متن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان با جملات ادبی و رسمی +‌عکس نوشته و استوری

0

متن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان با جملات ادبی و رسمی +‌عکس نوشته و استوری

تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۴۰۱ : در تقویم شمسی در ایران ۱۵ شعبان سالروز ولادت امام زمان به نام روز سربازان گمنام امام زمان عج نامگذاری شده است که به مدت یک هفته با مراسم خاص گرامی داشته میشود. به همین منظور ما جملات و متن تبریک هفته و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را همراه با عکس نوشته تبریک روز سربازان گمنام امام زمان عج با زیباترین اشعار ، کپشن و اس ام اس جدید ویژه ۱۴۰۱ را برای شما آماده کرده ایم. شما می توانید از این متن و عکس ها برای تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۴۰۱ استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی ارسال کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید.

هفته سربازان گمنام امام زمان

پیام های تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان ۱۴۰۱، روز سربازان گمنام امام زمان مبارک ۱۴۰۱

۱۷ اسفند روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بر تمامی سربازان و تلاشگران امنیت و نیروهای وزارت اطلاعات مبارک. هفته سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در ۱۵ شعبان ماه و همزمان با ولادت حضرت مهدی عج گرامی داشته میشود.

متن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان با جملات ادبی و رسمی +‌عکس نوشته و استوری

وزارت اطلاعات با هوشیاری تمام و در کمال گمنامی ، رسالت سنگین خود را در حراست از مرزهای اعتقادی و امنیتی این مرز و بوم انجام می دهد.

هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) مبارک

*****

پانزدهم شعبان روز میلاد فرخندۀ امام مهربانی‌ها، شوق دیدار گل روی موعود را در دل‌های منتظری که سال‌ها سر بر سجادۀ عشق گذاشته و ندای ملکوتی “اللهم عجل لولیک الفرج” سر می‌دهند، دوچندان می‌کند.

روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر نقش موثر و کلیدی مجموعۀ وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب سرافرازی امت اسلامی هستند.

تاریخچه و علت نامگذاری هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

نیمه شعبان و ولادت امام زمان عج به نام روز سربازان گمنام امام‎زمان نامگذاری است که امسال برابر است با ۱۷ اسفند ۱۴۰۱٫ علت نامگذاری این روز، قدردانی و گرامیداشت وزارت اطلاعات و نیروهای آن است تا از زحماتشان قدردانی شود

پیام های تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان 1401، روز سربازان گمنام امام زمان مبارک ۱۴۰۱

مقام معظم رهبری : « وزارت اطلاعات مظلوم است ، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد.

هفته وزارت اطلاعات و عید نیمه شعبان تبریک و تهنیت باد

***

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص تلاشها و مجاهدتهای این عزیزان گفت:

با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات این سربازان گمنام امام زمان (عج).

از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین و متعهد و شخصیت‌های روحانی در چنین وزارت خانه‌ای هستند.

کارکنان وزارت اطلاعات باید منزه، مستقل و متقی باشند.

قضیه اطلاعات از امور بسیار مهم و حساسی است که با همه‌چیز مردم سروکار دارد.

سربازان گمنام ما هستی خود را فدا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند.

عکس نوشته تبریک روز سربازان گمنام امام زمان

عکس نوشته روز سربازان گمنام امام زمان

با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات، این سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضدانقلاب و اغفال‌شده‌ها نرنجیده و وظیفه اسلامی میهنی خود را انجام می‌دهند.

رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص این نهاد مقدس فرمودند:

وزارت اطلاعات تا حالا خالص و سالم باقی‌مانده است و این خیلی مهم است.

وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.

این وزارتخانه یکی از بهترین و باوفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب است.

این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه‌هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.

عکس استوری روز سربازان گمنام امام زمان

عکس استوری تبریک سربازان گمنام امام زمان برای پروفایل

وزارت اطلاعات باید صد در صد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ی انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند،

وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام است.

*****

وزارت اطلاعات پوسته سخت نظام است که به‌هیچ‌وجه نباید آسیب‌پذیر باشد.

وزارت اطلاعات به همت نیروهای باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

عامل پیشرفت وزارت اطلاعات و سرویس دینی جمهوری اسلامی، ایمان قلبی است.

متن و عکس تبریک روز وزارت اطلاعات

متن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان 1401

وزارت اطلاعات با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

حوزه کار وزارت اطلاعات، بسیار وسیع و حساس است و حقیقتاً یک نوع سازمان‌دهی، دقت و استحکام درحرکت اطلاعاتی را لازم دارد.

******

خجسته میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی است تا از خدمات این عزیزان که خالصانه در جهت تامین امنیت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کنند، تقدیر و تجلیل کنیم.

تاریخچه روز سربازان گمنام

این روز بر تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در جامعه اطلاعاتی تبریک عرض نموده و با ملت عزیز عهد می‌بندیم تا سپردن پرچم نظام مقدس اسلامی به دستان حضرت ولی عصر (عج) همچون گذشته و با روحیه‌ای مجاهدانه برای امنیت، اقتدار و آرامش کشور عزیزمان در مسیر ولایت گام برداشته و برای سربلندی ملت و کشور ایران مصمم‌تر و استوارتر از قبل حرکت کنیم.

*****

روز سربازان‌گمنام امام زمان (عج) مبارک

هفته سربازان‌گمنام امام زمان (عج) یادآور مجاهدت‌های نیروهای مؤمن، انقلابی و کارآمد مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در راه امنیت و اقتدار پایدار و مردمی است.

عکس پروفایل روز سربازان گمنام امام زمان

امنیت امروز ایران اسلامی در سایه رشادت و ایثار نیرو هایی به دست آمده است که با اشراف اطلاعاتی خود راه هرگونه نفوذ و جاسوسی دشمن و ضربه زدن آنها به نظام اسلامی را می بندند.

*****

نام‌گذاری نیمه شعبان روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف به عنوان روز سربازان‌گمنام امام زمان (ع) در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

سربازان گمنام که همواره آسایش خود را فدای راحتی و آسودگی مردم می‌کنند علاوه بر ایجاد امنیت و اقتدار در کشور و استان همواره در روز‌های سخت یار و همراه مردم بوده اند.

اس ام اس زیبا درباره روز سربازان گمنام امام زمان

فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه‌الشریف و هفته سربازان‌گمنام را به همه عزیزان سختکوش در وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند قادر متعال، تعجیل در فرج آقا امام زمان (ع) و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران به ویژه هم استانی‌های عزیر مسئلت می‌نماییم.

—-

مبرهن است که امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

پیامک زیبا درباره وزارت اطلاعات

میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و سربازان گمنام آن حضرت در اداره اطلاعات، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

نظرات