فال ابجد ۱۷ اسفند‌/ فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

فال ابجد ۱۷ اسفند‌/ فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

در اینجا فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ به شما میگه: فرصت بسیار خوبی را در زندگی از دست داده‌اید ولی نباید غصه بخورید… ادامه فال ابجد چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

فال ابجد ۱۷ اسفند‌/ فال ابجد امروز چهارشنبه 17 اسفند 1401 چی می‌گوید!!

🔮 فال ابجد امروز ۱۷ اسفند را اینجا بخون

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

💟 د ب آ

فرصت بسیار خوبی را در زندگی از دست داده‌اید ولی نباید غصه بخورید. سعی کنید به فرصت‌های دیگری که در مسیرتان قرار می‌گیرد، فکر کنید. توصیه های اطرافیان را جدی بگیرید و نگذارید نظر آنها نسبت به شما تغییر کند، کمی حوصله کرده و خشم خودتان را کنترل کنید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

💟 د ب ب

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

💟 د ج د

شما بیش از اندازه به رویاهایتان اهمیت می‌دهید.

بهتر است واقع‌بین تر باشید. از رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید.

بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ كنید.

آنگاه بهتر می‌توانيد فکر کنيد و تصميم بگيريد. هيچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنيد.

فال ابجد۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

💟 ب د ج

روحیه‌ی شادی دارید، انرژی شما زیاد است و کارهایتان را با روحیه ی بالا انجام می‌دهید،در برابر مشکلات خودتان را نمی‌بازید و همین نشانه مثبتی دارد.

روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چراکه بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دلتان را بزنید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

💟 ب آ د

دل در گرو کسی یا چیزی بسته‌اید. هدفتان تماماً همان است. از هیچ کار و تلاش و هزینه ای برای رسیدن به آن هدف دریغ نمی کنید. با این همه تلاش و پشتکار قطعاً به هدفتان خواهید رسید.

امروز در اوج حوادث قرار داری و این نشانه‌ای از رسیدن به آگاهی معنوی و باتجربه شدن است.

شهریور

💟 ج د ج

امروز ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی هایی روبرو شوید؛ ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد.

فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

مهر

💟 د د د

امروز آرامش و احساس رضایت خواهی داشت و امروز حس میکنی تا رسیدن به مقصود فاصله‌ی چندانی نداری‌

روی دور خلاقیت هستید و هر لحظه ایده‌های جدید مختلفی به ذهنتان می‌رسد. با این حال بیان کردن یا عملی کردن این ایده‌های بدیع و خلاقانه می‌تواند برای شما کاری چالش برانگیز باشد.

عجول نباش. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید موانع زیادی را پشت سر بگذاری. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خودخواهی رسید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

💟 د ب آ

مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری.
از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا” جدی هستی اما باطنی مهربان و  لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی.از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. ان شاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

💟 آ ج ب

با به‌کارگیری عقل و درایت به نتیجه مطلوبی خواهید رسید. از تصمیمات عجولانه و در لحظه خودداری کنید و در انجام کارهای بزرگ، با افراد متخصص و مورد اعتماد مشورت کنید. تنهایی نمی‌توانید از موانعی که سر راه قرار دارد عبور کنید، غرور را رها کنید و برای دستیابی به آرزوها و اهداف خود تلاش کنید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

💟 ب د ج

عهد و پیمان خود را فراموش نکنید و به آن وفادار بمانید. مدتی است برای رسیدن به مقصود تلاش می‌کنید اما هنوز راه به جایی نبرده و گمان می‌کنید دیگران قول و قرار خود را فراموش کرده‌اند.
نگرانی به دل راه ندهید که به زودی درهای بسته باز می‌شود، به اندرز افراد دانا که قصد کمک به شما را دارند گوش کنید تا از توطئه های دشمنان در امان بمانید.

دی

💟 ب ب ج

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن‌ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت. هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند.  ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

💟 ب د د

اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. خیر است

فال ابجد ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

💟 د ب ج

خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

اگر به دنبال خوشی و رسیدن به مراد دلت هستی، باید سختی ها را تحمل کنی اگر کمی صبر داشته باشی به خواسته‌هایت می‌رسی ولی با عجله همه چیز را خراب خواهی کرد.

نظرات