داستان‌های دریایی و زیر‌دریایی در دیجیتون

0

انیمیشن هیولای دریا داستانی در گذشته را نشان ‌دهد. زمانی خیالی که جنگجویانی دلیر بر روی اقیانوس‌ها با هیولاهای غول پیکر زیر آب مبارزه می‌کردند.

انیمیشن هیولای دریا درباره ماجراجویی و کشف واقعیت است. واقعیتی که مدت‌‌ها از چشم کسانی که روی خشکی زندگی می‌کنند مخفی شده است. ژانر این کارتون، ماجراجویی و فانتزی است و برای کودکان ۸ تا ۱۲ سال ساخته شده است.

انیمیشن هیولای دریا داستان سفر دریایی یک شکارچی به نام جیکوب و یک دختربچه به نام میزی است. میزی و جیکوب به قصد ماجراجویی و شکار وارد اقیانوس و دریاها شده و رازهای شگفت‌انگیزی را کشف می‌کنند. Chris Williams کارگردان انیمیشن هیولای دریا سابقه ساخت انیمیشن‌های محبوب و موفقی مثل ۶ قهرمان بزرگ و موآنا را دارد. داستان اکشن و هیجان‌انگیز این انیمیشن به کودکان یاد می‌دهد که به دور از افسانه‌ها و دروغ‌ها، حقیقت را با دلایل منطقی بپذیرند.

میزی، دختر شیطون و ماجراجوی انیمیشن هیولای دریا، از یتیم‌خانه فرار می‌کند و مخفیانه وارد کشتی افسانه‌ای به نام ناگزیر می‌شود تا بتواند یک شکارچی هیولای دریایی شود؛ اما در طول مسیر همه چیز تغییر می‌کند. او به همراه یکی از بزرگ‌ترین شکارچیان هیولای دریا، کاپیتان جیکوب هالند، هم‌ سفر می‌شود.

انیمیشن هیولای دریا

در ابتدا کاپیتان کشتی ناگزیر، کاپیتان کرو، سعی می‌کند جیکوب هالند را به حقیقتی که خود تازه فهمیده، برساند اما موفق نمی‌شود.

میزی و جیکوب در طول سفر به رشد شخصیتی می‌رسند و با مفاهیم مهم‌تری آشنا می‌شوند.

مبارزه نتفلکیس با کمپانی‌هایی مثل دیزنی و پیکسار

نتفلیکس در چند سال اخیر توانسته همپای دریم ورکس، پیکسار و دیزنی انیمیشن پرمخاطب بسازد و کودکان و نوجوانان را مجذوب محصولات خود کند.

انیمیشن کلاوس یکی از آن انیمیشن‌هایی است که بر خلاف داستان‌ها و دنیای کلیشه‌ای قصه‌‌های انیمیشنی، مسیری متفاوت را انتخاب کرده و یک افسانه قدیمی را با داستانی جذاب بازنویسی می‌کند. انیمیشن کلاوس محصول کمپانی نتفلیکس است و توانست قدرت این شبکه را در ساخت انمیشن به نمایش بگذارد.

برای دانلود انیمیشن و کارتون و هر محصول محتوایی مخصوص کودکان، بررسی محتوا و پیام‌های اخلاقی توسط والدین، ضروری است. بعضی انیمیشن‌ها در رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان تهیه می‌شوند و محتوای مناسبی برای مخاطبان با سنین پایین ندارند. برای دانلود انیمیشن و کارتون می‌توانید اپلیکیشن دیجیتون را دانلود نصب کرده و بهترین‌ها را با دوبله اختصاصی این مجموعه دانلود کنید.

انیمیشن هیولای دریا از اشتباهات بزرگ و تاریخی می‌گوید. اشتباهاتی که در دراز مدت بدون فکر و تحقیق و استدلال پذیرفته شده و تغییری نکرده. اشتباه در هر ابعادی اشتباه است؛ هرچند بزرگ و تاریخی باشد.

این انیمیشن برای نشان دادن اهمیت حقیقت و اثبات واقعیت است و با همین پیام توانست در دل مخاطبان جای باز کند.

کارتون باب اسفنجی، ورود به دنیای شیرین زیر دریا

کارتون باب اسفنجی سرشار از رنگ و لحظات خنده‌دار است که مخاطب را که اغلب کودکان و خردسالان هستند، جذب می‌کند. شخصیت پردازی کارتون باب اسفنجی یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه کارتونی محسوب می‌شود.

این مجموعه در ۱۳ فصل و چند فیلم سینمایی برای مخاطبان و طرفداران خود ساخته شده است.

کارتون باب اسفنجی

کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای کودکانه درباره زندگی روزانه یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج یک آشپز است و بهترین همبرگر بیکینی باتم را در رستوران آقای خرچنگ می‌پزد. دستور پخت این همبرگر سری بوده و پلانکتون در هر قسمت نقشه‌ای برای به‌دست آوردن این دستور پخت میکشد. دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که در کنار هم لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را می‌سازند.

کاراکتر آقای خرچنگ در کارتون باب اسفنجی به عنوان مردی مسن و خسیس که جز پول چیزی برایش مهم نیست، از برجسته‌ترین کاراکترهای کارتون باب اسفنجی است. او دخترخوانده‌ای نهنگی به نام پرل دارد که او هم تنها دغدغه‌اش لباس و ظاهرش است.

در شهر بیکینی باتم هر شخص دغدغه و علاقه خود را دارد و بر روی موضوعی خاص متمرکز است. مثلا آقای خرچنگ به پول و اسکناس، پرل به ظاهرش، اختاپوس به موسیقی و حتی پاتریک به خوابیدن و تنبلی علاقه دارد؛ اما باب اسفنجی عاشق خوشحال بودن است.

باب اسفنجی آماده برای ساختن روزی شاد است و حضورش انرژی اطرافیانش را تقویت می‌کند. خنده‌های شیرین او حتی اختاپوس بداخلاق را نیز به ذوق می‌آورد؛ هرچند خودش انکار کند!

هر قسمت از کارتون باب اسفنجی به داستانی متفاوت اختصاص دارد و در ژانر کمدی و فانتزی و ماجراجویانه قصه‌پردازی می‌کند. در بیشتر قسمت‌ها اختاپوس سعی دارد از شر شوخی‌های باب اسفنجی و پاتریک خلاص شود و این مسئله پتانسیل ساخت لحظات خنده‌دار و کمدی زیادی دارد.

برای دانلود انیمیشن و کارتون سری به اپلیکیشن دیجیتون بزنید، بهترین‌ها را داشته باشید. دانلود انیمیشن و کارتون با سرعت بالا و دوبله اختصاصی از دغدغه‌های مجموعه دیجیتون است. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌های جدید و قدیمی است.

نظرات