سایت تولیدی پوشاک

0

سایت تولید پوشاک شامل تولید فروش انواع دسته های گوناگون پوشاک از رسمی تا کاری ورزشی است که بعضی بصورت عمده و برخی تک فروشی اقدام به فروش از طریف وب سایت میکنند این سایت ها اگر قصر فروش بصورت فصلی یا عمده دارن احتیاجی به درگاه بانکی ندارند از طریق شماره تماس تعداد و نوع مشخص میشود و یک کار سفارشی خواهد بود. storetrade.ir 09307326632

سایت تولیدی پوشاک

سایت تولیدی فروش انواع لباس کار

در طراحی سایت لباس کار قطعا سایت فروشگاهی است اما میتوان با یا بدون درگاه باشد به علت تنوع در این مدل ابتدا نوع و جنس تعداد توسط کارفرما انتخاب سپس در خط تولید قرار میگیرد. به طور معمول انتخاب لباس کار فرم با کارفرما می باشد که اکثر به اتفاق قریب تمام کارکنان می تواند از یک مدل لباسکار استفاده نمایند زمان انتخاب لباس کار باید به سایز آن توجه کرد بزرگ یا کوچک بودن برای افراد دردسر ایجاد کند لباس کوچک باشد در هنگام کار به‌راحتی دست‌ها و پاها نمیتوانید تکان دهید برخی در مچ پا دارای زیپ جهت تنظیم هستند میشود تغییر داد مدل‌ دوبنده‌ لباس کار قابلیت تنظیم است.

برای فعالیت های معمولی بهتر است از لباس کار فرم معمولی و موجود در بازار استفاده کرد در صورتی که نوع کار شما از میزان خطر بالاتری برخوردار است باید از لباس کار ی با ویژگی های مخصوص همچون ضد جرقه ضد اسید و مواد شیمیایی ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت دفع اشعه های مضرر جوشکاری آرگون خریداری نمود.

لباس کار از آلوده و کثیف شدن لباس‌های دیگر جلوگیری می‌کند برخی از لباس‌های کار ضدآب و ضد آتش هستند و برای مشاغل خاص استفاده می‌شوند پزشکان و پرستاران موظف به پوشیدن روپوش در مراکز پزشکی هستند پیش‌بند نیز ازجمله لباس‌ کار است لباس‌های کار کافه و رستوران سبب یک رنگی نیروهای کار می‌شوند و نوعی اتحاد را به وجود می‌آورند .

لباس کار در مجموعه نشان از شخصیت سازمانی و برندینگ سازمانی سازمان مطبوع می باشد و دید خوبی به مشتری خواهد داد در برخی مشاغل  البسه بنا به جایگاه شغلی برای شناسایی راحت پرسنل انجام میگردد

هرگز با لباس کاری که تکه‌ای از آن پاره شده و آویزان است مشغول کار نشوید اگر کارتان با ماشین آلات مکانیکی است احتمال گیر کردن تکه‌ای از لباس در دستگاه وجود دارد اگر شرایط محیط کاری شما به گونه‌ای است که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارید لباس باید جلوگیری کننده از نفوذ مواد به لباس و رد شدن از ان باشد.

خصوصیات لباس کار اگر دقت کنید لباس کار های استاندارد کمربند و جیب و زیپ ندارند وجود جیب می تواند باعث جمع شدن آلودگی باشد زیپ نیز در شرایط کاری گوناگون می تواند رسانای جریان برق باشد و جان شخص را در معرض مخاطرات قرار می دهد.

لباس کار راحت در محیط کار بسیار راحت و کاربردی باشد اگر از وسایلی استفاده می‌کنید که هنگام کار احساس راحتی نمی‌کنید و کارتان را کندتر  میکند باید به فکر خرید لباس کار راحت باشید.
در نمایشگاهها و همایشهای مختلف نیروهای یک سازمان یا شرکت که در این فضا حضور دارند یک لباس فرم بر تن دارند استفاده از البسه تخصصی و لباس سازمانی روشی برای تبلیغ صحیح سازمان است که تاثیر بسیار زیادی در گسترش کسب و کار خواهد داشت چرا که این پیام تبلیغاتی مانند تبلیغات فرد به فرد مورد توجه افراد جامعه قرار میگیرد که نشان از همبستگی و هماهنگی پرسنل دارد و باعث جلب اعتماد مشتری و دیگران میشود همچنین با این روش برند سازمانی خود را معرفی میکنید.

