۵۵ مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید ۱۴۰۲

0

۵۵ مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید ۱۴۰۲

جدیدترین مدل های تزیین تخم مرغ عید ۱۴۰۲ با ۵۵ طرح و ایده رنگ آمیزی برای هفت سین عید ۱۴۰۲ در شبکه های اجتماعی و پیج اینستاگرامی پر فروش بوده را در اینجا برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم. شما می توانید از انواع مدل تزیین تخم مرغ عید به شکل خرگوش برای هفت سین ۱۴۰۲ ایده بگیرید و یا برای خرید از مدل های آنها سفارش دهید. با ما تا انتهای صفحه بمانید

ایده تزیین تخم مرغ عید 1402 به شکل خرگوش

ایده تزیین تخم مرغ عید ۱۴۰۲ به شکل خرگوش

تخم مرغ خرگوش به مناسبت نماد سال ۱۴۰۲ که خرگوش است، اینروزها پرطرفدار شده و خانم های با سلیقه برای عید نوروز ۱۴۰۲ در تدارک رنگ امیزی تخم مرغ عید و یا خرید با نقاشی و عکس خرگوش هستند.

ایده تزیین تخم مرغ عید به شکل خرگوش

یکی از اجزای جدا نشدنی سفره هفت سین، تخم مرغ رنگی است. تخم مرغ رنگی عید نشان و نمادی از باروری و رشد و زایش خوبی‌هاست و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدیدی است که می خواهید پر بار تر از سال قبل آغاز کنند و خاطره خوش این سفره ی رنگی را در کنار سفره هفت سین سالهای گذشته بچینید.

مدل تخم مرغ خرگوش ویژه هفت سین ۱۴۰۲

مدل تخم مرغ خرگوش ویژه هفت سین 1402

تزیین تخم‌مرغ رنگی معمولاً روی تخم مرغ طبیعی و یا سرامیک و پلی استر و چوب و خمیر چینی است که آن را با روشهای گوناگون تزئین می‌کنند و در جشن‌هایی مانند نوروز و عید پاک استفاده می‌شود. اغلب هنگام نوروز و در سفره هفت سین برای زیبایی به کار می رود. برای رنگ آمیزی آن از مواد طبیعی مانند: لبو، پوست انار، زرد چوبه و … و یا رنگهای شیمیایی استفاده می کنند.

 مدل تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش ویژه هفت سین 1402

عکس مدل تخم مرغ رنگی به شکل خرگوش

شما می توانید برای رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ از ماژیک یا آبرنگ، مواد طبیعی رنگی مانند پیاز قرمز و لبو و انار و یا لاک استفاده کنید

برای این کار با ماژیک ضدآب طرح مورد نظر را روی تخم ‌مرغ نقاشی و بعد طبق میل و سلیقه با آبرنگ یا ماژیک رنگ‌آمیزی کنید. رنگ که خشک شد از فاصلهء ۲۰ سانتیمتر اسپری لاک مو را روی تخم‌ مرغ رنگی عید بپاشید.

بعد داخل یک بشقاب ماسه یا اکلیل بریزید. با چسب مایع روی تخم‌مرغ نقطه یا خط بکشید و تخم‌مرغ را توی ماسه یا اکلیل بغلتانید. در آخر اسپری لاک مو روی تخم‌ مرغ رنگی بپاشید.

مدل تخم مرغ رنگی به شکل خرگوش

اگر می خواهید تزیین تخم مرغ به شکل کهکشانی انجام دهید، به رنگ اکرلیک سیاه و سفید، رنگ های دیگر مثل بنفش، آبی، زرد، نقره ای و طلایی و یک تکه ابر و یک قلم مو یا مسواک نیاز دارید. ابتدا تخم مرغ ها را کاملا سیاه کنید.
سپس هر رنگی که دارید با سیاه مخلوط کنید و آن را با ابر و به صورت غیر یکدست روی تخم مرغ ها بزنید.
در مرحله آخر رنگ کردن تخم مرغ هم با قلم مو یا مسواک رنگ سفید و طلایی و نقره ای را روی کل سطح بپاشید. بین هر مرحله صبر کنید تا رنگ ها کاملا خشک شوند.

ایده نقاشی خرگوش روی تخم مرغ عید

در نهایت رنگ آمیزی با مواد طبیعی که می توانید تعدادی تخم مرغ پخته شده، یک کلم قرمز، ۴ قاشق سرکه ی سفید، رنگ خوراکی طلایی و یک قلم مو یا مسواک قدیمی لازم دارید.
کلم ها را خرد کنید و در اّب بریزید و بگذارید روی گاز و بگذارید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بجوشد. سپس صبر کنید تا کاملا سرد شود . سپس کلم ها را از آب بنفش رنگ بیرون بیاورید. ۴ قاشق سرکه سفید به مایع اضافه کنید و بگذارید تخم مرغ ها طوری که کاملا در مایع غوطه ور باشند و به یکدیگر برخورد نکنند درون مایع بمانند.

مدل تخم مرغ خرگوشی

ایده نقاشی و رنگ آمیزی تخم‌مرغ به شکل خرگوش برای عید ۱۴۰۲

ایده نقاشی و رنگ آمیزی تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1401

طراحی خرگوش روی تخم مرغ هفت سین

طراحی خرگوش روی تخم مرغ هفت سین

ایده های نقاشی تخم‌مرغ به شکل خرگوش

ایده های نقاشی تخم مرغ به شکل خرگوش
نحوه رنگ آمیزی تخم مرغ با عکس خرگوش

نحوه رنگ آمیزی تخم مرغ با عکس خرگوش

عکس تخم مرغهای خرگوشی

عکس تخم مرغ خرگوش

******

*****

55 مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

عکس تخم مرغهای رنگی جدید و زیبا

ایده رنگ آمیزی تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

******

مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

*****

ایده تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

طراحی قشنگ روی تخم‌مرغ برای هفت سین ۱۴۰۲

مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

*****

مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

عکسهای نقاشی روی تخم‌مرغ برای هفت سین

مدل جدید رنگ آمیزی و تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش برای عید 1402

*****

*******

نظرات