بیوگرافی و عکس های کیمیا ملایی بازیگر سریال احضار

0

بیوگرافی و عکس های کیمیا ملایی بازیگر سریال احضار

بیوگرافی کیمیا ملایی

کیمیا ملایی بازیگر خردسالی که توانسته تواناییهایش را در سریال احضار به نمایش بگذارد می توان آینده ای خوب در عرصه سینما و تلویزیون را برای وی متصور شد.

وی در زمینه بازیگری تمام تلاش خود را می کند تا آثار خوبی به جا بگذارد و حتی در تئاتر هم شروع به کار کرده است و اگر با این پشتکار به کار خود ادامه دهد در آینده یکی از بازیگران خوب کشورمان خواهد شد.

ایشان در آثاری همچون سریال تلویزیونی «چرخ و فلک»، سریال تلویزیونی «احضار» و فیلم سینمایی «هما کی میاد؟» فعالیت داشته است.

وی در آثاری همچون «خاله هما کی می‌آید؟»، «دم سرد»، «من خیال تو نیستم» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

کیمیا ملایی

فیلم شناسی کیمیا ملایی

سریال احضار

سریال چرخ و فلک

سینمایی هما کی میاد؟

دم سرد

من خیال تو نیستم

کیمیا ملایی

شروع فعالیت هنری

خانم ملایی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی‌ زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چرخ و فلک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیمیا ملایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نرگس امینی، سلیمه رنگزن، شهریار ربانی و شیما مرزی را تجربه کرد.

خانم ملایی در سال ۱۳۹۵ در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد، بهرام عظیم‌ پور و احسان عبدی بازی کرده است. که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمید نژاد همکاری داشته است.

وی توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

عکس های کیمیا ملایی

کیمیا ملایی

کیمیا ملایی

کیمیا ملایی

کیمیا ملایی

کیمیا ملایی

نظرات