بیوگرافی فرشید لک بازیکن فوتبال و همسرش و خانواده +‌مسمومیت و درگذشت

0

بیوگرافی فرشید لک بازیکن فوتبال و همسرش و خانواده +‌درگذشت و سوابق

فرشید لک کیست

فرشید لک فوتبالیست، بازیکن سابق نفت مسجد سلیمان متولد ۱۳۷۳ بوده که در ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۲۸ سالگی درگذشت او بازیکن اسبق نفت مسجدسلیمان و نیروی زمینی بوده و بیش از یک دهه به صورت حرفه ای در حیطه فوتبال فعالیت داشت. در ادامه به بیوگرافی فرشید لک و همسر و خانواده اش همراه با سوابق و اهل کجاست را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی فرشید لک (farshid lak) کیست

زندگینامه فرشید لک

فرشید لک بازیکن فوتبال در سال ۱۳۷۳در مسجدسلیمان به دنیا آمدو در ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۲۸ سالگی درگذشت. فرشید لک بازیکن سابق نفت مسجد سلیمان و سایپا بود.

زندگینامه فرشید لک فوتبالیست

سوابق ورزشی و فعالیت ها

فرشید لک فوتبال را از نوجوانی آغاز کرد و با مهارت و تبحر در فوتبال توانست به لیگ برتر فوتبال ایران راه یابد. او سابقه بازی در تیم های بزرگی چون نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

درگذشت فرشید لک + علت مرگ

درگذشت فرشید لک + علت مرگ

این بازیکن ۲۸ ساله سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران بوده مدتی بود که در کما بسر می برد و در نهایت شامگاه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۲۸ سالگی درگذشت. گفته شده است او در ۲۶ بهمن ماه به دلیل قهوه مسموم در بندر گناوه دچار مسمویت شدید شده و پس از چند روز در کما بودن و با سطح هوشیاری پایین، متاسفانه شنبه ۱۲ اسفند دارفانی را وداع گفت.

فرشید لک و همسرش

پیام های تسلیت

پیام تسلیت باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل درگذشت فرشید لک بازیکن سابق این باشگاه
در متن پیام تسلیت باشگاه آمده است:

“انا لله و انا الیه راجعون

باشگاه نفت مسجدسلیمان به این وسیله درگذشت فرشید لک را به خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.

بیوگرافی فرشید لک بازیکن فوتبال و همسرش و خانواده +‌درگذشت و سوابقروحش شاد

نظرات