فالوز را با شخصیت آن شرلی دختری با موهای قرمز می شناسند و هنوز او را با همین کاراکتر به یاد دارند.

بیوگرافی مگان فالوز

زندگی شخصی

فالوز در تورنتو، در یک خانواده بازیگر متولد شد. پدرش تد فالوز بازیگر و کارگردان تئاتر کانادایی و مادرش داون گرینهالگ بازیگر کانادایی است. پدر و مادرش بعداً طلاق گرفتند. سه خواهر و برادر او همگی در به شغل هنری مشغول هستند. خواهر بزرگترش ادوینا نویسنده است، در حالی که برادرش لارنس و خواهرش سامانتا فالوس (که با بازیگر آمریکایی شان اوبرایان ازدواج کرده) نیز بازیگر هستند

ازدواج + همسر مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی

خانم مگان فالوز در سال ۱۹۹۱ با کریستوفر پورتر ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند. ثمره این ازدواج دو فرزند می باشد.

ازدواج + همسر مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی

سوابق هنری

فالوز بازیگری را از سال ۱۹۷۸ آغاز کرد و بیشترین شهرتش نیز برای بازی در سریال رویای سبز با نام سریال آن شرلی با موهای قرمز در نقش آنه بوده است.

اولین کار بازیگری مگان در سن ۹ سالگی بود، زمانی که در یک آگهی تبلیغاتی برای بل کانادا به دست آورد. او با اولین بازی در تیزر تبلیغاتی، وارد عرصه بازیگری شد.س از آن در چند سریال تلویزیونی مانند مت و جنی، باکسترها و کوچکترین دوره گردی ظاهر شد، او همچنین در فیلم کوتاه «پسران و دختران» (۱۹۸۳) بازی کرد که برنده جایزه اسکار بهترین موضوع کوتاه شد.

بازیگر نقش آن شرلی کیست

در سال ۲۰۰۵، او به عنوان یکی از مستاجران مجتمع آپارتمانی رابسون آرمز، در گروه درام کانادایی رابسون آرمز به عنوان مهمان بازی کرد. او همچنین در سریال Open Heart در نقش پرستار و نقش مادر بوکی در سه فیلم اقتباسی از سری “بوکی” برنیس تورمن هانتر بازی کرد
در سال ۱۹۸۲ در سریال زندگی خانگی و دو فیلم تلویزیونی Sin of Innocence و Shattered … If Your Kid’s On Drugs ایفای نقش کرد

بیوگرافی بازیگر نقش آن شرلی در سریال رویای سبز

آن شرلی الان کجاست

او هم اکنون در سن میانسالی بسر می برد و در قید حیات است. وی در سه قسمت اول چهارگانه آن شرلی کوین سالیوان بازی کرد. او همچنین نقش آفرینی بسیار تاثیر گزاری در نقش کاترین مدیتچی در سریال سلطنت داشت.

آن شرلی الان کجاست عکس جدید

عکس های جدید مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی

با پخش مجدد سریال آن شرلی با موهای قرمز از شبکه تماشا، تصویری جدید از این بازیگر در سن ۵۵ سالگی در شبکه های اجتماعی وایرال شد که مورد توجه قرار گرفته است. چهره جوان او در ۵۵ سالگی مورد شگفتی و تعجب کاربران شده است.

مگان فالوز در نقش آن شرلی خوش درخشید . او شخصیت دختری را بازی کرد که در یتیم خانه بزرگ شده‌است. آن به‌طور تصادفی نزد خانم ماریلا کاتبرت و آقای مت کاتبرت فرستاده می‌شود که در اصل درخواست یک پسر کرده بودند. خانم ماریلا در ابتدا شگفت‌زده می‌شود. پس از اینکه ماریلا از گذشتهٔ غم‌انگیز آن مطلع می‌شود، آن به تدریج به عضوی غیرقابل جایگزین از خانوادهٔ کاتبرت تبدیل می‌شود.

بیوگرافی مگان فالوز و همسرش و فرزندان + عکس جدید

بازیگر نقش آن شرلی کیست

زندگینامه مگان فالوز

بیوگرافی مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی و همسر و فرزندانش +‌عکس جدید

همسر واقعی آن شرلی

نظرات