یکی از مکان‌هایی که لباس‌های کار متحدالشکل در آن دیده می‌شود فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در قسمت‌های مختلف کشور و بین‌المللی فعال هستند این حس را به افراد منتقل کند که در جا که باشند از شعبه‌های این فروشگاه خدمات یکسانی را دریافت می‌کنند روی آن می‌توان نام برند را طراحی کرد تا افراد به نام و نشان آن شرکت بیشتر عادت کنند جنس لباس کار شرایط محیط کاری افراد ارتباط مستقیم با جنس لباس کار آن­ها خواهد داشت در آب و هوای سرد فضای باز از لباس کار یکسره با جنس پارچه ضخیم استفاده کنید.

پارچه­ های تولید لباس شامل پارچه کتان فلامنت کجراه ترگال و تترون است لباس کار­هایی که با جنس تترون تولید می­شوند ضخامت پایینی دارند و معمولا مناسب استفاده به عنوان روپوش پرستاران و لباس کار کارکنان رستوران­ ها هستند لباس ایمنی تولید شده با استفاده از پارچه فلامنت کجراه ضخامت بیشتری نسبت به لباس کار تترون دارد نکته ­ای مهم که باید به آن توجه داشته باشیم آن است که این پارچه به راحتی هوا را از خود عبور نمی­دهد و برای استفاده در محیط گرم آنچنان مناسب نیست پارچه کتان در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و به عنوان لباس کار سنگین مانند جوشکاری و فرزکاری مورد استفاده قرار می­گیرد

پارچه ترگال با ضخامت به تترون مناسب استفاده پرستاران دکتران آشپزان است در برخی از کارگاه­ ها نیز از این نوع لباس ایمنی به عنوان لباس کار استفاده می­شود.

سایت تولیدی پوشاک

سایت های عمده فروشی لباس رزمی

در سایت های ورزشی و تولیدی لباس رزمی شما مجبورید سایز های گوناگون را داشته باشید زیرا مشتریان شما ورزشکارانی از سن خردسالی تا بزرگ سالی هستند برخلاف لباس کار که فقط مخصوص بزرگسالان است استورترید. لباس نینجا این لباس مخصوص ورزش های دفاع شخصی و نینجا می باشد شامل یک عدد کت که آستین ربع دارد و یک شلوار گشاد است سایز بندی بر اساس قد شلوار است کت این محصول گشاد است و با کمربند تنظیم می شود.

نین جوتسو همان نینجا یک هنر رزمی ژاپنی است که در لغت به معنای حرکت پنهانی است و در آن استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگ‌های نامتعارف و چریکی و روش‌های جاسوسی و پنهان‌کاری آموزش داده می‌شود بدن و جسم را پایگاه فکر و اندیشه می‌داند و کالبد آدمی را آموزش می‌دهد تا با آن روح را بسازد اصول اصلی و اجرای تکنیک‌ها نیاز به سرعت تعادل تمرکز قدرت و تنظیم زمان تنفس و کنترل آن دارد.

نینجوتسو از دو کلمه ی نین به معنی بردباری و تحمل در عین استقامت و قدرت و همچنین جوتسو به معنای هنرتشکیل شده است این دو کلمه درکنار هم معنای سبکی از زندگی را معرفی میکند نینجوتسو در کلمه به معنی هنر پنهانی است كه این نوع هنر رزمی برای دفاع از خود و رسیدن به مهارتهای ویژه رزمی برای مقابله با دشمن است سبکی که علاوه بر تاکید بر مهارت های رزمی و تقویت قدرت بدنی داشتن روح و روانی زلال و آزاد و فکر و اندیشه ی قوی یک جنگجو را هم پرورش میدهد در این ورزش رنگ لباس نینجوتسو معمولا از رنگهای تیره مشکی یا زرشکی تیره استفاده میکنند این رنگها به خوبی با تاریکی شب در می آمیخت و سبب می شد که نینجا اگر نه کاملا ولی خیلی به سختی دیده شود.

نینجا ها استاد پنهان کاری و سایه اند در اصل رنگ اصلی لباس نینجا ها مشکی بوده است بخاطر اینکه برنامه ها و عملیات های رزمی اکثرا در تاریکی و شب انجام می شده است اما امروزه که رشته بصورت ورزش در نظر گرفته می شود لباس با رنگ های دیگر که با هدف خاص بودن یا جلوه نمایشی است هم استفاده می شود این محصول با پارچه فلامنت اصل مشکی با ضخامت متوسط تولید میشه که حداقل بطور متوسط ۴ سال رو ماندگاری دارد رنگها و مدلهای مختلف لباس نینجا لباس رنگ سفید قرمز سبز آبی لجنی طرح ارتشی و نظامی هست برای حمل تجهیزات و امکانات و سلاح های روی لباسشان تا ۱۰ جیب نیز کار می‌گذاشتند.

