خرید بک لینک دائمی باکیفیت بصورت طبیعی

0

خرید بک لینک دائمی باکیفیت و قوی که بصورت دستی ساخته شود بهترین روش برای قرار گرفتن سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو است. بک لینک های باکیفیت دائمی بهترین و کم هزینه ترین روش برای بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشند. خرید بک لینک جدا از بهبود رتبه کلمات سایت در نتایج، بهترین روش افزایش دامین آتوریتی و ترافیک سایت می باشند. پس اگر نیاز به ارتقای کلمات کلیدی خود در نتایج جستجو با بهترین قیمت و روش را دارید به سراغ خرید بک لینک های دائمی که بصورت دستی ساخته می شوند بروید.

خرید بک لینک دائمی

بک لینک چیست و چرا خرید بک لینک مهم است؟

هر کلمه ای که با کلیک روی آن وارد صفحه دیگری می شویم، لینک نامیده می شود البته میتواند هم متن و هم عکس باشید. و اگر از سایت دیگری به سایت ما لینک داده شود، به آن بک لینک گفته می شود و بک لینک ها دو نوع هستن: بک لینک فالو و نوفالو. در بک لینک فالو ربات ها از طریق آن لینک وارد سایت ما شده و به صفحه ای از سایت ما که لینک داده شده است، امتیاز می دهند. ولی در بک لینک نوفالو ربات ها از طریق آن لینک وارد سایت ما نمی شوند. بک لینک فالو و نوفالو در ظاهر هیچ فرقی باهم ندارند ولی در ساختار (کد) از هم فرق دارند. برای اینکه فرایند لینکسازی طبیعی باشد، باید در لینکسازی خود از هر دو بک لینک فالو و نوفالو استفاده کنیم.  کلمه ای که با کلیک روی آن وارد صفحه دیگری می شویم، انکرتکست نامیده و انکر تکست انواع مختلفی دارد.

سایتی که به ما لینک داده است اگر دارای اعتبار دامنه زیاد و ارتباط موضوعی نزدیکی به سایت ما داشته باشد، آن بک لینک ارزش بیشتری خواهد داشت. همچنین نوع انکرتکست، محل قرارگیری بک لینک، فالو یا نوفالو بودن و اینکه از آن صفحه ای که به سایت ما لینک داده شده است چه تعداد لینک به دیگر سایت ها داده شده است، بسیار مهم هستند و باعث می شوند بک لینک ما اثر بیشتر یا کمتری داشته باشد.

بک لینک ها مهمترین عامل موفقیت در سئو سایت هستند و هرچقدر بک لینک باکیفیت زیادی داشته باشیم، بدون شک سایت ما در کلمات کلیدی رقابتی به رتبه خوبی خواهد رسید. برداشت ربات های موتورهای جستجو اینگه است سایتی که بک لینک گرفته، سایت معتبری هست که دارای بک لینک زیادی است و به همین دلیل امتیاز بیشتری به صفحه ای از سایت ما که یک لینک زده شده است، می دهد.

خرید بک لینک دائمی بهتر از بک لینک اعتباری است

خرید بک لینک دائمی

اگر تا الان برای سایت خود بک لینک اعتباری سفارش داده اید میدانید که باید بصورت ماهانه بک لینک های خود را تمدید کنید و در غیراینصورت حذف می شوند. حذف شدن بک لینک تاثیری بسیار منفی روی سئو سایت دارد. در بک لینک های اعتباری فقط کلمه کلیدی لینک داده می شود و از جایی لینک داده می شود که در آن صفحه در کنار لینک شما به چندین سایت دیگری لینک داده شده است که این نشان دهنده عدم کیفیت آن لینک (مزرعه لینک) می باشد.

