علت فوت و درگذشت مسعود دیانی مجری برنامه سوره مشخص شد + عکس

0

علت فوت و درگذشت مسعود دیانی مجری برنامه سوره چه بود + عکس

علت فوت و درگذشت مسعود دیانی مجری تلویزیون چه بود؟ +‌زندگی و سوابق و علت درگذشت وی را در ادامه مطلب می خوانید

علت فوت و درگذشت مسعود دیانی مجری برنامه سوره مشخص شد + عکس

علت درگذشت مسعود دیانی مجری تلویزیون

مسعود دیانی مجری تلویزیون درگذشت دین‌پژوه و مجری – کارشناس برنامه سوره که به سرطان مبتلا شده بود، ساعتی پیش امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند در سن ۴۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. علت درگذشت این مجری صدا و سیما بیماری سرطان ذکر شده است. حجت الاسلام مسعود دیانی بر اثر پس از تحمل ماه‌ها بیماری سرطان درگذشت.

مسعود دیانی کیست

حجت الاسلام مسعود دیانی در اصفهان متولد شده بود و ساکن قم بود. از آثار وی می توان به بازنویسی و تصحیح چندین اثر از بانو امین و گزینش و مقدمه نویسی چندین مجموعه شعر نبوی برای موسسه آینده سازان با عنوان «باران اگر تو باشی» اشاره کرد. گذراندن دوره های داستان نویسی ، مستندنگاری و شعر در بنیاد شعر و ادبیات داستانی و مدرسه اسلامی هنر در کارنامه علمی وی دیده می شود.
مسعود دیانی، دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری دین‌پژوهی بود که در کارنامه او فعالیت‌هایی همچون سردبیری برنامه‌ ادبی «شب روایت» و برنامه شب‌های هنر، سردبیری برنامه سوره، سردبیری مجله‌ ادبی الفیا و عضویت در تحریریه‌ ویکی‌شیعه دیده می‌شود. او همچنین در مهرماه امسال با حکم حسین شاهمرادی، قائم مقام شبکه ۴ سیما شده بود.

گفتنی است که برنامه سوره با اجرا و کارشناسی مسعود دیانی در شب های دهه اول ماه محرم الحرام توانست با دعوت از کارشناسان به پرسش های مختلف درباره جامعه کوفه و رفتار کوفیان پاسخ دهد.

سوابق

حجت الاسلام دیانی، شاعر، منتقد، پژوهشگر و مجری ـ کارشناس برنامه «سوره» و قادم مقام شبکه چهار سیما بود که در سوابقش، سردبیری مجله «الفیا» و مجری ـ کارشناسی برنامه «سوره» در شبکه چهارم سیما به چشم می‌خورد. این شاعر درست یک سال پس از دریافت حکم معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات، در حالی که تمام این مدت را در حال درمان ناکام بیماری سپری کرده بود، از دنیا رفت.

نظرات