بیوگرافی الکس هادی تقی تاجر ایرانی از کانادا تا خرید پرسپولیس + همسرش و سوابق

2

بیوگرافی الکس هادی تقی تاجر ایرانی از کانادا تا خرید پرسپولیس + همسرش و سوابق

الکس هادی تقی خریدار پرسپولیس کیست

الکس هادی تقی سرمایه‌گذار در زمینه املاک و میلیاردر ایرانی کانادایی است که در زمینه تجارت املاک فعالیت دارد و جزو پنج نفر میلیاردر ایرانی ساکن کانادا می باشد و از ۱۲ سالگی به کانادا پناهنده شده است. با الکس هادی تقی خریدار پرسپولیس آشنا شوید

الکس هادی تقی کیست

بیوگرافی الکس هادی تقی میلیاردر ایرانی کانادایی

او متولد دهه ۴۰ تاجر ایرانی کانادایی ، سرمایه‌گذار در زمینه املاک ،کارآفرین و خیّر می باشد. وی اصالتا ایرانی است و از سال ۱۹۸۸ به عنوان پناهنده به کانادا مهاجرت کرده است و در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. در اسفند ماه ۱۴۰۱ برای خرید پرسپولیس به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار اعلام امادگی کرده است. سن الکس هادی تقی مشخص نیست و تاریخ تولد او در جایی ذکر نشده است. اما از حدود ۳۰ سال پیش به کانادا مهاجرت کرده است.

هادی تقی سی سال پیش به کانادا پناهده شده و در طول دهه‌های گذشته چندین بیزینس موفق را در زمینه وام و امور مالی و وام در تورنتو پایه گذاشته است؛

خریدار پرسپولیس

در خبرها آمده بود که الکس هادی تقی سرمایه‌گذار ایرانی که بزرگ شده کانادا است تمایل دارد ۱۰۰ میلیون دلار برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس هزینه کند. هادی تقی مدعی شده که حاضر است ۵۰ میلیون دلار برای تیم اول باشگاه پرسپولیس و ۵۰ میلیون دلار هم برای آکادمی‌ها هزینه کند. به نظر می‌رسد هادی تقی که بیشتر در زمینه املاک کار کرده این روزها بیشتر در کشور یونان مشغول کار در همین زمینه است.

بیوگرافی الکس هادی تقی تاجر ایرانی از کانادا تا خرید پرسپولیس + همسرش و سوابق

سوابق

این تاجر ایرانی در ایران متولد شده و بزگر شده کانادا می باشد. او در پروفایل اینستاگرامش نوشته کارآفرین و خیّر است، به حیوانات علاقه بسیاری دارد، به سفر معتاد است، مالک یک تیم فوتبال هم هست که به وضوح مشخص نشده کدام تیم و البته در نهایت متولد ایران و ساخت کانادا!

مدتی پیش نیز روزنامه تورنتو استار امروز تیتر اول خود را به الکس هادی‌تقی، بیزینس‌ من و نیکوکار ایرانی اختصاص داده که اواخر دهه ۸۰ به عنوان یک پناهنده به کانادا آمده بود. او این هفته وقتی داستان از بین رفتن خانه یک خانواده پناهجوی سوری را در میسی‌ساگا شنید، یکی از آپارتمان‌های خود را در نورث‌یورک به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داد.
هادی تقی سال ۱۹۸۸ به عنوان یک پناهنده از ایران به کانادا آمده است. او یکی از پنج آپارتمان خود را در اختیار این خانواده سوری قرار داد.

هادی‌تقی می‌گوید خیلی از پناهندگان این مشکل را دارند. او مادرش را مثال می‌زند که نتوانست در شغل خود یعنی معلمی کار پیدا کند و پنجره‌ها را تمیز می‌کرد. الکس می‌گوید پزشکی از سوریه را می‌شناسد که در اوبر کار می‌کند. او البته امیدوار است شرایط برای خانواده العود خوب پیش برود: «من به کارما اعتقاد دارد و می‌دانم که برای آدم‌های خوب اتفاق‌های خوبی می‌افتد.»

مهاجرت از ایران

هادی تقی ۱۲ ساله بود که در سال ۱۹۸۸ همراه خانواده‌اش از ایران به کانادا آمد. او می‌گوید آنها سه ماه اول حضور خود را در shelter گذراندند و وقتی هم که بالاخره جایی برای زندگی پیدا کردند، پولی برای مبلمان کردن خانه نداشتند. او در سال ۱۹۹۶ از دانشگاه یورک فارغ‌التحصیل شد و تا به امروز بیزینس‌های مختلفی را راه‌اندازی و مدیریت کرده است و تاکنون شرکت های Mopals, IamAction, Radius Financial, Mortgage Architects and Pacific Mortgage Group راه اندازی کرده است. خبر ورزشی / آتش

پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام الکس هادی‌تقی را با نشانی * دبنال کنید

2 دیدگاه در “بیوگرافی الکس هادی تقی تاجر ایرانی از کانادا تا خرید پرسپولیس + همسرش و سوابق

  1. جلال گفت:
    1
    0

    سرنوشت ایشان اگر واقعیت داشته باشد ‘ می‌تواند الگویی برای فرزندان خانواده هایی باشد که وضعیت مالی خوبی ندارند . البته فضای کار و پیشرفت و روابط کاری در ایران با کشورهای مترقی فرق می‌کند.

  2. علی گفت:

    تو مثل قلیچ دنبال فالوری😂😂😂

نظرات