شهرام باقری کیست علت درگذشت و فوت شهرام باقری کارآفرین یاسوجی + بیوگرافی و سوابق

0

شهرام باقری کیست علت درگذشت و فوت شهرام باقری کارآفرین یاسوجی + بیوگرافی و سوابق

شهرام باقری سرمایه‌گذار و کارآفرین نمونه یاسوجی متولد دهه ۴۰ در یاسوج بود که پس از دو روز بستری در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده و مرگ مغزی درگذشت. با زندگی و سوابق ایشان و شهرام باقری کیست؟، علت مرگ شهرام باقری کارآفرین و سرمایه گذار یاسوجی اشنا شوید. علت مرگ شهرام باقری یاسوج مشخص نشده و بر اثر حادثه ای درگذشت. هنوز مشخص نیست قتل بوده یا حادثه…

علت فوت شهرام باقری,شهرام باقری کیست,شهرام باقری یاسوج,شهرام باقری کشته شد,شهرام باقری درگذشت

بیوگرافی شهرام باقری یاسوج

مهندس شهرام باقری یکی از کارآفرینان و سرمایه داران یاسوجی بود که سالها در زمینه اشتغال زایی مردم یاسوج تلاش کرد و پس از مرگ نیز با اهدای اعضای بدنش، جان هشت بیمار را نحات داد اهدا شد. او پس از دو روز بستری در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده و مرگ مغزی درگذشت. شهرام‌ باقری مدیرعامل سابق فولاد یاسوج و فرزند بزرگ خسرو باقری کارآفرین نمونه کهگیلویه و بویراحمد بود. لهراسب و بهنام باقری برادر این مرحوم است.

شهرام‌باقری مدیرعامل سابق فولاد یاسوج و فرزند بزرگ خسرو باقری کارآفرین نمونه کهگیلویه و بویراحمد بود. لهراسب باقری برادر این مرحوم است.

شهرام باقری کیست علت درگذشت و فوت شهرام باقری + بیوگرافی و سوابق

سوابق

مرحوم شهرام باقری در خانواده ای در یاسوج به دنیا آمد. پدرش خسرو باقری از کارآفرینان و سرمایه گذاران معروف کهگیلویه و بویر احمد است. او بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد یاسوج و کارآفرین نمونه بود. او در زمینه اشتغال خیلی از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرد.

گفتنی است کارخانه آرد باقری با مدیریت خسرو باقری و پسرانش در شهر یاسوج راه‌اندازی شده در زمینه تولید آرد خبازی و قنادی فعالیت دارد. کارخانه آرد باقری مشهورترین کارخانه آرد در استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمینی به وسعت یک هکتار ساخته شد.

گفتنی است حاج خسرو باقری معروف به کارآفرین کلاه نمدی پدر مرحوم شهرام باقری متولد سال ۱۳۲۵ در کهگیلویه و بویراحمد است که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۳ با راه اندزی کارخانه سنگ شکن در بویراحمد آغاز نمود و پس از چند سال مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت را افتتاح کرد.

علت فوت و درگذشت شهرام باقری یاسوج

مدیرعامل کوبودنا گفت: به دنبال تایید مرگ مغزی برادرمان؛ شهرام‌باقری تصمیم به اهدای اعضای او گرفتیم تا شاید از این رهگذر خانواده ای منتظر پیوند را از بلاتکلیفی و چشم انتظاری بیرون آوریم. بهرام باقری گفت: یکی از شایسته ترین فرهنگ مردم کهگیلویه و بویراحمد کمک به همنوع و دستگیری از یکدیگر است ما نیز در راستای احترام به این نگاه عمومی به صورت خانوادگی تصمیم بر این اقدام گرفتیم.

مراسم تشیع این عزیز از دست رفته شنبه ۶ اسفنذ ۱۴۰۲ در آرامستان نجف آباد شهر یاسوج برگزار با حضور خانواده و اهالی و برخی مسئولان استان برگزار شد.

پیام تسلیت

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی درگذشت فعال اقتصادی زنده یاد “مهندس شهرام‌باقری”

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی ضایعه درگذشت فعال اقتصادی، مهندس شهرام باقری را تسلیت گفت.

به گزارش راه ملت؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی ضایعه درگذشت فعال اقتصادی، مهندس شهرام باقری را تسلیت گفت.

در متن این پیام در ادامه می‌آید:

«اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا إلَیهِ راجِعونِ »

با دریغ و افسوس بسیار، بی‌شک فقدان صنعتگر سخت‌کوش
زنده‌یاد «مهندس شهرام باقری»
فعال اقتصادی شناخته شده و یار همیشگی صنعت و تولید، فاجعه‌ای خسارت بار و تلخ برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

بدون تردید، تلاش‌های مستمر و سخت‌کوشی این صنعتگر خوشنام برای سرپا ماندن تولید در استان که تا پایان عمر در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده بود؛ در کنار عمل خیرخواهانه اهدا اعضای بدن او پس از مرگش، یاد و نام او را برای همیشه در تاریخ صنعتگران و فعالین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه خواهد داشت.

بدینوسیله مصیبت وارده را به بخش خصوصی استان، فعالین اقتصادی، جامعه‌های کارگری و تولید، خانواده محترم آن مرحوم و همه مردم شریف استان تسلیت عرض می‌نمایم.

جبار‌کیانی‌پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

نظرات