جدیدترین مدل های کفش دخترانه بچگانه ویژه عید ۱۴۰۲ + راهنمای خرید کفش بچگانه

0

کفش دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ : قطعا خرید کفش برای عید و مخصوصا کودکان ضروری و مهم است،دانستن نکات مهم برای نیز یکی از چیزهایی است که والدین باید آن را بدانند تا خرید موفقی داشته باشند. از این جهت ما مجموعه مدل های جدید کفش دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه نکات مهم را برای شما آماده کزده ایم. همراه ما باشید.

کفش دخترانه بچگانه 1402

جدیدترین مدل های کفش دخترانه بچگانه ویژه عید ۱۴۰۲ + راهنمای خرید کفش بچگانه

نکته اول اینکه سایزی برای فرزندتان انتخاب کنید که اندازه و راحت باشد ویا در نهایت ۴ تا ۵ میلیمتر از جلوی کفش ( یا از پشت کفش که قابل مشاهده باشد ) خالی باشد. کفش نباید خیلی بزرگ باشد و یا کیپ پای کودک باشد که خیلی زود کوچک شود.

کفش دخترانه بچه گانه

وزن کفش بسیار برای فرزندان خردسال و کودک که به تازگی راه رفتن را آموخته اند اهمیت دارد. کفشی را انتخاب نکنید که زیره ای سنگین دارد. هرچه کفش سبکتر باشد راه رفتن برای کودکان راحتتر می شود. البته حتما مد نظر داشته باشید که کفشی را انتخاب نکنید که به دلیل سبکتر شدن از کیفیت زیره و رویه خود زده باشد. معمولا کفشهایی که روی آنها از جنس پارچه ای میباشد سبک و راحت می باشد.

کفش دخترانه

یکی از نکات مهم یک کفش بچگانه خوب میزان ارتفاع پاشنه و پنجه آن از سطح زمین است. برای اینکه کودک بتواند هنگام راه رفتن بهتر تعادل خود را حفص کند بهتر است ارتفاع پاشنه کفش از سطح زمین ۴ تا ۵ میلیمتر از پنجه آن بیشتر باشد. این امر در راه رفتن و حفص تعادل کودک بسیار کمک میکند

کفش بچگانه

از آنجایی که پای کودکان دائماً در حال رشد است، صرف هزینه زیاد برای خرید کفش بچه گانه مناسب می‌تواند کار غیر هوشمندانه‌ای باشد. شما می‌توانید با هزینه معقول‌تری کفش‌های استاندارد و با کیفیت را برای استفاده در یک دوره ۳ تا ۴ ماهه کودک خود خریداری نمائید.

کفش دخترانه عید

هنگام خرید کفش بچه گانه توجه کنید که بند نداشته باشد؛‌ چرا که کودک شما قادر به بستن بند کفش نخواهد بود. در عوض کفش‌های چسب‌دار می‌توانند بسیار مناسب باشند. البته اگر کودک شما سن بسیار پایینی داشته و توانایی باز و بسته کردن چسب کفش را ندارد، می‌توانید به خرید کفش بند‌دار هم فکر کنید.

راهنمای خرید کفش بچگانه

نکته آخر : عد از اینکه نکات فنی و استاندارد بودن کفش را بررسی کردید، لازم است هنگام خرید کفش کودک به نکات ظاهری آن نیز توجه کنید. اگر کودک شما از کفشی که در حال خرید آن هستید خوشش نیاید، خریدی بی فایده انجام داده‌اید. در صورتی که کودک‌تان یک کفش غیر استاندارد را انتخاب کرد، می‌توانید معایب آنرا به زبانی ساده توضیح دهید و کفش استاندارد را به او معرفی کنید.

قیمت کفش بچگانه

مدل های جدید کفش بچگانه

جنس کفش بچگانه

راهنمای خرید کفش عید بچگانه

همراه ما باشید.

نظرات