اطلاعیه تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی شنبه ۸ دی ۹۷

0

اطلاعیه تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی شنبه ۸ دی ۹۷

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی : برخی مدارس آذربایجان شرقی شنبه تعطیل شد

بارش برف در برخی از مناطق استان آذربایجان شرقی مدارس را به تعطیلی کشاند.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

 به علت بارش برف سنگین و سردی هوا برخی پایه تحصیلی در بعضی از مناطق استان فردا شنبه ۸ دی ماه تعطیل اعلام شد.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در منطقه سراب همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است اما امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود و در منطقه جلفا تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه صوفیان تمامی مدارس روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است و مدارس شهر صوفیان در دوره‌های استثنائی، پیش دبستانی و دبستان تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تأخیر شروع و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه ورزقان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود. در منطقه مرند همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و همچنین امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در بخش تسوج مدارس استثنائی، پیش‌دبستانی و دبستان شهری و روستای تعطیل است و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنند و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه کلیبر تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنائی، کودکستان، پیش‌دبستانی شهری تعطیل است و تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنندخواهند کرد و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود./ تسنیم

 

دانش آموزان تبریزی هم خانه نشین شدند

به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، مدارس نواحی پنجگانه تبریز در شیفت صبح تعطیل اعلام شد/مهر

نظرات