جدیدترین مدل های ظروف هفت سین ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید

0

ظروف هفت سین ۱۴۰۲ : همان طور که می دانید برای چیدن سفره هفت سین شیک نیاز به ظروف مناسب و لاکچری هست. به همین دلیل ما مدل های خاص این نوع ظروف ویژه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ظروف هفت سین 1402

جدیدترین مدل های ظروف هفت سین ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید

این روزها برخی به جای سفره هفت سین از استندهای زیبایی که در بازار فروخته می‌شود، استفاده می‌کنند. این استندها در طرح‌های مختلفی تولید شده‌اند که می‌توانید طبق دکوراسیون منزل‌تان، چه سنتی و چه مدرن، یکی از آنها را بخرید.

برخی از آن ها بدون ظرف مخصوص لوازم هفت سین هستند و البته جای نگهداری آینه و قرآن و شمع هم دارند. برخی دیگر، علاوه‌بر موارد فوق، خود ظروف هفت‌سین را هم دارند و دیگر نیازی به استفاده ظرف اضافه‌ای برای هفت سین نخواهد بود.

ست ظروف هفت سین

انواع ظروف هفت سین

سفال : سفال جزء زیباترین صنایع دستی ایران بوده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که تمایل به خرید ظرف هفت سین سفالی دارید باید به مواردی چون شکننده بودن و همچنین قابلیت شستشوی آن توجه کنید. قابل ذکر است طرح و نقش و نگار‌های روی ظرف باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به مرور زمان محو یا کمرنگ نشوند.

انواع ظروف هفت سین

دست ساز : این نوع قیمت نسبتاً بالایی دارد، زیرا وقت و انرژی زیادی از تولید‌کننده می‌گیرد. اغلب آن ها توسط افرادی تهیه و تولید می‌شود که با استفاده از آبرنگ روی ظرف طرح‌های زیبایی را نقاشی می‌کشند. برخی مدل‌های دست ساز به قدری با ظرأفت و زیبایی طراحی شده‌اند که هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

مسی : ظرف هفت سین مسی از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید ظروف مسی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید. قابل ذکر است ظروف مسی برای سلامتی فواید بسیاری دارد.

ظروف دست ساز هفت سین

 

طرح و رنگ ظروف هفت سین :

پیشنهاد می‌کنیم نیم نگاهی به دکوراسیون منزلتان داشته باشید تا ظرف خریداری شده با سایر ظروفتان هارمونی داشته باشد. در صورتی که دکوراسیون خانه‌ی شما مدرن است مدل‌های فانتزی و در صورتی که چیدمان منزلتان کلاسیک است مدل‌های سنتی انتخاب مناسبی هستند.

ظروف سفالی هفت سین

نکات مهم در خرید ظرف مناسب

تعداد ظروف نباید کمتر از ۷ عدد باشد.اگر دنبال خرید ظرف هفت سین ارزان هستید، مدل‌های پلاستیکی گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تری هستند.اندازه ظروف نباید آنقدری بزرگ باشد که فضای زیادی از میزتان را اشغال کند.چند روز مانده به نوروز اقدام به خرید ظرف هفت سین کنید، زیرا ممکن است محصولات به مرور زمان ناموجود شوند.از خرید محصولات ارزان قیمت و متفرقه پرهیز کنید، زیرا کیفیت ساخت بالایی ندارند.

رنگ ظروف هفت سین

قیمت ظروف هفت سین

ظروف مسی هفت سین

راهنمای خرید ظروف هفت سین

ظروف چوبی هفت سین

همراه ما باشید

نظرات