آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و برودت هوا و سرما در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… تعطیل است؟ یا نه تا ساعاتی دیگر این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی میشود…

تعطیلی مدارس شنبه 6 اسفند 1401

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

فوری: تکلیف تعطیلی مدارس برای فردا ۶ اسفند مشخص شد و مدارس فردا شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل نیست و دانش آموزان منتظر اطلاعیه تعطیلی نباشند، زیرا تمامی کلاس ها فردا ششم اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار میشود. اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس اعمال شد به اطلاع شما خواهد رسید.

این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی است…

طی هفته های گذشته تعطیلی مدارس بع علت آلودگی هوا و ی بارش برف و صرفه جویی در مصرف گاز و کمبود انرژی به یکی از پر بحث ترین موضوعات رسانه ها و خانواده ها و دانش آموزان تبدیل شد، اما بر اساس تصمیم گیری مسئولان و وزارت آموزش و پرورش دیگر خبری تعطیلی مدازس به خاطر آلودگی هوا نیست و گفته اند این تعطیلی ها تاثیری در کم شدن و کاهش آلودگی هوا ندارد. به اشتثنا برش برف و یخبندان در آن صورت مراجع ذیربط با صدور اطلاعیه تعطیلی مدارس به اطلاع عموم می رسانند. اما در حال حاضر خبری از تعطیلی نیست .

وضعیت هواشناسی و آلودگی هوا شنبه (۱۴۰۱/۱۲/۶)

به گزارش سازمان هواشناسی، هشدار سطح زرد برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور از بارش برف و باران تا سه‌شنبه هفته جاری در برخی استان‌ها صادر کرد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور از بارش برف و باران تا سه‌شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و‌آینده‌نگری سازمان هواشناسی، فردا شنبه ۶ اسفند ماه در شمال سیستان و بلوچستان،‌ خراسان جنوبی و خراسان رضوی وزش باد شدید روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو آرامی حاکم است و برای روز یکشنبه ۷ اسفند در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق بوشهر، فارس، کرمان، جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد و رگبار خفیف روی می‌دهد.

روز دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می‌رود و روز سه‌شنبه گستره فعالیت این موج در کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و سیستان و بلوچستان است و به‌تدریج از اواخر وقت از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف با وزش باد از بعدازظهر و افزایش با گاهی باد شدید و افزایش ابر پیش بینی شده است.

نظرات