فیلم کامل لحظه سقوط بالگرد حمید سجادی وزیر ورزش در کرمان را ببینید!

1

فیلم کامل لحظه سقوط بالگرد حمید سجادی وزیر ورزش در کرمان را ببینید!

فیلم منتشر شده از لحظه سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت کرمان که یک فوتی و چند مصدوم برجای گذاشت با واکنش های زیادی همراه بود.

فیلم کامل لحظه سقوط بالگرد حمید سجادی وزیر ورزش در کرمان را ببینید!

فیلم سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت کرمان که یک فوتی و چند مصدوم برجای گذاشت با واکنش های زیادی همراه بود.
در سانحه سقوط بالگرد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، متاسفانه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در دم جان باخت و چند مصدوم نیز راهی بیمارستان شدند. در ویدئوی زیر ببینید:

به گزارش ساناپرس، بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شد و سقوط کرد و در این حادثه سرنشینان بال‌گرد از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند. هلیکوپتر حامل حمید سجادی، هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد.

گفتنی است، وزیر ورزش امروز راهی کرمان شد که در سفر به شهرستان بافت بالگرد وی دچار سانحه شد و متاسفانه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در دم جان باخت مدیر داخلی بیمارستان بافت فوت مشاور وزیر ورزش را تایید کرد

اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش

فوت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سقوط بالگرد

هلیکوپتر حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود، سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی در کرمان انتقال یافتند. پورسلمان، رئیس فدراسیون شیمشیربازی هم در این سفر سجادی را همراهی می‌کرد

فیلم کامل لحظه سقوط بالگرد حمید سجادی وزیر ورزش در کرمان را ببینید!

آخرین وضعیت مصدومان

طبق اعلام رئیس اورژانس استان کرمان حال عمومی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، به علت خونریزی مغزی مساعد گزارش نشده و برای درمان به مراکز درمانی کرمان منتقل شده است. به گفته رئیس اورژانس کرمان؛ حال حمید سجادی وخیم گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان: برای انتقال مصدومان حادثه سانحه سقوط بالگرد سجادی، چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس کرمان به بافت اعزام شده است. سه دستگاه آمبولانس هم از حوزه سیرجان به بافت اعزام شده است. حال سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خوب است، مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان و بیمارستان سیرجان منتقل می‌شوند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه سقوط بالگرد حمید سجادی وزیر ورزش در کرمان را ببینید!

  1. سید حسن گفت:

    ابتدا تسلیت میگم به خانواده مرحوم احمدی و به نظر من کاش کلاه کاسکت تمام سرنشینان و خلبانها استفاده کنند تا در صورت حادثه سقوط ،سر آنها ضربه نخورد .

نظرات