همناطور که در بالا اشاره کردیم، محل قرارگیری لینک تاثیر بیشتری دارد و اگر این بک لینک در وسط محتوای متنی زده شود، باعث افزایش کیفیت آن خواهد شد. سایت هایی که اقدام به فروش بک لینک اعتباری میکنند اکثرا سایت هایی خبری و قویی هستند که دارای چندین هزار صفحه ایندکس شده هستند. وقتی از همچین سایتی بک لینک اعتباری سفارش میدهید، در بازه زمانی کوتاهی از همه صفحات ایندکس شده به سایت شما لینک روانه می شود که موتورهای جستجو از مصنوعی بودن لینک باخبر می شوند.

بهترین نوع بک لینک، بک لینک های دائمی هستند که بصورت کاملا دستی و آی پی ها مختلف ایجاد می شوند. از مزایای بک لینک دائمی می توان به طبیعی بودن آن، باکیفیت بودن آن و عدم تمدید آن می توان اشاره کرد. پس اگر قصد خرید بک لینک دارید، بک لینک های دائمی بسیار بهتر و باصرفه تر از بک لینک های اعتباری می باشند.

بک لیـنک ها مهمترین فاکتور در سئو خارجی

خرید بک لینک دائمی

سئو خارجی نسبت به سئو داخلی بسیار پیچیده و تاثیرگذار است. تقریبا بدون داشتن بک لینک می توان گفت که سئویی وجود ندارد. بک لینک ها به سایت شما اعتبار می بخشند و جدا از مزیت هایی که در بالا اشاره کردیم باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شوند. افزایش ترافیک یعنی کاربرانی از سایت هایی که به سایت ما لینک داده اند، وارد سایت ما می شوند و تبدیل به مشتریان ما می شوند. صفحه لندینگی که برای آن بک لینک سفارش میدهید، باید قبل از سفارش بک لینک به بهترین شکل طراحی و خدمات لازم را برای کاربرانی که تبدیل به مشتری می شوند را داشته باشد.

فرض کنید سایت شما که در زمینه خدمات سئو فعالیت می کند و این سایت را با کلمه خدمات سئو به نتایج برتر در موتورهای جستجو برسانید، کاربران برای استفاده از خدمات شما وارد سایت شوند ولی خدماتی در این زمینه در صفحه لندینگ شما وجود نداشته باشد یا سایتی که در زمینه سئو هست ظاهر ناپسند یا دیگر مواردی باشد که احتمال دارد کاربر برای همیشه سایت شما را ترک کند و دیگر برنگردد. اگر مشتری از خدمات سایت شما راضی شود برای همیشه مشتری ثابت شما خواهد ماند و حفظ مشتریان قبلی بسیار بهتر از پیدا کردن مشتریان جدید است. پس قبل از اینکه اقدام به خرید بک لینک می کنید، صفحه لندینگ خود را به بهترین شکل آماده کنید.

خرید بک لینک از معتبرترین ارائه دهند خدمات سئو

اگر این مقاله را تا اینجا مطالعه کرده اید، حتما با مزیت های خرید بک لینک دائمی آشنا شده اید. برای خرید بک لینک دائمی سایت سئو طلوع معتبرترین ارائه دهنده بک لینک های دائمی با بهترین قیمت و کیفیت بک لینک های می باشد.  برای مشاهده پکیج ها و قیمت بک لینک های دائمی به کافیست به سایت seotolu.com مراجعه کرده و بک لینک دائمی خود را سفارش دهید.  در seotolu  تیم لینکسازی تمام تلاش خود را می کند تا مشتری با کمترین هزینه به رتبه برتر در نتایج جستجو برسد. در سئو طلوع برای لینکسازی از هیچگونه رباتی استفاده نمی شود و تمامی لینک ها بصورت دستی (عدم استفاده از ربات) و با آی پی ها مختلف انجام می شود. قبل از سفارش خرید بک لینک از این شرکت بهتر است جهت مشاوره رایگان تماس گرفته تا سایت خود را برای آنالیز رایگان ارسال کنید تا اگر مشکلی در داخل سایت باشد، رفع شود تا لینکسازی بهتر و زودتر اثر خود را روی سئو سایت شما بگذارد.

نظرات