تجربه اقامتی لاکچری در هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

0

بابلسر یکی از شهرهای معروف استان مازندران است که به دلیل وجود دریا و دشت های زیبا، محبوبیت زیادی دارد. به همین دلیل است که تعداد زیادی از مسافران ایرانی، بابلسر را به عنوان مقصد سفرهای تفریحی خود انتخاب می کنند.

نمایی از هتل 5ستاره میزبان

وقتی می خواهیم در بابلسر اقامت داشته باشیم، نیاز به هتلی خوب و مناسب داریم که پاسخگوی نیازهای ما باشد و امکانات رفاهی لازم را در اختیارمان قرار دهد.

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، با بیش از ۷۰۰۰ متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های بابلسر است که برای رفاه شما، امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد و می توانید در این هتل، اقامتی آرامش بخش و رویایی را تجربه کنید.

اگر قصد سفر به شهر بابلسر را دارید و می خواهید هتلی خوب و مجلل را برای اقامت در بابلسر انتخاب کنید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با امکانات بی نظیر هتل پنج ستاره میزبان بابلسر آشنا کنیم.

معرفی هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، هتلی مجلل و لوکس است که در کیلومتر ۳ کمربندی بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم ساخته شده است. رزرو هتل پنج ستاره میزبان بابلسر به افرادی پیشنهاد می شود که به اقامت در هتلهای لوکس و ساحلی علاقه دارند؛ زیرا فاصله هتل میزبان تا ساحل دریا، کمتر از ۱۰ دقیقه است.

ساختمان هتل میزبان بابلسر، ۱۵ طبقه بوده و ۱۶۳ واحد اقامتی دارد. مساحت این هتل، بیش از ۷۰۰۰ متر مربع است و از بزرگترین هتل های پنج ستاره مازندران محسوب می شود. چشم انداز اتاقهای هتل میزبان بابلسر، فوق العاده است و منظره ای از دریا، قله دماوند و شالیزارهای اطراف را به شما نشان می دهد که می توانید از تماشای این مناظر لذت ببرید.

در هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از میان انواع اتاق سینگل، اتاق ویژه جانبازان، اتاق دابل، اتاق توئین، اتاق دابل لوکس، اتاق پانوراما، اتاق جونیور سوئیت، اتاق فمیلی سوئیت، سوئیت لوکس، اتاق کانکت، سوئیت ملکه، سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت انتخاب کنید.

معرفی امکانات رفاهی هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، از امکاناتی مانند یخچال، چایساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، چاپگر، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، میز تحریر، سشوار، لوازم بهداشتی، تلفن، میز آرایش، سیف باکس و مینی بار بهره‌مند خواهید شد.

همچنین این هتل خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، ترانسفر مسافر، خدمات خشکشویی، روم سرویس، اتاق چمدان، آتلیه عکاسی، خدمات باربری، خدمات گردشگری و خدمات اورژانس را برای مهمانان هتل انجام می دهد.

وجود رستوران، تالارهای مجلل، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی، سالن زیبایی بانوان و سالن زیبایی آقایان از دیگر امکانات هتل پنج ستاره میزبان بابلسر هستند. پارکینگ هتل میزبان نیز ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو را دارد و به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل میزبان بابلـسر

تنوع امکانات تفریحی و ورزشی این هتل، به شما اجازه می دهد تا هیجان و انرژی مثبت را در این هتل تجربه کنید. در هتل میزبان بابلسر، انواع امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، باشگاه بدنسازی، زمین بازی و تجهیزات ورزشی وجود دارد.

در طول اقامت در این هتل می توانید به سالن ماساژ و حمام سنتی هتل میزبان بروید و آرامش عمیق را به جسم و روحتان هدیه دهید. همچنین در مرکز دوچرخه سواری این هتل، شما می توانید دوچرخه امانت بگیرید و در محوطه سرسبز هتل، دوچرخه سواری کنید.

معرفی هتل 5ستاره میزبان شهر بابلسر

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

در رستورانهای هتل میزبان، شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، خوراک های دریایی، فست فود و غذاهای شمالی را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. کافی شاپ هتل نیز فضایی دنج و لوکس دارد و با انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه از شما پذیرایی می کند.

رزرو هتل پنج ستاره میزبان بابلسـر با سامانه سفربازی

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، هتلی مجلل و لوکس است که فرصت اقامتی لاکچری و مفرح را برایتان فراهم می کند. اگر دوست دارید در این هتل لوکس و ساحلی اقامت داشته باشید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و برای رزرو اتاق دلخواه خود اقدام کنید.

نظرات