چرا باید اتریوم بخریم؟

0

اتریوم یک شبکه غیرمتمرکز، جهت ایجاد، ساخت و بکارگیری نرم‌افزارها روی یک بستر بلاک‌چین پایه است. این شبکه به‌ صورت یک کامپیوتر جهانی کار کرده، نیروی پردازشی و محاسباتی خود را از سیستم‌های متصل به شبکه خود دریافت می‌کند.

اطلاعات موجود در این شبکه، روی هر کامپیوتر متصل ذخیره می‌شود و ساختار اطلاعات در آن به صورت غیرمتمرکز بوده و شخص خاصی آن شبکه را کنترل نمی‌کند. این مسئله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فناوری بلاک‌چین است که در اتریوم به کار رفته و برعکس پایگاه‌های داده سنتی کار می‌کند. در ادامه محتوا به بررسی بیشتر درباره اینکه چرا باید اتریوم بخریم،خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 خرید ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

اتریوم در سال ۲۰۱۵ توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین، به بازار کریپتوکارنسی معرفی و عرضه شد. اتریوم یک رمز ارز دیجیتال بوده که توکن‌های اتر (ETH) را ارائه می‌دهد. اتر جهت ساخت و استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از اتر نیز جهت پرداخت خدماتی نظیر پرداخت هزینه‌های تراکنش، استفاده می‌شود.

رمز ارز اتر شبیه به بیت‌کوین کار کرده و از آن برای پرداخت‌های شبکه همتابه‌همتا نیز استفاده می‌شود. همچنین وجود اتر جهت ایجاد قراردادهای هوشمند ضروری است.

چرا باید اتریوم بخریم؟

اتریوم دارای شبکه‌ای جدیدتر و قوی‌تر نسبت به بیت‌کوین است. زیرا در شبکه اتریوم، هوشمندسازی قراردادها امکان‌پذیر بوده و قادر به گسترش کد اختصاصی خود با استفاده از اتـریوم هستید. همچنین با نرم‌افزارهای ایجادشده سایر کاربران ارتباط برقرار می‌کنید. بنابراین به علت داشتن قابلیت تغییرپذیری، امکان راه‌اندازی برنامه‌های پیشرفته مختلف در اتـریوم وجود دارد.

به عبارت دیگر، توسعه‌دهندگان با کمک اتریوم می‌توانند کد اختصاصی را به‌ جای یک سرور متمرکز، در یک شبکه توزیع‌شده، ایجاد و راه‌اندازی کنند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم جهت خرید اتریوم این است که اتریوم به عنوان الماس ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شده است. زیرا هم دارای ارزش ذاتی و هم ارزش صنعتی است. اما بیتکوین تنها دارای ارزش ذاتی بوده و ارزش صنعتی زیادی ندارد.

مهم‌ترین عامل دیگر برای خرید ارز دیجیتال اتریوم، ماهیت و تکنولوژی ساخت آن است. اتریوم با هدف غیرمتمرکز کردن امورمالی، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و تراکنش‌های مالی ایجاد شده است.

بنابراین اتریوم، ملکه ارزهای دیجیتال، پلتفرمیست که امکان ساخت سیستم‌های جدید را روی شبکه بلاک‌چین فراهم می‌کند. همچنین اتریوم می‌تواند یک کد اختصاصی را در سیستم توزیع‌شده اجرا کند.

اتـریوم فراتر از یک ارز دیجیتال بوده و بازاریست که به کاربران جهت خرید و فروش کالاها و برنامه‌های غیرمتمرکز کمک فراوانی می‌کند. دلیل دیگر جهت خرید اتریوم، پایین بودن قیمت اتریوم نسبت به سایر رقبای خود نظیر بیت‌کوین است. بنابراین این امر، پتانسیل‌ بیشتر اتـریوم جهت پایداری بلندمدت و صعود در آینده‌ ارزهای دیجیتال را به نمایش می‌گذارد.

در مجموع، عملکرد بی‌نظیر اتـریوم، سرمایه‌گذاران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

خرید رمز ارز اتریوم

مزایای خرید رمزارز اتریوم

دلایل مهم دیگر جهت خرید ارز دیجیتال اتریوم عبارتند از:

  • اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش در بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود.
  • اتریوم به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند بهینه شده، برنامه‌ها و توکن‌های غیرمتمرکز را اجرا می‌کند.
  • خرید و فروش رمز ارز اتر به صورت آنلاین و از طریق صرافی‌های فعال امکان‌پذیر است.
  • خرید اتـریوم از طریق کارگزاری‌هایی نظیر Robinhood)) یا (PayPal) امکان‌پذیر است.
  • اتـریوم نیز به عنوان ابزاری محبوب جهت پس‌انداز و پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اتـریوم یک اکوسیستم قوی بوده که توسعه‌دهندگان امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) از آن استفاده می‌کنند.
  • شرایط اجرای برنامه‌های کاربردی با استفاده از اتـریوم فراهم شده است.
  • خرید کالاهای مختلف با استفاده از رمز ارز اتـریوم امکان‌پذیر است.
  • ارزش دارایی اتـریوم در حال افزایش است.
  • اتـریوم آینده‌ای روشن برای کامپیوترهای دنیا است. زیرا اعتماد کاربران به بازارهای سنتی به دلیل بحران مالی کاهش یافته و افراد به صورت آنلاین کار خود را پیش می‌برند.
  • اتـریوم شرایط پرداخت‌‌ اینترنتی را بدون نیاز به مراجعه بانک یا وجود شخص ثالثی فراهم کرده است.
  • رمز ارز اتـریوم به علت ایجاد پلتفرم‌های معاملاتی و کارگزاری‌های آنلاین در سراسر دنیا، نقدینگی بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد. بنابراین کاربران می‌توانند به‌راحتی اتریوم را با پول نقد یا طلا در کمترین زمان ممکن و با پرداخت کارمزد پایین معامله می‌کنند.

خرید اتریوم

کلام آخر

بنابر آنچه در این محتوا بیان کردیم، اتـریوم یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین رمز ارزها در سراسر جهان بوده که ارزش مالی آن رو به افزایش است. همچنین اتـریوم روی شبکه بلاک‌چین عمومی قرار گرفته و از مزیت‌های این شبکه سود کسب می‌کند.

اتـریوم با پلتفرم نرم‌افزاری غیرمتمرکز خود، به توسعه‌دهندگان کمک کرده تا برنامه‌های کاربردی درون شبکه گوناگونی را به کاربران خود ارائه دهند. از مزایای مهم دیگر، استفاده از اتـریوم جهت توسعه بلاک‌چین و ایجاد برنامه‌های جدید درون شبکه‌ای است. بنابراین اتـریوم، به توسعه فناوری و بلاک‌چین کمک زیادی می‌کند.

از اتـریوم جهت انتقال وجه و مبادله نیز استفاده می‌شود. همچنین امکان خرید کالاهای مختلف با استفاده از اتریـوم برای کاربران فراهم شده است. در مجموع، اتـریوم آینده‌ای روشن و روند صعودی جهت سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد.

نظرات