آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، ، قم ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و قزوین و تهران و البرز… اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۱ اسفند (۱۴۰۱) مشخص شد و تا ساعاتی دیگر این خبر بروزرسانی میشود…

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 21 اسفند 1401 (جدید)

اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

🔹اطلاعیه ی تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه ۲۱ اسفند در دستور کار نیست و تمامی مدارس دایر می باشد.
براساس این خبر، فردا یکشنبه ۲۱ اسفند مدارس تعطیل نیست در تهران و البرز و سایر شهرها و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اسامی شهرهایی که تعطیلی مدارس در آنها اعمال شود، اطلاع رسانی خواهد شد . اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه پیگیری کنید

◀این خبر در حال تکمیل است▶

دانش آموزان عزیز در حال حاضر مدارس تعطیل نیست و در روزهای اخر سال منتظر تعطیلی نباشید و به درس و مشقتان برسید.

از آغاز سال تحصیلی حوادث و اتفاقات زیادی مانند حوادث اخیر، آلودگی هوا، بارش برف و کمبود گاز و… رخ داد و باعث شد تا مدارس تعطیل شوند، چند روزی به پایان سال نمانده و به یاری خدا دانش اموزان با حضور در کلاس ها به علم و دانش ادامه می دهند. یکی از موضوعاتی به تازگی در کشور رخ داده، ماجرای مسمومیت است که مسئولان و نیروهای امنیتی در حال بررسی علت و دستگیری عوامل این حادثه هستند. وزارت کشور از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند خواست که با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگاه‌های مسئول گزارش کنند.

آب و هوای شهرها روز یکشنبه ۲۱ اسفند

سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا شهرها برای روز یکشنبه اعلام کرد: از یکشنبه ۲۱ اسفند بعد ازظهر با گذر سامانه بارشی ضعیف از شمال استان، افزایش ابر و به دنبال آن برای دوشنبه شب در ارتفاعات و روز سه شنبه در نیمه شمالی استان بارش باران (در ارتفاعات به صورت بارش برف) دور از انتظار نخواهد بود.

از سوی دیگر با توجه به رطوبت موجود در منطقه و عدم وزش باد قابل ملاحظه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نواحی شهری پرتردد در نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات (به ویژه شب هنگام)، در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های تولید و انتشار آلاینده، افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات PM ۲.۵ دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۲۱ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم، از بعد ازظهر افزایش ابر و در شب غبار رقیق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب، بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی به جز استان خراسان رضوی، امروز در بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق کشور بارش داریم و روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی از اواخر وقت دوشنبه بارش پراکنده در شمال‌غرب کشور آغاز و روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد و بارش‌ها در پایان هفته به شکل گسترده تری مجددا آغاز می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد که روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش محسوس دما خواهیم داشت اما مجددا از روز سه‌شنبه با شروع فعالیت سامانه بارشی دما در این مناطق کاهش می‌یابد.

نظرات