در سکوت و تاریکی شب مخفی بشین و در موقعیت مناسب دشمنانتون رو نابود کنین در هنگام سپیده دم لباس و نقاب رو پوشیده و شوریکن‌ها را آماده پرتاب کنین مچ‌بند رو سفت و محکم ببندین تا وقتی که همه به خواب فرو رفتن هدفتون رو بی‌صدا نابود کنین و سریع مثل یک نینجای زبر دست و ماهر موقعیتتون را ترک کنین لباس نینجا دراگون با رنگ مشکی‌قرمز به همراه نقاب ۲ شوریکن و ۱ مچ‌بند حس یک نینجای واقعی رو بهتون میده ویژگی لباس نینجا پارس رزم دوخته شده در تولیدی پارس رزم با افتخار دوخت ایران دارای ۱ لباس نینجا ۱ کلاه نینجا ۲ شوریکن نینجا و ۱ مچ‌بند این ست شامل شمشیر نیست جنس لباس نقاب و شوریکن از فلامنت لطیف.

لباس نینجا مربوط به نمایش های کابوکاست که عروسک گردان ها در زمینه سایه با لباس سیاه کار می کردند و دیده نمی شدند برای ما لباس نینجا یک ماسک سیاهرنگ ژاکت شلوار کمربند و کفش سیاه رنگ است که همه این لباسها نرم هستند تا در زمان حرکت صدایی ایجاد نکنند لباس اصلی نینجاها دارای قسمتی به نام هاکیما می باشد هاتوری هانزو یک شال بزرگ سیاه رنگی داشت که آنراردای نامرئی می نامید.

لباس نینجا را شینوبی شو کوزو می نامند گره های لباس نینجا در مفاصل باعث نرم تر شدن حرکت فرد می شود و هنگام آسیب دیدن برای جلو گیری از خون ریزی به کار می رود با این که لباس نینجا به صورت سنتی به کار می رود ولی هنگام شب زیر نور ماه و یا با چراغ قوه قابل دیدن است بنا براین در شب از رنگهای قهوه ای خاکستری و یا قرمز استفاده می شود خاصیت قرمز و سیاه بودن لباس نینجا در شب به این دلیل است که هیچ نوری نمی تواند رنگ قرمز را مشخص کند و در شعله های آتش این رنگ در نظر دشمن جلوه خون را ایجاد می کند که او را وحشت زده تر می کند این حقه توسط جنگجویان یونانی نیز استفاده می شد تا دشمن متوجه خون و نقاط ضعف آنها نشود و به این روش سان من جیتسو می گویند که به معنی روش دروازه ذهن می باشد.

رنگ های لباس نینجا به طور کلی و مختصر

لباس مشكي لباس رسمي در دوجوهاي تمرين و عمليات هاي شبانه است

لباس سفيد: براي كار در طبيعت سفيد مانند مناطق برفي است

لباس آبي تيره: براي مناطق سواحلي رودخانه يا دريا به كار مي رود

لباس چریکی: براي عمليات در جنگلها و مناطقي كه رنگهاي مختلفي دارد استفاده مي شود

لباس خاکی از اين لباس نيز در مناطق كوهستاني و بياباني استفاده مي شود

سایت تولیدی پوشاک

درباره ورزش های رزمی

هر نوع ورزشی به یک سری لوازم و تجهیزات نیاز دارد که تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نیست لباس تکواندو مهمترین نقش را در این رشته ورزشی برعهده دارد چرا که سرعت عمل تکواندوکار تنها به داشتن یک لباس تکواندو حرفه‌ای بستگی دارد. البته برای افراد تازه‌کار یا کم سن و سال بهتر است که لباس‌های تکواندو مبتدی را خریداری کنید. اما در زمان خرید لباس تکواندو تنوع زیاد مدل و همچنین قیمت‌های مختلف آن‌ها چالش‌های متعددی را برای ورزشکاران به وجود می‌آورند.

لباس تکواندو یا توبوک شامل پیراهن شلوار و کمربند تکواندو است. این لباس ورزشی اولین بار در کشور کره به عنوان لباس مخصوص ورزش تکواندو مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها با تغییراتی همراه بود البته تکواندوکاران برای انجام هر نوع تمرین ورزشی نیازی به پوشیدن این نوع پوشش ندارند در واقع پوشیدن این لباس مخصوص تنها برای مسابقات استانی و المپیک ضروری است.

