قیمت عسل گون اصل مستقیم از زنبوردار و نحوه خرید

0

عسل گون یکی از پرطرف‌دارترین انواع متفاوت عسل ‌های طبیعی می‌باشد که استفاده‌ های گسترده‌ای دارد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به‌ دنبال قیمت عسل گون اصل باشند تا بتوانند برآورد کنند که می‌توانند چه مقدار از این عسل خوش طعم و با کیفیت را تهیه نمایند. گون گیاهی است که در مناطق گوناگونی از سراسر کشور ما می‌روید. هنگامی ‌که زنبور ها عمده تغذیه خودشان را از گیاه گون داشته باشند، می‌توانند به تولید عسل گون بپردازند.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

طبق تحقیقات انجام ‌شده، زنبورداران باید سعی کنند حدود ۷۰ درصد منابع تغذیه زنبور ها را از گون تأمین کنند تا در نهایت عسل تولید شده با عنوان عسل طبیعی اصل شناخته شود و به فروش برسد. عسل گون در مقایسه با سایر عسل‌ ها، ویژگی ‌های متمایز و منحصر به‌ فردی دارد. همین نکته می‌تواند به شما کمک کند تا به‌ راحتی تشخیص دهید آیا عسلی که در حال تهیه آن هستید، عسل گون اصل می‌باشد یا خیر. به ‌هر حال اگر شما نیز قصد دارید تا بیشتر در رابطه با قیمت عسل گون اصل بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با ما تا انتهای این محتوا همراه بمانید.

 عوامل موثر در قیمت عسل گون اصل

عوامل موثر در قیمت عسل گون اصل

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

عسل گون اصل چه ویژگی‌ هایی دارد؟

قبل‌ از این‌ که برای شما در رابطه با عوامل و فاکتور های تأثیرگذار در قیمت عسل گون اصل صحبت کنیم، بعد نیست مشخصات این نوع عسل را برای شما نام ببریم. شناخت مشخصات عسل گون اصل به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با اطمینان بیشتری به خرید محصول مورد نظر خودتان بپردازید. بیایید با یکدیگر در ادامه فاکتور های مهمی که هنگام تشخیص عسل راهنمای شما خواهند بود را بررسی کنیم.

رنگ

یکی از فاکتور هایی  که به شما کمک خواهد کرد تا از میان گزینه‌ های موجود عسل گون اصل را تشخیص دهید، رنگ این محصول است. به ‌طور کلی با توجه به منطقه‌  مورد نظر، رنگ این نوع عسل متفاوت می‌باشد اما معمولاً این عسل رنگ زرد روشن دارد. تیره‌ترین نوع این عسل نیز به رنگ قهوه‌ای روشن یافت خواهد شد.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

طعم 

طعم عسل گون اصل به اندازه عسل‌ های دیگر شیرین نیست. این موضوع به این معنی نیست که عسل گون شیرینی مناسبی ندارد. اما در مقایسه با عسل‌ های دیگر، عسل گون مقدار شیرینی پایین‌تری دارد.

بو

به‌ طور کلی، معمولاً عسل هر گیاه مقداری از بوی آن گیاه به خصوص را دارد. عسل گون یک رایحه ملایم از بوی گون را با خود به ‌همراه دارد. بوی عسل گون در مقایسه با بوی عسل ‌های دیگر دوز پایین‌تری دارد. به ‌طور کلی از لحاظ طعم و بو، عسل گون ملایم‌تر از سایر عسل‌ های دیگر است و این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر محصول مورد نیاز خودتان را تهیه نمایید و از آن بهره ببرید.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

زمان برداشت 

معمولاً با توجه به منطقه مورد نظر، زمان برداشت و عسل گون متغیر می‌باشد. اما می‌توان گفت که برداشت عسل گون اصل از اوایل تابستان تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد. پس اگر شما می‌خواهید که عسل گون اصل تازه را خریداری کنید، باید در این بازه زمانی به خرید بپردازید.

