فال ابجد ۱۸ اسفند‌/ فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

فال ابجد ۱۸ اسفند‌/ فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

در اینجا فال ابجد ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ به شما میگه: افکار منفی را کنار بگذارید سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید تا با آن‌ها روبه‌رو شوید.… ادامه فال ابجد پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

فال ابجد ۱۸ اسفند‌/ فال ابجد امروز پنجشنبه 18 اسفند 1401 چی می‌گوید!!

🔮 فال ابجد ۱۸ اسفند را اینجا بخون

فال ابجد ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

💟 ب ب د

افکار منفی را کنار بگذارید سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید تا با آن‌ها روبه‌رو شوید. روزهای خوبی را پیش رو دارید. رازی در دل دارید که سال‌هاست که آن را پیش خود نگه داشته‌اید، بهتر است که فعلاً در مورد آن با کسی صحبت نکنید وگرنه که به ضررتان خواهد بود.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

💟 ج ج آ

فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در موقعیت سختی قرار دارید، چراکه در انتخاب تصمیمی در زندگی دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانید احساسی عمل کنید یا منطقی!؟ بهتر است که مدتی دست نگه دارید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

💟 آ آ د

پیشنهادی مطرح می‌شود ، به آن فکر کنید و با اندکی تأمل پاسخ دهید.

ماجرای عاطفی تازه‌ای پيش می‌آيد كه فضای نو و جدیدی دارد.

كمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا به رابطه‌تان رنگ‌ورویی تازه بزنند.

نا امیدی‌ای که نسبت به ادامه یک رابطه دارید، از فکر و دلت خارج می‌شود.

تو طبعی آتشين داری و زود تحت‌تأثير قرار می گيری. بايد احساسات خود را كنترل کرده و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصميم بگيری تا موفق شوی.

فال ابجد ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

💟د ج د

کمی دست نگه دارید و تصمیم عجولانه نگیرید. برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط مناسب بمانید. دنیا پر از فریب و خدعه است، مراقب باش در دام آن گرفتار نشوی. از غرور و تکبر دوری نما. شما توانایی‌های بسیاری داری که از آن غافلی. به زودی شرایط لازم برای استفاده‌ی تو فراهم خواهد شد. قدر موقعیت‌ها را بدان.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

💟د ب آ

مسیر درست را انتخاب کرده‌اید. این مسیر را ادامه دهید. در این مسیر، در برخورد با سختی‌ها قوی باشید و در مقابل حرف زور و نابجا که جلوی پیشرفتتان را می‌گیرد، با تمام قوا بایستید. راههای خوبی پیش رو دارید. موفقیت پیش روی شماست. کمی سختی‌ها را تحمل کرده و خسته نشوید؛ تا نتیجه‌ی تلاش‌هایتان را ببینید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

💟ج ج د

شما فشار زیادی را تحمل می‌کنید. اکنون هنگام انجام کارهای مهم است. با چاره‌اندیشی و مشورت با خردمندان موانع را از سر راه بردارید تا به نتیجه‌ی دلخواه‌تان برسید. فروتنی و تواضع برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب لازم است. از انجام کارهای بزرگ نهراسید، گاهی در زندگی لازم است ریسک کنید.

مهر

💟 آ آ آ

شما باید روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید تا شرایط را بهتر تحت کنترل خودتان بگیرید. فکر و تامل نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. بهتر است رو‌دربایستی را کنار بگذارید و در عین نگه‌داشتن صمیمیت و احترام دست از افراط و بخشش های بی مورد بردارید تا برخی افراد نتوانند از خصلت‌های خوب شما، سوءاستفاده کنند.

آبان

💟د د ب

سختی‌ها و مشکلات روزگار را بر شما تلخ کرده‌اند. از سختی‌ها نهراسید که در آینده‌ای نه‌چندان دور، روزگار به کام شما خواهد بود. با آنکه شما مسیر درست را برای رسیدن به هدف برگزیده‌اید؛ اما شرایط به گونه‌ای است که اکنون قدم گذاشتن در مسیری که می‌خواستید، درست نیست. ابتدا باید موانع را از پیش‌ رو بردارید.

آذر

💟آ ج د

بین دو راهی قرارگرفته‌اید و نمیدانید چه تصمیمی به ضرر یا به نفع‌تان خواهد بود. گاهی لازم است در زندگی ریسک کنید. شرط کامیابی شما این است که از تعجیل کردن بپرهیزید. صبر و تاَمّل، شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

💟ج ج ا

روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چراکه بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دلتان را بزنید. مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

فال ابجد ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

💟آ آ ب

مهربان و با محبت هستید. شخصی در حق شما بدی کرده است،او از کارش پشیمان است و شما بهتر است آن را ببخشید و کینه‌ای به دل نداشته باشید. خودتان را درگیر مسئله‌ای کرد‌ه‌اید که اهمیت ندارد ولی آن را برای خودتان بسیار بزرگ کرده‌اید، لطفاً از بزرگ نشان دادن مسائل بی ارزش خودداری کنید.

فال ابجد ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

💟د د ج

فعالیت کردن شما نسبت به قبل کم شده است. مثل قبل فعال باشید و نگذارید که تنبلی بر شما غلبه کند. شما بسیار پر انرژی و باهوش هستید.

روحیه‌ی شادی دارید، انرژی شما زیاد است و کارهایتان را با روحیه ی بالا انجام می‌دهید،در برابر مشکلات خودتان را نمی‌بازید و همین نشانه مثبتی دارد

نظرات