مدیار از بهترین سایت های آزمون آنلاین

0

در این مقاله میخواهیم شما را با سامانه اموزشی مدیار از بهترین سایت های آزمون آنلاین میباشد آشنا کنیم. در این راستا به امکانات و قابلیت های این سامانه اشاره خواهیم کرد تا شما با دلایل محبوبیت این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید. ابتدا یک تعریف کلی در رابطه با آزمون انلاین باید ارائه شود تا آمادگی لازم برای ادامه ی مقاله را داشته باشید.

آزمون آنلاین چیست؟

امروزه در صنعت الکترونیک آموزش و آزمون آنلاین یکی از مهمترین مفاهیم به حساب می آید. بنابراین سامانه هایی که قابلیت برگزاری آزمون آنلاین را داشته باشند به شدت مورد استقبال قرار میگیرند. سامانه مدیار با داشتن قابلیت آزمون ساز و حتی کلاس آنلاین نقش بسزایی در پیشرفت و ترقی صنعت آموزش الکترونیکی داشته است. پس تعریفی صریحی که از آزمون انلاین میتوان داشت این است که آزمون آنلان امتحانی میباشد که به صورت آنلاین برای ارزیابی سطح علمی شرکت کنندگان برگزار میشود و میتواند از لحاظ کمی و کیفی آن ها را مورد بررسی قرار دهند. این آزمون ها قبلا در یک مکان مشخص و به صورت حضوری برگزار میشد. ولی امروزه سامانه های آنلاین مانند مدیار بدون در نظر گرفتن مکان و موقعیت شرکت کنندگان و در زمانی که مناسب موقعیت شرکت کننده باشد میتواند برگزار کند. برای ورود به آزمون میتوانند از سیستم گوشی و لپ تاپ استفاده کنند. و فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشند.

امکان تقلب در آزمون های آنلاین

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در آزمون های آنلاین امکان تقلب وجود دارد. ولی سسامانه مدیار برای جلوگیری از این اتفاق یک سری پیش بینی هایی انجام دااده است تا امکان هرگونه تقلب را از بین ببرد. برای مثال با در دست داشتن گزارشات درسی هر دانش اموز میتوان نسبت به روند عملکرد وی آشنا بود. همچنین قابلیت هایی که آزمون آنلاین دارد تا حدود بسیار زیادی میزان تقلب را کاهش میدهد. سامانه مدیار این قابلیت را دارد که نمایش سوالات را به صورت تصادفی نشان دهد و یا قابلیت بازگشت به عقب را لغو میکند تا احتمال تقلب کاهش یابد و این قابلیت ها بر اساس صلاحدید معلمان قابل تنظیم میباشد.

بهترین سایت های آزمون آنلاین

امکانات آزمون انلاین مدیار

  1. امکان ایجاد آزمون با کیفیت بسیار بالا در زمان کوتاهی
  2. تصحیح خودکار آزمون
  3. امکان استفاده از بانک سوالات
  4. امکان آپلود سوال به صورت دست نویس و یا آپلود عکس
  5. قابلیت برگزاری آزمون آنلاین در انواع مختلف مانند تصویری، تشریحی، تستی،…
  6. قابلیت کپی آزمون در چند کلاس
  7. قابلیت تصحیح آزمون های حضوری تستی
  8. دسترسی کاربران به گزارش عملکرد شخصی خود
  9. نمایش نتیجه و کارنامه آزمون برای هر کاربر
  10. چاپ آزمون‌ها با سربرگ و لوگوی اختصاصی مدرسه

بهترین سایت های آزمون آنلاین

کلاس انلاین

با نظر به شرایط کنونی و تعطیلی ندارس سامانه مدیار این قابلیت را دارد که کلاس ها را در قالب آموزش مجازی و غیرحضوری با کیفیت بسیار بالا برگزار کند که این کلاس آنلاین ممکن است در بستر های مختلف آموزشی برگزار شود. علاوه بر این در سامانه مدیار امکان آپلود فایل و محتوای آموزشی برای استفاده ی کاربران وجود دارد که قابلیت دانلود را نیز میتواند داشته باشد

آزمون آنلاین

 

دیگر امکانات مدیار

  • امکان دسترسی به مدیار از طریق وب و اپلیکیشن با هردو سیستم عامل( Android + iOS )
  • قابلیت پیام رسانی در اپلیکیشن و یا ارسال پیامک
  • قابلیت بارگزاری اخبار و عکس های مربوط به مدرسه در اپ
  • دارای سیستم حضور غیاب آنلاین و حضوری
  • آموزشش افلاین و بارگزاری محتوای آموزشی
  • دارای بوفه ی الکترونیک و خدمات درگاه الکترونیکی
  • امکان اجرای اپ با لوگوی اختصاصی و نام مدرسه
  • طراحی و سئو وب سایت
  • گزارش گیری درسی و ارائه ی کارنامه
  • هوشمند سازی مدارس

نظرات