جنجال های اسپویل پوست شیر و لو رفتن داستان بعد از مرگ ساحل و واکنش ها

3

جنجال های اسپویل پوست شیر و لو رفتن داستان بعد از مرگ ساحل و واکنش ها

اسپویل داستان پوست شیر به یکی از ترندهای شبکه های اجتماعی تبدیل شده ، اما بازیگر فصل سوم سریال پوست شیر گفته: داستان پوست شیر اسپویل نشده و ما شما را غافلگیر خواهیم کرد و منتظر صحنه های هیجانی باشید.

اسپویل پوست شیر

اسپویل داستان پوست شیر

اسپویل پوست شیر صدای کاربران و مخاطبان را دراورده و بیش از هزاران کامنت کاربران درباره لو رفتن داستان پوست شیر بعد از مرگ ساحل به آن پرداختند. اما واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی در نوع خود بینظیر است و در رشته توئیتی نوشته اند: ماجراهای دزدیدن و مرگ ساحل زیر سر صدرا، دوست صدرا و رضا پروانه و عاطفه خواهر رضا پروانه است. اما بازیگر جدبدیب که در فصل سوم وارد داستان می شود گفته: داستان پوست شیر اسپویل نشده و ما شما را غافلگیر خواهیم کرد و منتظر صحنه های هیجانی باشید. اما لو رفتن قصا پوست شیر و اینکه آخر داستان پوست شیر چی میشه، موجی از انتقاد را در پی داشت و درخواست کردند از لو دادن داستان و اسپویل پوست شیر خودداری کنند و اتفاقات فیلم پوست شیر اسپویل نکنند

در قسمت جدید پوست شیر که چهارشنبه ۱۷ اسفند پخش شد، مخاطبان می گویند که داستان پوست شیر اسپویل شد! در این قسمت ۲ فصل سوم پوست شیر شاهد بودیم که ساحل به قتل رسید، مرگ ساحل در پوست شیر کار چه کسی است و دزدیدن ساحل کار کیست بماند، اما کاربران با توجه به سکانس های عجیب بر این عقیده هستند که پوست شیر اسپویل شده و داستان آن لو رفته است و کار صدرا دوست پسر ساحل است
برخی کاربران نیز حدس می زنند: ع.ص که خب معلومه ع اول اسم دخترس و ص صدرا حالام که دید ساحل و خانوادش تو ماشین صدران اومد کشتش معلومه که دوس دختر صدراس دیگه

عصر ایران نوشت: چهارشنبه شب (۱۷ اسفند) قسمت جدید سریال پوست شیر (قسمت دوم از فصل سوم) پخش شد و اتفاقات رخ داده در این قسمت سریال واکنش‌های متفاوتی را در میان مخاطبان بوجود آورده است.

برای خوانندگانی که سریال پوست شیر را ندیده‌اند و در آینده می‌خواهند ببینند، و یا علاقمندانی که هنوز موفق به دیدن این قسمت آخر نشده‌اند توصیه می کنم ادامه این نوشتار را نخوانند چون به قول معروف خطر اسپویل وجود دارد (لو رفتن داستان)، بخشی از اتفاقات سریال مورد بررسی قرار می‌گیرد که بهتر است بیننده درباره آن هیچ اطلاع و خبری نداشته باشید.

به احترام مخاطبان و لذت بردن از یک مجموعه نمایشی دوباره تاکید می‌کنم علاقمندان و مخاطبانی که سریال را تا قسمت دوم از فصل سوم «پوست شیر» دیده‌اند ادامه این متن را مطالعه کنند.

در قسمت دوم فصل سوم اتفاقی که رخ داد این است که عاقبت ساحل (دختر نعیم) پیدا شد، ابتدا تصور بر این بود که ساحل کشته شده و بعدتر متوجه شدند که او زنده است و ربوده شده است، بعد از دنبال کردن سر نخ‌ها از ۲ مسیر جداگانه توسط پلیس (محب مشکات) و پدر ساحل در نهایت مشکات و نعیم همراه با لیلا (مادر ساحل) و صدرا (پسر علاقمند به ساحل) او را در خانه باغی که زندانی شده بود پیدا کردند.

طبیعتا این پیدا کردن ساحل بسیار اتفاق بزرگی است اما شوک و غافلگیری بزرگ آنجا بود که هنوز چند ساعتی از پیدا شدن ساحل نگذشته و هنوز همه سرخوش و خوشحال از این اتفاق بودند که ساحل به ضرب گلوله کشته شد. یک شوک تمام معنا به مخاطب. هنوز لذت این پیدا شدن بعد از دیدن ۱۸ قسمت از سریال زیر دندان بیننده نرفته بود که با کشته شدن ساحل به عزایی تمام عیار تبدیل شد.