هر نوع ورزشی لباس مخصوص خود را دارد در واقع با پوشیدن این لباس دیگران متوجه سبک و رشته هنرهای رزمی شما می‌شوند خرید لباس تکواندو و پوشیدن آن حس غرور و اعتمادبه‌نفس را در هنرجو تقویت می‌کند دیگران با نگاه به رنگ کمربند و نوع لباس ورزشکار متوجه سطح فرد در این رشته ورزشی می‌شوند رنگ کمربند تکواندو که سطح آموزشی هنرجو را نشان می‌دهد او را تشویق به تلاش بیشتر می‌کند بدین ترتیب ورزشکار همه سعی خود را خواهد کرد که رنگ کمربند خود را به سطوح بالاتر افزایش دهد در واقع لباس ورزشی نوع رشته ورزشی فرد را مشخص می‌کند لباس تکواندو بسیار نرم و راحت است همچنین آزاد بودن این لباس باعث می‌شود که ورزشکار تسلط و سرعت عمل بیشتری در حین مبارزه داشته باشد.

توجه به نوع لباس تکواندو دقت در جنس لباس ورزشی پارچه پنبه‌ای پس از شستشو آب می‌روند. بنابراین لباس دوخته شده با پارچه پنبه‌ای بعد از مدتی به شما کوچک خواهد شد پارچه‌های پلی‌استر برخی اشخاص که پوست‌های حساسی دارند به این نوع پارچه آلرژی دارند بهترین نوع پارچه برای دوختن توبوک تکواندو پارچه پنبه‌ای پلی‌استر است اندازه و سایز لباس ورزش رزمی اگر پوشش تنگ باشد امکان انجام حرکات ورزشی را به خوبی نخواهید داشت اگر خیلی گشاد باشد لباسی دست و پاگیر خواهید داشت در رشته ورزشی تکواندو بسیار مهم است که حرکات ورزشی را با سرعت بالا انجام داد هر چقدر لباس تکواندوکار سبک‌تر باشد امکان انجام حرکات ورزشی با سرعت بیشتر برای او میسر است.

قیمت فاکتوری تعیین‌کننده در خرید هر وسیله‌ای است. بنابراین بهتر است که پیش از اقدام به هر کاری میزان بودجه مورد نظر خود برای خرید لباس تکواندو را مشخص کنید.

خیر ولی باعث تخلیه خشونت می‌شود.ورزش‌های رزمی به خودی خود خشن نیستند و این ما هستیم که برداشت عجیبی از ورزش‌های رزمی داریم. درست است که ورزش‌های رزمی براساس اصل دفاع از خود ساخته شده و پیشرفت کرده‌اند اما احترام و دفاع از صلح و دوستی زیربنای این ورزش‌هاست یک هنرجوی رزمی‌کار می‌آموزد که همیشه با حرکات دفاعی شروع کند نه با حمله و در هر کدام از مراحل این رشته (کمربندها) هنرجو مسائلی مانند نظم و انضباط احترام و تواضع صبر و تحمل بردباری و شکیبایی و استقامت و روحیه شکست‌ناپذیری را می‌آموزد.

در جامعه کنونی ما که در بازی‌های کودکان خصوصا دختران تحرک و فعالیت نقشی ندارد شروع این ورزش‌ها در سنین ۵ تا ۷ سالگی ممکن است در رشد فیزیکی توانمند‌سازی بدن کودک و بالا بردن سرعت عمل و عکس‌العمل عضلات نقش داشته باشد خوب است بدانید علاوه بر مهارت و دقت سرعت نقش بسیار کلیدی و مهمی در ورزش‌های رزمی دارد. یک رزمی‌کار خوب باید توانایی تشخیص فرصت‌ها و شناخت حرکات بعدی حریف را در خود تقویت کند تا با تشخیص و تغییر به موقع به عمل حریف واکنش نشان دهد.

حس لامسه نیز به مرور زمان با تمرین‌های رزمی افزایش می‌یابد و در نتیجه فرد می‌تواند جهت یا مسیر نیروی بدنی حریف را سریع تشخیص دهد. وقتی کودک هنگام تمرین مجبور می‌شود در مقابل چند مهاجم از خود دفاع کند باید بیش از دیدن فرد مهاجم صدایش را بشنود پس یکی از مهارت‌هایی که یک رزمی‌کار باید بیاموزد دقت در تشخیص صداها است در رده‌های بالاتر سرعت انطباق بسیار بالا به عکس‌العمل‌های فرد اجازه می‌دهد تا روند انتخاب حرکات خودکار انجام شود بنابراین کودکانی که از نظر رفتاری کندتر هستند از این تمرین‌های سرعتی و تقویت هماهنگی گوش و عضلات و عکس‌العمل آنها سود زیادی می‌برند.