عسل گون اصل چه ویژگی‌ هایی دارد؟

عسل گون اصل چه ویژگی‌ هایی دارد؟

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

عسل گون اصل چه فوایدی برای بدن دارد؟

قاعدتاً شما هنگامی ‌که در رابطه با قیمت عسل گون اصل تحقیق می‌کنید، کنجکاو هستید که بدانید خواص اصلی این نوع عسل کدام‌ ها هستند. در واقع به‌ طور کلی می‌توان گفت که علاوه ‌بر خواص اصلی خود عسل، عسل گون خواصی از گیاه گون را نیز به ارث برده و به‌ همین دلیل بیشتر از عسل ‌های معمولی برای بدن مفید است. برای مثال این عسل می‌تواند به درمان کم‌ خونی، تقویت حافظه، تقویت معده، درمان زخم‌ ها، درمان درد های کلیوی و مجاری ادراری، درمان خس خس سینه و … بپردازد. اگر شما هر کدام از این مشکلات را دارید، می‌توانید با استفاده از عسل گون اصل، بیماری ‌های خود را درمان کنید.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

چرا قیمت عسل گون اصل در مقایسه با عسل ‌های معمولی بالاست؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که دلیل بالا بودن قیمت عسل گون اصل در مقایسه با عسل‌ های دیگر چیست. پیشتر برای شما گفتیم که عسل گون اصل،  عسلی است که زنبور تولیدکننده آن، بیش‌ از ۷۰ درصد از گیاه گون تغذیه کرده باشد. گیاه گون گیاهی است که معمولاً در مناطق کوهستانی رشد می‌کند. پس برای تولید عسل گون زنبورداران نیاز دارند که مدت زمانی نسبتاً طولانی را در مناطق کوهستانی و بدون هیچ ‌گونه امکانات خاصی سر کنند.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۴۰۶۹۸۰

همین موضوع به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین دلایل بالا بودن قیمت عسل گون اصل شناخته می‌شود. نکته دیگری که باعث شده این نوع عسل گران‌ قیمت باشد، کمیاب بودن آن است. تعداد افراد انگشت‌ شماری در هر منطقه وجود دارند که تلاش می‌کنند با زندگی در مناطق کوهستانی به تولید عسل گون بپردازند. همین موضوع باعث کمیاب‌تر شدن عسل گون و در ادامه بالا رفتن قیمت آن می‌شود. اما به این موضوع دقت داشته باشید که با توجه به طعم لذیذ و ویژگی‌ های شگفت‌انگیز این نوع عسل برای سلامتی، پرداخت قیمت ‌های بالا در مقایسه با عسل‌ های معمولی ارزش خرید دارد. زیرا شما با تهیه این نوع عسل می‌توانید تا حد بسیار زیادی مشکلات و بیماری‌ های خودتان را کنترل کنید.

چرا قیمت عسل گون اصل در مقایسه با عسل ‌های معمولی بالاست؟

چرا قیمت عسل گون اصل در مقایسه با عسل ‌های معمولی بالاست؟

بررسی عوامل تأثیرگذار در قیمت عسل گون اصل 

بعد از صحبت در رابطه با ویژگی‌ های عسل گون اصل و کاربرد های این عسل، بد نیست کمی نیز برای شما در رابطه با فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت عسل گون اصل نیز صحبتی داشته باشیم‌. با شناخت این فاکتور ها شما می‌توانید خرید موفق‌تری داشته باشید و از بروز هرگونه کلاه‌برداری جلوگیری کنید. هر چقدر شما هنگام خرید اطلاعات بیشتری داشته باشید، خرید لذت‌بخش تری را خواهید داشت. اجازه دهید برای شما به ‌طور کامل در ادامه در رابطه با فاکتور های مهم و عوامل تأثیرگذار در قیمت این نوع عسل خوش طعم صحبت کنیم.

کیفیت محصول 

همواره کیفیت عسل تاثیر بسیار زیادی در قیمت عسل گون اصل دارد. هر چقدر کیفیت محصول بالاتر باشد، شما باید هزینه بیشتری برای خرید آن بپردازید. معمولاً برای بررسی کیفی، مقداری از عسل را به آزمایشگاه‌ های تخصصی می‌فرستند. در این آزمایشگاه ها تعیین می‌شود که عسل تا چه حد مقدار ساکارز کم‌تر و مواد معدنی بیشتری دارد. با توجه به نسبت ‌های موجود، تعیین می‌شود که محصول تولید شده تا چه حد با کیفیت است. در ادامه با توجه به کیفیت محصول قیمت ‌گذاری صورت می‌گیرد‌. قاعدتاً محصولاتی که مواد معدنی بیشتری دارند و ارزش غذایی آن ‌ها بالاتر است، قیمت ‌های بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود برای داشتن خریدی دقیق و مناسب حتماً به فروشندگانی مراجعه فرمایید که عسل را در آزمایشگاه‌ های مجهز آزمایش کرده‌اند.

