بهترین هدیه برای عاشقان سفر و طبیعت گردی

0

بهترین هدیه برای علاقه مندان به سفر چیست؟ برای این افراد می توان هدایای جذاب مختلفی تهیه کرد. در این مطلب لیستی از پرطرفدارترین هدایای عاشقان سفر را آماده کرده ایم. لذت و ارزش سفر بر هیچکس پوشیده نیست و همه به دلایل مختلف در زندگی به سفر می روند. اما برای برخی افراد، سفر فقط یک سرگرمی  بلکه یک سبک زندگی لذت بخش است.

 بهترین هدیه برای دوست داران سفر

اگر یکی از اقوام و دوستان شما مسافر یا اهل سفر و طبیعت گردی است و می خواهید به مناسبت تولد یا یک مناسبت خاص برای او هدیه بخرید. در این مقاله ایده های برتر هدیه برای مسافران و کسانی که زیاد سفر می کنند را به شما معرفی می کنیم که برای آنها بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. هدیه دادن به مسافر به عنوان یاد بود و یادگاری هدیه ای ماندگار است.

هدیه یا سرراهی مسافر، مهاجر و جهانگرد چی بگیریم؟

انتخاب یک هدیه برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که زیاد سفر می‌کنند می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما گزینه‌های خلاقانه مختلفی وجود دارد که مطمئناً لبخند را بر لبان آنها می‌آورد. بنابراین، اگر می خواهید هدیه شما در کمد آنها دست نخورده باقی نماند، باید به این پیشنهادات نیز توجه کنید.

کوله پشتی بهترین هدیه برای طرفداران سفر

۱ .     کوله پشتی هدیه ای کاربردی:

خرید کوله پشتی یک ایده هوشمندانه و کاربردی برای علاقه مندان به سفر و گردشگری است. این کادو هم برای سفر و هم برای نیازهای روزمره قابل استفاده است. کوله پشتی یکی از کارآمدترین و بهترین وسایل سفر است و هرکسی که زیاد سفر می کند اهمیت یک کوله پشتی خوب را می داند.

کوله‌پشتی‌ها و کسانی که با کوله‌پشتی سفر می‌کنند یا حتی کسانی که بیشتر وسایل خود را در چمدان خود می‌گذارند، به یک کوله‌پشتی جمع و جور و با کیفیت نیاز دارند. کوله پشتی بهترین هدیه برای مسافران و افرادی است که عاشق سفر هستند و با این هدیه می توانید عشق و علاقه خود را به او نشان دهید!

همانطور که می دانید کوله پشتی ها انواع بی شماری دارند و از کوله پشتی های بسیار کوچک و خوش دست تا کوله پشتی های بزرگ و چند روزه متفاوت هستند و علاوه بر آن کیفیت و امکانات آنها نیز متفاوت است.

پس اگر می خواهید برای دوستتان کوله پشتی بخرید، ابتدا باید ببینید که او چه نوع مسافری است و به چه نوع کوله پشتی نیاز دارد. در این صورت می توانید یک کوله پشتی مناسب برای او تهیه کنید و بهترین هدیه را به او بدهید.

۲ .     نقشه کره یا زمین:

قطعا هر گردشگری دوست دارد در اتاق خود یک نقشه یا کره زیبا داشته باشد. این محصول علاوه بر اینکه نمادی از دوستداران سفر و جهانگردی است، یادآور شهرها و کشورهایی است که بازدید کرده اند و هنوز دیده نشده اند و باید در برنامه های سفر آینده گنجانده شوند. حالا که همه با توجه به پیشرفت تکنولوژی نقشه آنلاین روی گوشی خود دارند، یک کره چوبی یا نقشه ای با طراحی خاص هدیه ای جذاب و دلنشین برای دوست گردشگر شما خواهد بود.

۳ .     کیف مدارک و پاسپورت:

پاسپورت، شناسنامه یا کیف مدارک هدیه ای جذاب و در عین حال ارزان برای گردشگران خواهد بود. به خصوص اگر طراحی خاص و سفارشی داشته باشد یا مدل آن به گونه ای باشد که صاحب کیف را به خوبی توصیف کند. برای کسانی که به دلیل موقعیت شغلی سفرهای کاری زیادی دارند، کیف از سایرین کارایی بیشتری دارد.

سررسید و پلنر برای هدیه

۴ .     سررسید ۱۴۰۲ هدیه ای به یاد ماندنی:

یکی از کاربردی ترین هدایایی برای عاشقان سفر، سررسید ۱۴۰۲ است که یادداشت های روزانه خود را انجام دهند. یا با استفاده از آن به راحتی برنامه سفرو قرارهای خود را در آنها بنویسد. کمبود وقت منجر به احساس خستگی، استرس، اضطراب و خستگی می شود. اما می توانیم با ابزار ساده ای به نام سررسید از قرار گرفتن در این ۴۸ درصد جلوگیری کنیم.