میزان بروز آسیب‌های جدی در این ورزش پایین‌تر از برخی از ورزش‌هاست و میزان بروز صدمه با میزان مهارت ورزشکار (رنگ کمربند) رابطه معکوس دارد. مثلا در رشته رزمی تکواندو که ورزشکاران باید با انگشتان پای خود به حریف ضربه وارد کنند و در عوض با گارد دستانشان جلوی ضربه‌های حریف را بگیرند بیش از هر عضو دیگری ساعد مچ و انگشتان دست و همچنین زانو ساق و انگشتان پا در معرض آسیب‌دیدگی قرار می‌گیرند.

شایع‌ترین آسیب‌ در اغلب ورزش‌های رزمی کبودی است در مقایسه با دیگر ورزشکاران آسیب‌هایی مانند شکستگی و ترک‌خوردگی کمتر در رزمی‌کاران دیده می‌شود دلیل اصلی صدمه‌های ورزشی نیز آماده نبودن بدن گرم نکردن پیش از شروع فعالیت و استفاده از تکنیک‌های نادرست است بنابراین استفاده از وسایل محافظتی برای ساق پا دست بازو و قفسه‌سینه و گرم‌کردن مناسب حداقل ۱۰ دقیقه قبل از ورزش عمدتا با انجام حرکات کششی و استفاده از تکنیک‌های صحیح به نحو محسوسی صدمه‌های ورزشی را در این‌گونه ورزش‌ها کاهش می‌دهد چون درصد قابل‌ملاحظه‌ای از صدمه‌ها در هنگام خستگی ورزشکار رخ می‌دهد بنابراین باید به کودکان گوشزد کنیم هرگاه خسته شدند استراحت کنند.

علت اصلی گرفتگی عضلات قبل از شروع ورزش ناکافی بودن جریان خون در عضله است هنگام استراحت قطر شریان ها برای رساندن خون به عضلات بسیار مناسب است اما در زمان ورزش عضلات به خون پراکسیژن بیشتری نیاز دارند اگر قطر شربان ها به هنگام رساندن خون به اندازه کافی نباشد عضلات بعلت کمبود اکسیژن دچار گرفتگی می شوند به همین دلیل است که همیشه تاکید می شود برای جلوگیری از آسیب های ورزش تکواندو قبل از تمرین با مبارزه ابتدا بدن خود را به اندازه کافی گرم سپس با انجام حرکات کششی عضلات را آماده کنید.

بعد از انجام مبارزه اغلب در اثر از دست دادن آب بدن گرفتگی عضلات دیده می شود با فعالیت طولانی در هوای گرم مقدار زیادی میعات بصورت عرق از بدن دفع خواهد شد در این صورت حجم خون کاهش و غلظت آن افزایش مییابد در نتیجه خون کافی برای رساندن به عضلات وجود نخواهد داشت با نوشیدن آب قبل از فعالیت و یا در صورت تعریق هر ۱۰ دقیقه یکبار می توان از گرفتگی عضلات ران تکواندوکاران پیشگیری کرد. اگر قبل از تمرین بدن به اندازه کافی گرم و آماده نشده باشد کشش و فشار بیش از حد روی عضلات بخصوص عضلات بزرگ ران باعث پارگی رشته های عضله و آسیب دیدگی آنها می شود کشیدگی عضلات ران به سادگی با احساس درد و سفتی در محل قابل تشخیص می باشد. هنگام اجرای حرکات پا مانند آپ چاگی و آپ دولیو چاگی اجساس درد در ناحیه آسیب دیده بیشتر خواهد شد.

از نظر علمی رشد قدی کودکان حدود ۹۵ درصد به عوامل وراثتی مرتبط است و عواملی مانند استراحت تغذیه و ورزش باعث می‌شود که شخص بتواند به نهایت آنچه از نظر ژنتیکی می‌تواند برسد دست یابد البته همه ورزش‌ها اگر در دوران کودکی سنگین و بیش از حد توان کودک انجام شوند باعث نرسیدن به میزان رشد وراثتی می‌‌‌شوند و در این خصوص مربی است که نقش موثری دارد نه الزاما نوع ورزش تکواندو به تنهایی تاثیر چندانی در رشد قد جوان ندارد ولی اگر به عنوان نوعی ورزش تلقی شود و همراه تغذیه مناسب باشد میتواند به رشد کامل قدی کمک کند.

نظرات