پارمین کلینیک موفق در زمینه جراحی زیبایی

0

زیبایی یکی از نعمت های بسیار گران بهایی به شمار می رود که به انسان ها عطا شده است. پیشرفت گسترده علم و فناوری در این زمینه نیز در چندین سال اخیر بسیار به چشم می خورد. کلینیک و پزشکان زیادی در زمینه جراحی زیبایی فعالیت می کنند که برخی از آن ها در انجام عمل بسیار موفق و مجرب هستند. آیا می توان گفت لزوماً بالا بودن هزینه جراحی زیبایی نشان دهنده خوب بودن و یا بالا بودن احتمال موفقیت در آن است؟ پارمین یکی از کلینیک های بسیار موفق و با تکنسین های مجرب و تیم پزشکی بسیار قدرتمند است که در زمینه جراحی زیبایی درخشان عمل می کند. در ادامه به معرفی لیفت دایرکت ابرو میپردازیم با ما همراه باشید.

 کلینیک پارمین

لیفت دایرکت ابرو

افرادی که دچار مشکلات افتادگی ابرو شده اند می توانند از لیفت دایرکت ابرو برای ترمیم آن استفاده کنند. لیفت دایرکت ابرو جزء تهاجمی ترین روش های درمان زیبایی به شمار می رود که باید پیش از انجام آن با متخصص مشورت و از انجام آن مطمئن شوید. انجام لیفت ابرو نیاز به شرایط خاصی دارد که ابتدا باید از مناسب بودن انتخاب خود خیالتان راحت باشد. قسمتی از محل رویش مو و بالای ابرو در جراحی زیبایی لیفت دایرکت ابرو برش داده می شود که این خود اولین مرحله در این جراحی است. همچنین مدت زمان انجام این جراحی نیز برای هر شخص بسته به شرایط متفاوت خواهد بود اما به طور معمول چیزی حدود یک تا یک و نیم ساعت طول می کشد.

لیفت دایرکت ابرو در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر به دلیل بالا رفتن اطمینان و پیشرفت چشم گیر در این روش استقبال از آن بیشتر شده است. همچنین اگر این کار توسط متخصص ماهر و با تجربه و در یک کلینیک خوب نیز انجام گیرد جلب رضایت مشتری به صورت تضمینی خواهد بود. کلینیک زیبایی پارمین یکی از بهترین کلینیک های زیبایی که در زمینه لیفت دایرکت ابرو مجرب ترین متخصص ها را برای انجام این کار در اختیار دارد. لیفت ابرو اگر به روش استاندارد و به درستی انجام شود قطعاً در فرم دهی ابرو کمک زیادی می کند.

کلینیک پارمین

مزیت های لیفت دایرکت ابرو در کلینیک پارمین

هر یک از روش های درمان زیبایی برای برطرف شدن برخی مشکلات در افراد انجام می شود. از همین رو لیفت ابرو نیز یکی از پرکاربردترین جراحی های زیبایی تلقی می شود. لیفت دایرکت ابرو نیز از مزایای زیادی برخوردار است که انجام آن در کلینیک پارمین این مزیت و رضایت را چندین برابر نیز می کند. اکنون به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

–    استفاده از بهترین روش ها برای اصلاح غیر قرینگی ابروها

–    برخورداری از مدل های مختلف فرم دهی به ابرو

–    ماندگاری و انجام آن با کمترین تهاجم و یا ریسک

–    همان طور که می دانید با افزایش سن احتمال بازگشت لیفت ابرو وجود دارد اما انجام لیفت دایرکت ابرو در این کلینیک درصد افتادگی مجدد بسیار کم است.

–    برش های کوچکی در طی درمان ایجاد خواهد شد که دوره بهبودی و نقاهت بسیار کوتاهی نیز دارد.

کلینیک پارمین

چه کسانی کاندید خوبی برای لیفت دایرکت ابرو هستند؟

افرادی که می خواهند بهترین روش جوانسازی را انتخاب و مشکلات مربوط به نواحی ابرو و پیشانی خود را از بین ببرند بهتر است درباره روش ایده ال تحقیق کنند. لیفت دایرکت ابرو در کلینیک پارمین برای اکثر کسانی که به آن مراجعه می کنند با کمترین ریسک قابل انجام است. به هر حال به طور کلی لیفت ابرو برای افراد زیر بهترین گزینه خواهد بود:

–    افرادی که چین و چروک های عمیق و پوستی در نواحی پیشانی خود دارند، این جراحی می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد.

–    کسانی که به دلیل افزایش سن نیاز به برطرف کردن افتادگی ابرو دارند.

–    کسانی برای انجام عمل لیفت ابرو بهتر هستند که پوست سازگارتری برای بازسازی دارند.

–    کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند از جراحی های تحت بیهوشی مانند لیفت اندوسکوپی انجام دهند نیز می توانند از این نوع لیفت که با بی حسی موضعی انجام می شود کمک بگیرند.

–    افرادی که ابروهای غیر قرینه ای دارند و در صدد اصلاح آن ها هستند.

–    همچنین آقایانی که به هر دلیلی نمی توانند از لیفت اندوسکوپی پیشانی برای ریزش موی خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مهم ترین تفاوت این دو روش لیفت دایرکت ابرو و لیفت ابرو به روش اندوسکوپی، از نظر هزینه لیفت مستقیم هزینه کمتری دارد.

کلینیک پارمین

کلام آخر…

زیبایی یکی از بزرگ ترین دغدغه های بشریت و خصوصاً خانم ها در عصر حاضر است. راه و روش های رسیدن به زیبایی، امروزه بسیار بیشتر و مطمئن تر از گذشته شده و افراد رغبت زیادتری به انجام و برطرف کردن مشکلات خود پیدا کرده اند. لیفت دایرکت ابرو یکی از جراحی های زیبایی برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ابرو یا از بین بردن چین و چروک های نواحی پیشانی به شمار می رود. لیفت ابرو باید در یک کلینیک بسیار معتبر و تحت نظارت متخصصان ماهر انجام گیرد تا بدون کمترین تهاجم و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

پارمین یکی از بهترین کلینیک های زیبایی غرب تهران است که عمل های جراحی اسلیو معده ، بای پس معده ، لیپوماتیک و … را  توسط پزشکان مجرب با روش های نوین  انجام میدهد. جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره  ۰۲۱۴۴۰۵۵۰۱۳ تماس بگیرید.

نظرات