تا این حد نزدیک بودن شادی و عزا حالتی از احساسات پیچیده را به وجود می‌آورد. که اتفاقا یک برگ برنده برای نویسندگان فیلمنامه پوست شیر است. بیننده فکرش را نمی کند حالا که ساحل پیدا شده و رهایی یافته دیگر اتفاق بدتری رقم بخورد، ولی رقم می‌خورد و او کشته می‌شود.

نویسندگان سریال پوست شیر یک نکته را بسیار خوب لحاظ کرده‌اند آن هم این است که همواره قدرت پیش بینی مخاطب را به چالش کشیده و او را بر سر انواع و اقسام حالت‌ها برای ادامه داستان قرار می‌دهند اما در نهایت به شکلی اتفاقات را رقم می‌زنند که بیننده اصلا تصورش را نمی‌کند.

به قولی نویسندگان همیشه یک قدم از مخاطبان جلوتر هستند. آنها خوب بلدند که گره کور ایجاد کنند، تمام نقاط رهایی را ببندند و بعد از روزنه‌ای کوچک برای حل معما اقدام کنند. یکی از دلایل استقبال از مجموعه هم همین است که مخاطب همواره ترغیب می‌شود که بفهمد «حالا چی میشه؟»

به همین دلیل هم هست که در فضای مجازی بحث و گفتگو درباره اتفاقات پوست شیر بالا گرفته است، امروز در توئیتر یکی از موضوعات ترند شده برای ایران همین سریال است.
اگر چه تا به همین قسمت هیجدهم پوست شیر از چند منظر واقعا یک اثر تماشایی و قابل توجه است اما باید منتظر ماند و تا آخر دید.

واکنش ها

یه سریال درست درمون داره کشورمون در حال حاضر اونم با اسپویل میخواید گند بزنید بهش؟

لطفا به هیچ قسمتی از فیلم اشاره نکنید تا جذابیتش حفظ شه.

شاید یکی مثل من بخواد ۸ قسمت کلا تموم شه بعد سریال رو تماشا کنه ” اسپویل ” کردن فیلم بوسیله برخی ها این آدم رو نمیسوزونه؟

برای دیگران ارزش قائل شید الان چندتا پست همین امروز دیدم تو سایت که توشون اسپویل سریال بود درست نیست این…

*****
حرف ص که بر روی حلقه حک شده بود کسی نیست جز صدرا. اگر فرض کنیم که صدرا یکی از آن چند نفری بود که شماره جدید نعیم مولایی را داشت و پشت پرده تمام این اتفاقات باشد و می خواهد عشق واقعی اش را به ساحل نشان بدهد می تواند حرف اول اسم خود را بر روی حلقه حکاکی کند.

*****

دوست دختر و معشوقه قبلی صدرا بخواهد حرف اول ص را در حلقه انگشتری حک کند تا بخواهد به صدرا عشقش را نشان بدهد. برفرض این است که دوست دختر سابق صدرا از رابطه جدید صدرا با ساحل آگاهی پیدا می کند و می خواهد انتقامش را بگیرد.

3 دیدگاه در “جنجال های اسپویل پوست شیر و لو رفتن داستان بعد از مرگ ساحل و واکنش ها

  1. سوفی گفت:

    تمام فیلم را بخاطر پیدا شدن ساحل نگاه کردیم زدن *** داخلش

  2. منطق گفت:

    قاتل ساحل همون قاتل بروسلی است که هیچوقت پیدا نشد چون روی حلقه نوشته ع ص می دونیم بروسلی چینی بوده و چین به عربی میشه صین و قاتل به انگلیسی میشه assasin که اولش به عربی میشه ع پس ع ص میشه قاتل بروسلی.محمودی نگاهی بین المللی داشته و می خواسته راز قتل بروسلی رو کشف کنه که اگه موفق بشه سریالش جهانی میشه و این سریال تو شبکه های فیلم جهانی رکورد میزنه .علت اصلی دعوت چین از ابراهیم رییسی هم همینه چون مگه میشه رییس جمهور یک مملکت به آخر فیلمنامه نتونه دسترسی داشته باشه دعوتش کردن تا از زیر زبونش بیرون بکشن.رییسی هم خوب امتیاز گرفته و هنوز لو نداده

  3. مهسا گفت:

    تمام زیبایی فیلم به ساحل بود دختری که بعد از این همه عذاب کشته شدشاید برای خیلی ها هم مثل من اینطور باشه که دیدن اخر داستان دیگه هیچ جذابیتی نداره ..حدعقل باید برای ساحل که بی گناه بود نباید اینطور بعد از این همه عذاب تموم میشد

نظرات