سفره هفت سین مدرن ۱۴۰۲ + جدیدترین سفره هفت سین ۱۴۰۲

0

در این پست می توانید انواع سفره هفت سین ۱۴۰۲ و سفره هفت سین مدرن ۱۴۰۲ و جدیدترین سفره هفت سین ۱۴۰۲ و مدل های جدید سفره هفت سین ۱۴۰۲ و ایده دیزاین سفره هفت سین ۱۴۰۲ و ایده های جدید سفره هفت سین ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

سفره هفت سین مدرن 1402

سفره هفت سین مدرن ۱۴۰۲

سفره هفت سین مدرن 1402

عید نوروز نزدیک است و همه ما بی صبرانه منتظر عید نوروز و سال جدید هستیم. ورود به سال جدید آیین‌ها و مراسم خاص خودش را دارد. بهتر است که به بهترین نحو این مراسم را برگزار کنیم.

سفره هفت سین مدرن 1402

یکی از این آیین‌ها و سنت‌ها چیدن سفره هفت سین است، که شامل سیر، سکه، سمنو، سماق، سبزه، سیب و سرکه می‌شود. البته تخم مرغ رنگی و ماهی قرمز نیز در بعضی سفره‌ها قرار دارد. یکی از دغدغه‌‌های بانوان خوش سلیقه ایرانی تزیین سفره هفت سین و چیدن آن است. تزیین سفره هفت سین بسیار مهم است. چرا که همه خانواده ر کناره سفره جمع می‌شوند و عکس‌های یادگاری می‌گیرند.

سفره هفت سین مدرن 1402

ایده تزئین سفره هفت سین

سفره هفت سین مدرن 1402

سفره هفت سین مدرن 1402

نوروز جشن کهن ایرانیان به پاس آمدن بهار است. اولین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با اول فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. قرن‌هاست که مردم مناطق مختلف ایران، با رعایت رسوم سنتی نوروز، آن را جشن می‌گیرند اما نه به این معنا که تکرار هر ساله این جشن در هنرنمایی‌های بانوان ایرانی که به‌راستی مدیر اصلی برگزاری آن در هر خانه‌ای هستند، باعث یکنواختی و دلزدگی شده باشد.

سفره هفت سین مدرن 1402

هفت سین لاکچری ۱۴۰۲

سفره هفت سین مدرن 1402

برای مشاهده تصاویر جدیدترین هفت سین لاکچری ​​​​۱۴۰۲ ویژه عروس خانم ها باکلاس با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله مد از مجله سوربان، برای شما عزیزان، جدیدترین انواع ​​​​هفت سین لاکچری ۱۴۰۲ ویژه سال جدید را فراهم آورده ایم.درباره چرایی فلسفه سفره هفت سین در سال‌های نزدیک، بسیاری کوشیده‌اند تا برای هریک از این سین‌ها فلسفه‌ای مطرح کنند و هریک را نشان چیزی بسازند. برخی بر این باورند که ریشۀ هفت‌سین را برآمده از یک دگرگونی زبانی می‌دانند.

سفره هفت سین مدرن 1402

۷ از اعداد مقدس و مورد توجه در همه فرهنگ‌های جهانی است. این عدد در آیین‌هایی نوروزی بار‌ها تکرار می‌شود، ولی در اینجا باید آن را در پیوند با خدای ماه که نام دیگرش «سین» بوده است جست‌وجو کرد.شادروان «مهرداد بهار»، اسطوره‌شناس چنین آورده است: «هفت خدای بد»، دشمن خدای سین بودند، «هفت خدای خوب» به یاری سین برخاستند و راه رویارویی با هفت خدای بد، روشن کردن آتش بود؛ و شاید از همین روی است که در چهارشنبۀ پایان سال نیز ۷ کپۀ آتش روشن می‌کنند.

نظرات