استایل ترند و جذاب با کیف مینی بگ

0

اگر اهل دنبال‌کردن ترندها باشید، حتما متوجه حضور گسترده کیف مینی بگ در دنیای مد شده‌اید. این کیف‌ها همان‌ طور که از نامش پیداست، کوچک و مینیاتوری طراحی می‌شوند.

اگه شما هم به این بگ‌های جذاب علاقه دارید. با ما همراه باشید. در این مطلب می‌خواهیم به استایل ترند مینی بگ و مواردی که می‌تواند به شما در انتخاب آن کمک کند، بپردازیم.

کیف مینی بگ

کیف مینی بگ

شاید زمان این رسیده که کیف‌ زنانه بزرگ خود را کنار بگذارید و از مینی‌بگ‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر اینکه استایلی جذاب و ترند به شما می‌دهد، باعث می‌شود که لوازم غیر ضروری که همیشه با خود حمل می‌کنید را کنار گذاشته و فقط به موارد ضروری اکتفا کنید.

در واقع همه ما به یک بگ شیک نیاز داریم. برای شرکت در یک مهمانی، جشنی باشکوه یا قراری عاشقانه، یک کیف کوچک برای کارت بانکی، گوشی و یک شیشه عطر نیاز است.

علاوه‌بر اینکه حمل آن راحت است و آزادی عمل زیادی را برای شما ایجاد می‌کند، استایل بسیار شیک و جذاب دارد.

در گذشته فقط خانواده‌های درباری و سلطنتی از کیف مینی بگ استفاده می‌کردند. به‌طوری که استفاده از این کیف‌ها نشانه‌ای از خانواده‌های سلطنتی بود. در حال حاضر با وجود استفاده گسترده از آن، هنوز هم حس اشرافی بودن را تداعی می‌کند.

استایل مینی بگ را چطور ست کنیم؟

انواع مختلف کیف‌ های مینی بگ زنانه و دخترانه، طراحی و عرضه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های مختلف ست کنید.

با توجه به اینکه مینی بگ، کوچک است، استایل کردن آن نسبت به کیف‌های دیگر راحت‌تر است. می‌توانید آن را به‌روش‌های زیر ست کنید:

ست مینی بگ با پایین‌تنه جین و بالاتنه سفید

ترکیب شلوار جین با بالاتنه سفید، یک ترکیب کلاسیک است. می‌توانید با این استایل هر رنگی از کیف‌های مینی بگ را انتخاب کنید.

ست مینی بگ با لباس‌های زمیتانی

یکی از راحت‌ترین راه‌ها، استفاده از مینی بگ رنگی با لباس‌های زمستانی است که باعث می‌شود استایل کژوال داشته باشید.

به این ترتیب در فصل زمستان می‌توانید یک استایل ساده زمستانی را با کیف مینی بگ دخترانه، به یک استایل جذاب تبدیل کنید. به‌خصوص اگر لباس‌هایی را انتخاب کنید که رنگ خنثی داشته باشند.

ست مینی بگ با کت چرمی

ترکیب کت چرم، شلوار پارچه‌ای و کیف مینی بگ، یک استایل کژوال زیبا را برای شما می‌سازد. این استایل به‌خصوص بین سلبریتی‌ها بسیار محبوب است.

ست مینی بگ با لباس‌های رسمی

مینی بگ برای استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی نیز استفاده می‌شود. برای این کار می‌توانید یک پیراهن شکیل و زیبا را انتخاب کنید و آن را با کفش و مینی بگ ست کنید.

انتخاب رنگ مینی بگ

خوشبختانه انواع بگ با طیف‌های رنگی مختلف وجود دارد و دست شما در انتخاب آن کاملا باز است. برای مثال کیف دخترانه مینی بگ اسپرچو که یکی از بگ‌های پرطرفدار است در رنگ‌های خنثی، قوی و شاد موجود است.

مینی‌ بگ با رنگ‌های شاد و پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی محبوبیت بالایی در دنیای مد دارد. مینی بگ پاستیلی در ترکیب با لباس‌های بهاری و تابستونی، ظاهری جذاب و شیک را می‌سازد. بهتر است این رنگ‌ها را با استایل مونوکروم ست کنید.

مینی بگ با رنگ‌های قوی

رنگ‌هایی قوی مثل زرد، قرمز و سبز، ایده‌آلی برای مینی بگ‌هاست. استایلی را انتخاب کنید که با رنگ کیف شما تضاد داشته باشد. این نوع استایل به‌خصوص برای زمستان و پاییز بسیار مناسب است.

میـنی بگ با رنگ‌های خنثی

مینی بگ با رنگ‌های خنثی را درصورتی که با لباس مناسب ست کنید، می‌تواند استایل شما را خاص و گیرا کند. علاوه‌بر این؛ بگ خاکستری، قهوه‌ای یا سفید با هر استایلی به‌راحتی ست می‌شود و جزء رنگ‌های کاربردی و همیشگی است.

خرید مینـی بگ ترند و شیک

دیگر نیاز نیست برای دیدن تنوع محصولات و خرید کیف مورد علاقه‌تان، فروشگاه‌های مختلف را زیر و رو کنید.

انواع مختلف کیف‌های زنانه و دخترانه، با طرح و رنگ‌های زیبا و جذاب و قیمت مناسب، می‌توانید در فروشگاه آنلاین بگ شیک ببینید.

کیف مینی بگ

جمع‌بندی

کیف مینی بگ یک اکسسوری جذاب است که استفاده از آن در دنیای مد، سابقه‌ای طولانی داشته و از محبوبیت بالایی به‌ویژه بین سلبریتی‌ها برخوردار است.

در این مطلب به همه مواردی که می‌تواند به شما در ساختن یک استایل به‌یاد ماندنی با کیف‌های مینی بگ کمک کند اشاره کردیم.

برای دیدن تنوع مینی بگ‌های موجود در بازار و انواع کیف‌های زنانه می‌توانید به سایت بگ شیک مراجعه کنید. تنوع محصولات و قیمت مناسب از ویژگی‌های این فروشگاه است.

نظرات