استفاده از سررسید  یک راه عالی برای انجام کارها بدون عجله و با آرامش کامل است و به ما این امکان را می دهد که در صورت وقوع غیرمنتظره زمان بیشتری داشته باشیم. استفاده از تقویم ممکن است به ما بگوید که نمی‌توانیم تمام کارهایی را که برای امروز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تمام کنیم، اما به ما نشان می‌دهد که کدام فعالیت‌ها را می‌توان انجام داد.

۵ .     کفش ضد آب:

کسانی که مدام در سفر هستند خوب می دانند که باید برای هر چیزی آماده باشند. مثل باران های غیرمنتظره کفش‌های ضد آب باعث می‌شوند که این اتفاقات غیرمنتظره برای آن‌ها قابل انتظار باشد و داشتن یا نداشتن یک جفت از این کفش‌ها تفاوت زیادی برای صاحب آن ایجاد می‌کند.

۶ .     اتو مسافرتی کوچک:

بسته بندی لباس ها و گذاشتن آنها در چمدان اغلب باعث چروک شدن آنها می شود. از آنجایی که خدمات خشکشویی و اتو در اکثر هتل ها رایگان نیست و هزینه دارد و حتی در هتل های شهرهای کوچکتر که به عنوان مقاصد گردشگری از محبوبیت کمتری برخوردار هستند، ممکن است به هیچ عنوان خدمات خشکشویی ارائه نشود. در این مواقع داشتن اتو مسافرتی جمع و جور نگرانی گردشگران را برای این موضوع از بین می برد.

بازی فکری بهترین هدیه برای عاشقان سفر

۷ .     بازی فکری هدیه ای هیجان انگیز:

انواع بازی های فکری برای هدیه مناسب است; زیرا هر سن و سلیقه ای را راضی و سرگرم می کنند. همچنین بازی فکری بزرگسالان بهترین وسیله برای سرگرمی برای مکان هایی است که امکانات ندارد مانند طبیعت. این بازی مخصوص دورهمی های دوستانه است.

احتمالاً برای دوستان اهل سفر یا خانواده خود ماگ، لباس و وسایل تزئینی زیادی خریده اید و اکنون می خواهید یک هدیه هیجان انگیز بخرید. هدیه ای که برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. بازی های فکری برای هدیه از هر نظر مناسب و جذاب است; چرا:

  • با بازی فکری ساعت ها سرگرمی را به عزیزانتان هدیه خواهید داد.
  • بازی های فکری در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار قیمت مناسبی دارند.
  • هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر کسی با هر سن و شرایط فیزیکی می تواند با بازی های فکری سرگرم شود.
  • شما با انجام بازی های فکری به عزیزان خود دوستی و صمیمیت می بخشید.

۸ .     عینک دودی و کلاه آفتابگیر:

علاوه بر گردشگران و گردشگران، عینک دودی و کلاه آفتابگیر نیز هدیه ای جذاب و منحصر به فرد برای دیگران خواهد بود. به خصوص زمانی که قصد سفر به مناطق گرمسیری را دارید، داشتن این هدیه کمک بزرگی برای دوری از آفتاب سوزان این مناطق است. اگر دوستتان قصد رزرو هتل در کیش را دارد، یک عینک آفتابی و یک کلاه آفتابگیر به او بدهید. با این کار زمانی که هنگام قدم زدن در سواحل خلیج فارس یا شتر سواری در کویر کیش از هدیه شما استفاده می کند، همیشه به یاد شما خواهد بود و از این هدیه به موقع و کاربردی قدردانی می کند.

۹ .     بالش مسافرتی:

هر گردشگری به خوبی از این واقعیت آگاه است که همه جا می تواند مکانی برای خواب باشد. بنابراین چه چیزی بهتر از یک بالش مسافرتی راحت و قابل حمل برای هدیه دادن به دوست مسافرتی خود؟ طراحی بالش مسافرتی باکیفیت به گونه ای است که علاوه بر سهولت در استراحت در شرایط سخت مانند هواپیما و اتومبیل و غیره، همچنان می توانید در شرایط بسیار راحت مانند زمانی که در حال استراحت هستید، به آن دست پیدا کنید. اتاق هتل پنج ستاره لوکس. شما خواهید رفت.

۱۰ .  فلاسک حرارتی:

قهوه بعد از آب محبوب ترین نوشیدنی در جهان است و این یکی از دلایلی است که اکثر هتل های ایران و جهان در هنگام ورود به اتاق، سرویس قهوه و چای را ارائه می دهند. بنابراین لازم است گردشگران بدون توجه به موقعیت مکانی و در هر لحظه بتوانند قهوه بنوشند، یک فلاسک حرارتی کوچک و سبک هدیه مناسبی برای آنها خواهد بود.

سخن آخر:

یک هدیه برای یک عاشق سفر لازم نیست گران باشد، بنابراین دفعه بعد که نیاز به خرید یک چیز کوچک برای آن گروه از دوستان خود دارید، می توانید از این ایده ها استفاده کنید یا به سایت گیم افزار به نشانی gameafzar.com مراجعه کنید و هدایای زیبا و متنوع را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

نظرات