فیلم کامل لحظه زیر گرفتن و تصادف گاد پوری رپر ایرانی و واکنش ها را ببینید

1

فیلم کامل لحظه زیر گرفتن و تصادف گاد پوری رپر ایرانی و واکنش ها را ببینید

انتشار ویدئوی تصادف پوری معروف به گاد پوری خواننده رپ ایرانی با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی و طرفداران این خواننده رپ نسل ۴ همراه بوده و به موضوع داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. این حادثه تصادف به خیر گذشته و حال او خوب است.

فیلم تصادف گاد پوری

در حالیکه تصادف گاد پوری خواننده رپ ایرانی بر سر فیلمبرداری موزیک ویدئوی جدیدش حسابی جنجال بر انگیز شده و در شبکه های اجتماعی سر و صدا کرده، این خواننده در حال حاضر حالش خوب بوده و از ناحیه کمر مصدوم شده است.

فیلم ویدئوی تصادف گاد پوری خواننده رپ

حالا یک روز پس از این سانحه، فیلم تصادف گاد پوری خواننده رپ دریل حین ضبط موزیک ویدیوی جدید، در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. برخی رپرهای دیگر با صحنه تصادف و زیر گرفتن پوری رپر ایرانی شوخی کردند و برخی نیز با تیکه های سنگین از خجالتش درآمدند

در این ویدئو پوریا رپر ایرانی معروف به “گاد پوری” در حین ضبط موزیک ویدیوی آهنگ جدید خود با خودرویی که گویا حرکات نمایشی را اجرا می کرد و بخشی از صحنه موزیک جدیدش بود زیر گرفته شد.

پوری معروف به گاد پوری، خواننده رپ سبک دریل متولد مازندران و ساکن استان مازندران است که به تازگی در عرصه موسیقی رپ مشهور شده است.

وی از رپرهای نسب ۴ می باشد که به تازگی به واسطه درگیری با سروش هیپ هاپولوژیست به شهرت رسبده و هم اکنون نیز با همکاری با شایع و حمید صفت توانسته موفقیت زیادی را کسب کند و به نوعی حامی برای خود دست و پا کرده است

پوری با نام کامل پوریا نام یکی از خواننده هایی می باشد که در سبک موسیقی رپ فعالیت دارد و به تازگی وارد حیطه موسیقی شده است. او با دیگررپاهای ایرانی دچار درگیری شده که چند هیت وی به همکارانش حسابی در بین علاقه مندان به رپ سر و صدا کرده است.

واکنش ها

پوری کیه؟! زمان ما یه هیچکس بود با یه حسین ابلیس و پیشرو و زدبازی

***

عقل نباشه جان در عذابه

****

1 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه زیر گرفتن و تصادف گاد پوری رپر ایرانی و واکنش ها را ببینید

  1. Gogo گفت:
    6
    14

    کی هست؟!!!

نظرات