علت دقیق درگذشت و مرگ ملیکا روح انگیزی از زبان کارگردان معروف +عکس

0

علت دقیق درگذشت و مرگ ملیکا روح انگیزی از زبان کارگردان معروف +عکس

خودکشی ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر و مرگ خودخواسته این بازیگر غوغا بپا کرد +عکس و علت درگذشت و علت مرگ ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان بر اثر مرگ خودخواسته را در ادامه میخوانید

علت دقیق درگذشت و مرگ ناگهانی ملیکا روح انگیزی بازیگر مشخص شد +عکس

خودکشی ملیکا روح انگیزی

ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ درگذشت و علت فوت و علت درگذشت ملیکا روح انگیزی خودکشی اعلام شد (نیازمند منبع). اما طبق گفته علی اصغر دشتی این بازیگر با مرگ خودخواسته از دنیا رفته است.

ساعاتی پیش علی‌اصغر دشتی، کارگردان معروف و پرکار تئاتر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مرگ خودخواسته، ملیکا روح‌انگیزی، بازیگر جوان تئاتر خبر داد.

روایت کارگردان از مرگ ملیکا روح‌انگیزی

آقای دشتی در این مورد نوشت: «ملیکای عزیزم، دختر قشنگ من! نمی‌خواهم باور کنم صبحی را که با خبر مرگ خودخواسته تو آغاز می‌شود… می‌خواهم همان تماس پنج روز پیش‌مان را باور کنم که زنگ می‌زنی و از قطعیت تصمیم برای شروع شغلی خارج از تئاتر می‌پرسی و پیشنهاد خودت را می‌گویی و با این جمله خداحافظی می‌کنی: «پس من بهشون می‌گم هستید، صبر می‌کنیم تا از سفر برگردید…» نه، اصلا می‌خواهم تو را روی همان صحنه متاستاز با دستان منقبض و مشت‌شده و صدای لرزان و همان‌گونه موثر و تکان‌دهنده باور کنم، وقتی از همپایی خواهر به همپایی مادر و از همپایی مادر به سوگ مادر و از سوگ مادر به تنهایی پدر و قصه‌های پرپیچ‌وخم و تلخ و سخت زندگی که هر روز و هر روز و هر روز با تو بود و تو با تمام قدرتت تصمیم گرفتی تمام کنی این سرنوشت سراسر رنج را، تمام! مرگ تو مرگ «همپاست»، نه این راهش نبود. چرا صبر نکردی برگردم؟! باز مثل همیشه باید حرف می‌زدیم پیش از آن که دیر می‌شد… این جا امید مرده است و مرگ تو بغض را انبوه کرده است.»

گویا این بازیگر زندگی سختی داشته و مادرش را نیز به تازگی از دست داده بود. هنوز علت دقیق مرگ خودخواسته این بازیگر مشخص نشده است.

روح انگیزی در چند نمایش با علی دشتی همکاری کرده بود و از دوستان پانته آ پناهی آ بودند. ملیکا روح انگیزی در سال ۱۳۹۴ در فیلم متاستاز به کارگردانی علی اصغر دشتی در کنار بازیگرانی نظیر شیما مهدوی، ایلناز شعبانی، یاسمن ادیبی و مهتاب پرنیان به ایفای نقش پرداخته بود.

مجله حرف تازه برای روح این بازیگر جوان آرامش و برای بازماندگان صبر از خداوند می طلبد.

نظرات