منطقه برداشت 

از دیگر فاکتور های تاثیرگذار در قیمت عسل گون اصل ما می‌توانیم به منطقه برداشت اشاره کنیم. هر چه منطقه برداشت منطقه‌ای صعب‌العبور تر و به ‌دور از آلودگی‌ های زندگی صنعتی باشد، قیمت عسل بالاتر خواهد رفت. قاعدتاً برای دستیابی به این مهم، زنبورداران نیاز دارند تا به ‌دور از مناطق شهری روند بدست آوردن و پرورش زنبوران را پیش ببرند. همین موضوع باعث می‌شود تا ارزش عسل بیشتر شود. هر چه عسل گون در مناطق بکرتری کشت شده تولید شده باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود.

نوع بسته‌بندی 

شاید بیان این نکته کمی جالب و دور از ذهن باشد، اما از دیگر فاکتور های مهم عوامل تأثیرگذار در قیمت عسل گون اصل، ما می‌توانیم به نوع بسته‌ بندی این محصول اشاره کنیم. هر چه کیفیت بسته‌بندی مناسب‌تر، اصولی‌تر و بهداشتی‌تر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. بسته بندی های اصولی و بهداشتی خیال شما را خواهد راحت خواهد کرد که هیچ ‌گونه آلودگی خارجی درون عسل وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت‌تر از این محصول بهره ببرید. سعی کنید که محصولاتی را خریداری کنید که در ظروف شیشه‌ای به بازار عرضه می‌شوند، زیرا ظروف پلاستیکی در درازمدت می‌تواند روی کیفیت محصول تاثیرات مخربی داشته باشند.

حجم خرید 

هر چقدر شما محصول بیشتری بخرید، ممکن است که قیمت تمام شده عسل گون اصل برایتان پایین‌تر بیاد. معمولاً خرده ‌فروشان در مقایسه با عمده فروشان هزینه بیشتری را برای فروش محصولاتشان در نظر می‌گیرند. پس اگر شما حجم خرید خودتان را بالاتر ببرید، می‌توانید با قیمت‌ های ارزان‌تر این محصول را تهیه نمایید و از آن ‌ها استفاده کنید. با این کار هم عسل مورد نیاز خودتان را تهیه کرده‌اید، هم با فروش عسل به دوستان و آشنایانتان در حق آن‌ ها نیز لطف کرده‌اید.

بررسی عوامل تأثیرگذار در قیمت عسل گون اصل

بررسی عوامل تأثیرگذار در قیمت عسل گون اصل

جمع‌بندی 

ما تلاش کردیم در این محتوا به ‌طور کامل برای شما در رابطه با ویژگی ‌ها و همچنین قیمت عسل گون اصل صحبت کنیم و اطلاعات کاملی در این ‌رابطه برای شما داشته باشیم. هنگام خرید هر محصولی، همواره دو فاکتور کیفیت و قیمت برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پروسه خرید عسل گون اصل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید که باکیفیت‌ترین و بهترین انواع عسل گون را تهیه نمایید، باید به یک نکته توجه داشته باشید. همواره مراجع به معتبرترین و متخصص ترین فروشندگان و خدمات دهندگان در این زمینه راه‌گشای شما خواهد بود. اگر می‌خواهید با کمترین میزان دردسر بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تهیه نمایید، باید سعی کنیم با تحقیق و جستجو به سراغ فروشندگان  و خدمات دهندگانی بروید که با کیفیت ترین محصولات را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این شرایط است که می‌توانید با پرداخت هزینه ‌های مقرون ‌به ‌صرفه، بهترین نوع عسل را انتخاب کنید و از آن در هر زمینه‌ای که می‌خواهید بهره ببرید.

نظرات