فیشیال تخصصی پوست در کلینیک زیبایی کیمیا

0

اهمیت به ظاهر و انجام امور زیبایی می‌تواند نقش بسیار موثری در روحیه افراد داشته باشد. چندین سال اخیر یکی از اقدامات زیبایی با نام فیشیال صورت در بین عموم افراد رایج شده است. سطح پوست تمامی انسان‌ها دارای لایه‌های مختلفی چون اپیدرم، درم و هیپودرم بوده که با گذشت زمان لایه‌های آن را سلول‌های مرده فرا می‌گیرد و نیاز به پاکسازی دارند. نکته قابل توجه آن است که سلول‌های مرده پس از پاکسازی توسط پوست در سطح رویی پوست یعنی اپیدرم باقی می‌مانند و تنها راه از بین بردن آن، فیشیال تخصصی پوست است.

فیشیال تخصصی پوست

مزایای انجام فیشیال پوست

تمامی متخصصان پوست، مو و زیبایی برای جوانسازی و رفع سلول‌های مرده بدن، انجام فیشیال تخصصی پوست را پیشنهاد می‌دهند. علت پیشنهاد متخصصان و همین طور استقبال بی‌نظیر افراد بدین دلیل است که انجام این کار مزایای بی‌شماری دارد که در بخش ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • تمام سطح پوست به صورت عمیق پاکسازی شده و تمام آلودگی‌های محیط و رادیکال‌های آزاد از سطح آن برداشته می‌شود.
  • نیازی به چندین جلسه مراجعه نبوده و شما می‌توانید پس از یک بار مراجعه به هدف خود دست پیدا کنید.
  • از آنجا که یکی از مراحل انجام فیشیال ماساژ است؛ می‌تواند تاثیر بسزایی در شادابی و القای آرامش به شما داشته باشد.
  • تمامی چین و چروک‌های شما رفع شده و باعث جوانسازی ظاهر شما می‌شود.
  • از بین بردن سلول‌های مرده سطح پوست می‌تواند تمام آسیب‌های پوستی را برطرف نموده و گردش خون را در این ناحیه بهبود ببخشد.
  • تمامی منافذ باز، جوش‌های سر سیاه و سر سفید از بین می‌روند.

مراحل انجام پاکسازی پوست و فیشیال

پس از ورود شما به مطب مورد نظر، متخصص حاضر در کلینیک زیبایی کیمیا از شما سوالاتی درباره روتین پوستی، تغذیه، عادات غذایی، سبک زندگی و نوع پوست شما خواهد پرسید. پیشنهاد می‌کنیم به طور دقیق به سوالات پاسخ دهید تا بهترین خدمات را با توجه به شرایط پوستتان دریافت نمایید. مراحل انجام فیشیال پوست شامل پاکسازی پوست، بخاردهی، لایه برداری و پاکسازی عمیق‌تر پوست و ماساژ صورت می‌شود که تمام این موارد به طور دقیق ذکر شده است.

پاکسازی پوست:

پیش از انجام پاکسازی ابتدایی پوست در فیشیال تخصصی صورت، جنس پوست شما توسط متخصص حاضر در مجموعه شناسایی می‌شود. پس از شناخت و آگاهی نسبت به نوع و بافت پوست شما، از پاک کننده‌های مخصوص برای از بین بردن آلودگی‌های سطحی استفاده می‌گردد. برای بهره‌مندی از پاک کننده‌ها در سطح صورت می‌بایست از پد پنبه‌ای، دستگاه‌های شستشو یا اسفنج‌های مخصوص استفاده نمود. پس از رفع آلودگی‌ها و میکروب‌های موجود در سطح پوست، مشکلات پوستی شما که ممکن است شامل جوش‌های زیر پوستی، کمودون‌‌های سیاه، آفتاب سوختگی یا چروک‌‌های پیری باشد، قابل دیدن بوده و در مراحل بعد نسبت به از بین بردن آن‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.

بخاردهی:

با انجام این مرحله تمام منافذ پوست باز شده و بستر را برای انجام مرحله لایه برداری فراهم می‌سازد. در انجام فیشیال تخصصی پوست، این مرحله به منظور لایه برداری کامل سطح پوست و پاکسازی عمیق انجام می‌شود. البته لازم به ذکر است از آنجا که مشکلات پوستی چون جوش‌های زیر پوستی و کومودون‌های سیاه داخل بافت پوست رفته و نسبتاً عمیق هستند، انجام بخاردهی به صورت اصولی می‌تواند تخلیه آن‌ها را بسیار ساده‌تر سازد.

فیشیال تخصصی پوست

لایه برداری:

در بخش لایه برداری، متخصص پوست با استفاده از اسیدها و آنزیم‌های متناسب با جنس پوست شما، سلول‌های پوستی را شل کرده و لایه‌های مرده، کومودون‌‌های سیاه و جوش‌‌های زیر پوستی را در فیشیال از بین می‌برد. تمامی این سلول‌های مرده که در بخشی به نام لایه شاخی یا استراتوم کورنئوم که خارجی‌ترین لایه پوست محسوب می‌شود، قرار می‌گیرند.

فیشیال تخصصی پوست

ماساژ صورت:

از آنجا که ممکن است حین انجام بخش‌های مختلف فیشیال همچون لایه برداری به علت وجود مشکلات پوستی در عمق سطح پوست، مراجعه کننده تحت فشار قرار گیرد، ماساژ صورت پس از گذراندن تمامی این مراحل گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. ماساژ صورت با استفاده از روغن‌های مخصوص و کرم‌های متنوع انجام می‌شود که همین امر باعث شده پوست شما کاملاً آرام و ریلکس شود. البته لازم به ذکر است انجام ماساژ به شیوه اصولی می‌تواند در کاهش یا از بین بردن چین و چروک‌های صورتتان موثر باشد.

سخن پایانی

تمامی افراد دارای سلول‌های مرده در سطح پوست خود هستند. در واقع بدن تمام افراد به طور خودکار تمامی این سلول‌های مرده را از بین برده و سلول‌های جدید را جایگزین آن می‌کنند. اگر شما نیز خواستار پوستی شفاف و درخشان هستید می‌توانید با انجام فیشیال تخصصی پوست، مجدد طراوت را به پوست خود هدیه دهید. امروزه یکی از روش‌های درمانی رایج و موثر برای از بین بردن پوست‌های مرده، فیشیال صورت بوده که برای انجام آن می‌توانید به کلینیک زیبایی کیمیا مراجعه کنید.

نظرات