فال روزانه ۴ اسفند / فال امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

در اینجا فال روزانه ۴ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: مراقب باشید فریب ظاهرسازی این افراد حیله‌گر را نخورید.… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۴ اسفند / فال امروز پنجشنبه 4 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!
فال روزانه ۴ اسفند / فال امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

طالع بینی و فال ۴ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

فال ۴ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

نسبت به رفتار اطرافیان دقیق و مراقب باشید. گاهی اوقات رفتار برخی فقط جنبه‌ی خودنمایی دارد. مراقب باشید فریب ظاهرسازی این افراد حیله‌گر را نخورید.

اردیبهشت

نگرانی کار شما را بسیار سخت می‌کند. به یاد داشته باشید که همیشه راه راحت‌تر و بی دردسرتر راه صحیح نیست. برای رسیدن به کامیابی و موفقیت با افراد باتجربه گفت‌وگو کنید و از تجارب آنها بهره‌مند شوید.

🍁خرداد : کمی دست نگه دارید و تصمیم عجولانه نگیرید. برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط مناسب بمانید.

🍂تیر : نفع شما در چیزی نیست که بر آن پافشاری می‌کنید. راه و مسیر پیشرفت را درست تشخیص دهید. خوشبختی در انتظار شماست.

🍁مرداد : روزهای سخت و اتفاقات ناگوار گذرا هستند. صبور باشید و به تلاش خود ادامه دهید که سعادت، پیشرفت، موفقیت و کامیابی در انتظار شماست.

🌼شهریور: گرچه پیش از این‌ بارها در زندگی خود با شکست مواجه شده‌ای؛ اما بدان که شکست پل پیروزی است. زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا به آخر نرسیده و همه چیز برای رسیدن به اهداف تو مهیاست؛ پس گذشته را فراموش کن و آینده ای تازه بساز.

🌼مهر :به وعده‌های پوچ دیگران دل مبند که از حرف تا عمل فاصله بسیار است. از فرصت‌هایی که پیش‌رو داری، نهایت استفاده را ببر.

🌨 آبان: حرفی نزن که از عمل به آن عاجز باشی که باعث می‌شود مورد سرزنش و ملامت دیگران قرار بگیری. آرزوهایت نامحدود و عمر محدود است؛ پس برای برآورده کردن آرزوهایت شتاب کن.

🌼 آذر: از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. با تفکر و مشورت در مسیر درست قدم بگذار تا به موفقیت برسی.

❄️ دی : گرچه امکانات فعلی تو محدود است؛ ولی می‌توانی با استفاده از توانایی‌هایی که در وجودت نهفته است به کامیابی برسی؛ پس دست از تلاش برندار و از سرزنش‌ها مرنج.

❄️بهمن: از هر کس به اندازه‌ی توان و ظرفیتش توقع داشته باش. نیکی دیگران را نیز جبران کن تا پیوسته مورد لطف قرار بگیری.

☃️ اسفند: با دست خالی قصد انجام کاری بزرگ را داری؛ بدان که جوینده یابنده است. با همت فراوان و عزم راسخ به مقصود خود خواهی رسید‌.

نظرات