جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

0

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح پرطرفدار برای عید ۱۴۰۲

مجموعه ی جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای شیشه ای ۱۴۰۲ برپایه رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ برای نوروز و سال جدید ۱۴۰۲ و مدل جدید هفت سین مدل شیشه ای استوانه ای برای عید نوروز ۱۴۰۲ مدرن و سنتی + ایده تزیین سفره هفت سین شیشه ای با ظروف استوانه ای مدل ۲۰۲۳ برای عید نوروز فوق العاده شیک و لاکچری و با کلاس و مدل تزیین شیشه استوانه ای برای هفت سین ترند عید نوروز ۱۴۰۲ را برای شما گرداوری کردیم. با مجله حرف تازه همراه باشید.

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای شیشه ای 1402

۵۵ مدل سفره هفت سین شیشه ای استوانه ای ۱۴۰۲ ترند سال ۲۰۲۳

برای تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۲ چه فکری کردید؟ در نظر دارید با چیدن سفره هفت سین متفاوت و خاص ذوق و سلیقه خود را نشان دهید پس در ادامه این مقاله از اکا با ما همرا

با نزدیک شدن به عید نوروز ۱۴۰۲ و فصل بهار، برای تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۲ چه فکری کردید؟ آیا با جدیدترین مدل های هفت سین سال ۱۴۰۲ آشنا هستید؟ پیشنهاد ما، استفاده از مدل های شیشه ای استوانه ای ترد شده سال ۱۴۰۲ و رنگ سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ است که در ظروف استوانه ای شیشه ای چیدمان و تزیین می شود. ترین های سفره هفت سین شیشه ای استوانه ای را می توانید با برای نوروز بسازید و هیاهویی بپا کنید و هفت سین با کلاس و لاکچری داشته باشید.

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای ۱۴۰۲ با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

امسال در عید نوروز ۱۴۰۲، سفره هفت سیم شیشه ای استوانه ای در انواع بلند و کوتاه مد شده و می توانید با تهیه ظروف استوانه ای سفره هفت سین بسیار شیک و با کلاس برای سال نو بچینید.

حتما توجه دارید که رنگ Viva Magenta (قرمز پرشین) از سوی کمپانی پنتون بعنوان رنگ سال ۲۰۲۳ معرفی شد. برای انتخاب رنگ های هفت سین  در سال جدید از این رنگ های پرانرژی و گرم استفاده کنید.

55 مدل سفره هفت سین شیشه ای استوانه ای ۱۴۰۲ ترند سال ۲۰۲۳

یکی از جدیدترین مدل‌های سفره هفت سین، چیدمان و تزیینخ در ظروف استوانه ای است که در انواع شیشه و بلور و چوبی و پلی استر و … در بازار موجود است.

تصاویری از تزیین سفره هفت سین شیشه ای استوانه ای ترند امسال ۱۴۰۲

 

پهن کردن سفره هفت سین در ایام عید نوروز یکی از رسم و رسوم باستانی ما ایرانیان است که در ظروف خاصی چیده می شود که شامل سیب، سنجد، سماق، سبزه، سیر، سکه و سمنو می باشد. برای چیدمان و تزیین سفره هفت سین ایده های مختلفی وجود دارد که به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم میشوند و در ظرف های سفالی و چینی و شیشه و بلور و چوب و خمیری و … وجود دارد. جدیدترین ایده و طرح استفاده از ظرف های شیشه ای به شکل استوانه است. دیدترین مدل سفره هفت سین مدل شیشه ای را گردآوری کرده ایم . با ما همراه باشید.

شیکترین و جدیدترین مدل هفت سین شیشه ای استوانه ای ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

شیکترین و جدیدترین مدل هفت سین شیشه استوانه ای ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲

برای چیدمان سفره عید نوروز حتما نیازی نیست هر سال یک ست جدید بخرید کافی است با کمی سلیقه و حوصله یک دکور زیبا بچینید. شما می توانید هفت سین استوانه ای را جلو کنسول بچینید یا اینکه روی میز ناهار خوری با ظروف شیشه ای یک دیزاین زیبا ایجاد کنید بهترین سفره را امسال با هنر دست هایتان بچینید،

عکس ایده سفره هفت سین شیشه ای ۲۰۲۳ مخصوص عید نوروز

جدیدترین مدل های هفت سین مدل شیشه ای استوانه ای ۱۴۰۲

انواع مدل سفره هفت سین مدل شیشه ای 1402 در رنگ ها و طرح های مختلف

جدیدترین مدل های تزیین شیشه استوانه ای برای هفت سین

در گذشته عدد هفت‌ خوش ‌يمن‌، مبارك‌ و حتی مقدس‌ تلقی می شده است. هفت‌سین در مراسم نوروزی به روایت‌های گوناگون به وجود آمده است، گروهی از پژوهشگران بر این باورند كه در جشن نوروز، میوه‌ها، شیرینی‌ها و خوراکی‌ها را در هفت عدد از سینی‌ها می‌چیدند و بر سفره نوروزی می‌گذاشتند و آن را هفت‌سینی می‌گفتند که بعدها در طول زمان به هفت‌سین تبدیل شده است

عکس های تزیین سفره هفت سین مدل شیشه ای

عکس های تزیین سفره هفت سین مدل شیشه ای روی کنسول
‫‬‎

هفت‌سین سفره‌ای است که ایرانیان، هنگام نوروز می‌آرایند. این سفره روی زمین یا روی خوان پایه گذاشته می‌شود. هم‌وندان (اعضای) خانواده در زمان گردش سال در کنار سفره هفت‌سین می‌نشینند. دسته‌ای نیز سفره را تا سیزده روز پس از نوروز نگه می‌دارند و در پایان این چرخه، در روز سیزده نوروز، سبزه را به آب می‌سپارند.

عکس های تزیین سفره هفت سین مدل شیشه ای

مدل تزیین هفتسین شیشه ای سنتی

از مشهورترین مراسم نوروزی ایرانیان، گستردن سفره هفت سین است. این سفره را با هفت چیز که نام آنها با حرف «سین» آغاز می شود، تزیین می کنند با ظهور اسلام در ایران زمین، سفره هفت سین ایرانی‌ها به قرآن مجید مزین شده و آغازین ساعات سال نو را با دعای معروف تحویل سال و خواندن آیاتی از قرآن جشن می گیرند.

تزیین شیشه استوانه ای برای هفت سین

عکس ایده سفره هفت‌سین شیشه‌ای

سفره هفت سین مدل شیشه ای

سفره هفت سین مدل شیشه ای

هفت‌ سین استوانه ای زیبا و ساده

سفره هفت سین با استوانه شیشه ای

عکس هفت سین طرح استوانه ای

*****

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

****

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

*****

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

*****

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

*****

مدل هفت سین استوانه ای بلند

مدل تزیین سفره هفت سین با گیلاس خوری

مدل تزیین سفره هفت سین با گیلاس خوری

********

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

*******

*******

جدیدترین مدل های هفت سین استوانه ای با 55 طرح پرطرفدار برای عید 1402

نظرات