آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و برودت هوا و سرما تعطیل است؟ یا نه در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… تا ساعاتی دیگر پس از تصمیم گیری مراجع ذیربط منتشر خواهد شد، این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی است…

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 3 اسفند 1401 (جدید)

بنا بر گزارش ها مدارس فردا چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل نیست و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار میشود. اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس اعمال شد به اطلاع شما خواهد رسید.

این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی است…

وضعیت هواشناسی و آلودگی هوا چهارشنبه (۱۴۰۱/۱۲/۳)

به گزارش سازمان هواشناسی، تا پنجشنبه دمای هوای کشور روند افزایشی دارد و در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی شده است. در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وضعیت جوی ظهر چهارشنبه ۳ اسفند در نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران و نواحی دور از ساحل استان گلستان مورد انتطار است.

براثر این مخاطرات احتمال غرق شدن شناگران و غواصان، آسیب به تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در ترددهای دریایی، احتمال آسیب به شناورهای سبک و نیمه‌ سنگین و تفریحی وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی محدودیت در تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی، ممنوعیت عملیات غواصی و شنا، جمع‌آوری تورهای صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی در ساحل و به‌ویژه فراسواحل، اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری ازخسارت احتمالی به تاسیسات دریایی را توصیه می‌کند

با توجه به افزایش دما و امکان ذوب برف احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و ایجاد روان آب در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی وجود دارد

همچنین امروز و فردا در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز شمال شرق و همچنین در نوار جنوبی کشور وزش باد گاهی باد شدید پدیده غالب است که در برخی نقاط بویژه در شمال شرق و نوار جنوبی کشور، خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

در این مدت در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی نیز بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود، پنجشنبه در برخی نقاط اردبیل، گیلان، غرب مازندران و نیز برخی مناطق جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و شمال بوشهر و جمعه در برخی نقاط اردبیل سواحل دریای خزر، ارتفاعات زاگرس مرکزی، شمال شرق و جنوب شرق بارش پیش بینی می‌شود.

نظرات