بیوگرافی ملیکا روح انگیزی بازیگر تئاتر با عکس و سوابق + ماجرای درگذشت و آثار

0

بیوگرافی ملیکا روح انگیزی بازیگر تئاتر با عکس و سوابق + ماجرای درگذشت و آثار

ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر و سینمای ایران زاده سال ۱۳۶۷ در تهران بود. او در ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ بر اثر مرگ خودخواسته درگذشت. در ادامه بیوگرافی کامل ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر با عکس و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش و ناگفته های زندگی اش برای آشنایی شما در این صفحه قرار دادیم.

ملیکا روح انگیزی بازیگر تئاتر

بیوگرافی ملیکا روح انگیزی کیست

ملیکا روح انگیزی, متولد ۱۳۶۷ در تهران بازیگر تئاتر ایرانی بود. او در ۲ اسفند ۱۴۰۱ دست به خودکشی (مرگ خودخواسته) زد. او سال ها در حیطه تئاتر و بازیگری فعالیت داشت. او مادرش را بر اثر سرطان از دست داد و در روزهای اخر عمرش همدم پدرش بود. این بازیگر جوان تئاتر و سینما در چند نمایش و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده بود. وی یکی از بازیگران تئاتر کشورمان بود که در اوج جوانی درگذشت . او سابقه همکاری با علی‌اصغر دشتی کاگردان تئاتر را در کارنامه خود دارد. همچنین این بازیگر بعدتر در نمایش” تئاتر بازی” به کارگردانی ایلناز شعبانی بازی کرد که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت. این بانوی هنرمند در ۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.

بیوگرافی ملیکا روح انگیزی بازیگر تئاتر با عکس و سوابق + ماجرای درگذشت و آثار

سوابق بازیگری

خانم روح‌انگیزی در نمایش مستند متاستاز در سال ۹۴ با موضوع همپایان بیماران مبتلا به سرطان با دشتی همکاری کرده بود. او سابقه همکاری با علی اصغر دشتی و پانته آ پناهی آ را در کارنامه هنری خود دارد. نمایش های متعددی که بازی کرده، نشان از مهارت بازیگری این خانم بازیگر حکایت دارد.

عکس ملیکا روح انگیزی

ماجرای درگذشت و مرگ خودخواسته ملیکا روح انگیزی

علی اصغر دشتی خبر از درگذشت ملیکا روح انگیزی داد و نوشت: «ملیکای عزیزم، دختر قشنگ من! نمی‌خواهم باور کنم صبحی را که با خبر مرگ خودخواسته تو آغاز می‌شود… می‌خواهم همان تماس پنج روز پیش‌مان را باور کنم که زنگ می‌زنی و از قطعیت تصمیم برای شروع شغلی خارج از تئاتر می‌پرسی و پیشنهاد خودت را می‌گویی و با این جمله خداحافظی می‌کنی: «پس من بهشون می‌گم هستید، صبر می‌کنیم تا از سفر برگردید…» نه، اصلا می‌خواهم تو را روی همان صحنه متاستاز با دستان منقبض و مشت‌شده و صدای لرزان و همان‌گونه موثر و تکان‌دهنده باور کنم، وقتی از همپایی خواهر به همپایی مادر و از همپایی مادر به سوگ مادر و از سوگ مادر به تنهایی پدر و قصه‌های پرپیچ‌وخم و تلخ و سخت زندگی که هر روز و هر روز و هر روز با تو بود و تو با تمام قدرتت تصمیم گرفتی تمام کنی این سرنوشت سراسر رنج را، تمام! مرگ تو مرگ «همپاست»، نه این راهش نبود. چرا صبر نکردی برگردم؟! باز مثل همیشه باید حرف می‌زدیم پیش از آن که دیر می‌شد… این جا امید مرده است و مرگ تو بغض را انبوه کرده است.»

ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر کشورمان روز سه شنبه ۲ اسفند ماه از دنیا رفت.

نظرات