شومیز دخترانه، لباس چهارفصل!

0

بسیاری از لباس‌ها هم در تابستان و هم در زمستان پوشیده می‌شوند. این یعنی که آنها با جنس‌های متفاوت نازک و ضخیم تولید می‌شوند. یکی از این لباس‌ها که بسیار پرطرفدار است، شومیز دخترانه می‌باشد. تولید کنندگان این نوع پوشاک بچه گانه را هم به صورت اسپرت و هم به صورت نیمه رسمی تولید و عرضه می‌کنند. شومیز دخترانه با شلوار و البته با دامن دخترانه پوشیده می‌شود. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد شومیز دخترانه کسب نمایید.

 شومیز دخترانه بچه گانه شیک

شومیز دخترانه از چه جنسی باشه؟

کارشناسان همواره به والدین توصیه می‌کنند که برای کودک خود از لباس‌هایی استفاده کنند که جنس مرغوبی دارد و از الیاف طبیعی تولید شده است. بنابراین تولید کنندگان نیز غالباً از این نوع پارچه‌ها استفاده می‌کنند. بهترین جنس پارچه در میان الیاف طبیعی، نخ و پنبه است که معمولاً در تولید شومیز دخترانه تابستانی استفاده می‌شود؛ زیرا هم سبک است و هم نرم و لطیف می‌باشد. کتان، بافت، جین و پشم انواع دیگری از پارچه‌ها هستند که تولید کنندگان از آنها برای دوخت شومیز پاییزی و زمستانی بهره می‌برند. الیاف طبیعی و جنس‌های مطلوب به پوست حساس کودک آسیب نمی‌رسانند. علاوه بر آن شومیز جنس مطلوبی همراه با شلوار و یا دامن دخترانه بر تن فرزندتان می‌کنید، از ماندگاری و استحکام بسیار بالایی در برابر شستشو و آسیب‌های خارجی برخوردار خواهد بود.

چند مدل شومیز دخترانه بچه گانه داریم؟

شومیز بچه گانه در مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود. با یک نگاه در فروشگاه لباس کودک متوجه این موضوع خواهید شد. این لباس می‌تواند جلو بسته و یا جلو باز باشد که مدل جلو باز آن با چند دکمه باز و بسته می‌شود. آستین شومیز دخترانه می‌تواند بلند، کوتاه و یا حلقه‌ای باشد. معمولاً مدل‌های آستین بلند را با شلوار و مدل‌های آستین کوتاه و بدون آستین را با دامن دخترانه می‌پوشند. این لباس با یقه‌های مختلفی تولید می‌شود اما یقه گرد و ب ب محبوب‌ترین مدل‌ها است. در انواع نیمه رسمی آن معمولاً از تور، پاپیون، گیپور و مروارید استفاده می‌شود. قد این لباس معمولاً بلند است و به صورت کراپ تولید نمی‌شود. گاهی قد آن کمی پایین‌تر از کمر است و گاهی نیز تا پایین باسن می‌رسد. قدِ مدل‌های گره‌ای، دقیقا روی کمر گره می‌خورند و قرار می‌گیرند.

شومیز دخترانه بچه گانه شیک

طرح و رنگ‌های شومیز بچه گانه؟

این لباس نیز مانند لباس‌های دیگر بچه گانه دارای انواع بدون طرح و طرح دار است. نوع بدون طرح آن ساده است و روی آن هیچ نقشی ندارد مگر این که با پاپیون، مروارید، گیپور و یا تور تزیین شده باشد. اما مدل‌های راه راه، چهارخانه، خال خالی، گلدار، گره‌ای، عروسکی و پوم دار انواع طرح‌ دار شومیز دخترانه هستند که در فروشگاه لباس کودک موجود می‌باشند. در مورد رنگ می‌توان گفت که این لباس با هر مدل و طرحی دارای رنگ بندی کاملی است که شامل رنگ‌های پاستلی، خنثی، شاد و روشن می‌شود. معمولاً شومیز دخترانه با رنگ های پاستلی و خنثی در استایل‌های نیمه رسمی بسیار چشم نواز و زیبا است. اگر عکس‌های مانکن‌های انواع فروشگاه لباس کودک اینترنتی را مشاهده کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که این رنگ‌ها در تیپ‌های نیمه رسمی بسیار به کار می‌رود.

استایل تابستانی!

دختر بچه‌ها معمولاً در فصل گرم سال یعنی در بهار و تابستان دوست دارند که از پوشاک خنکی مانند پیراهن و یا یک دامن دخترانه شیک استفاده کنند. وقتی شما می‌خواهید از یک فروشگاه لباس کودک برای آنها دامن دخترانه تهیه کنید، باید برای ست کردنش دنبال یک بالاپوش خنک و تابستانی بگردید. شومیز دخترانه می‌تواند بهترین انتخاب برای فرزند شما باشد زیر حتی استایل‌هایی که با شومیز دخترانه اسپرت طراحی می‌شود نیز خاص و شیک است. درست است که تیشرت و تاپ‌ با شلوار یا شلوارک لباس‌های خنکی هستند اما هیچ‌گاه به شیکی و خاص بودن شومیز و دامن دخترانه نخواهند بود. حالا که تصمیم به طراحی یک تیپ و استایل خاص دارید، باید به چند نکته توجه کنید.

ابتدا بدانید که بهتر است فقط یکی از این لباس‌ها طرح دار باشد. این یعنی اگر شومیز بچه گانه طرح دار است، دامن دخترانه فرزندتان را حتماً ساده و بدون طرح انتخاب کنید و برعکس. اما شما این گزینه را نیز دارید که هر دوی این لباس‌ها را به صورت ساده و بدون طرح از فروشگاه لباس کودک خریداری کنید که بسیاری از طراحان و فعالان در حوزه صنعت مد و فشن، بر این باور هستند که لباس‌های ساده جذابیت و شیکی خاص خود را دارند. نکته دیگری که حتما باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ‌ها با هم است. شومیز بچه گانه و دامن را به همراه یک صندل شیک و یا کفش تخت عروسکی بر تن فرزندتان کنید. فراموش نکنید که همواره جوراب شلواری استایل دختر شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

شومیز دخترانه بچه گانه شیک

استایل زمستانی!

شومیز زمستانی، ضخیم است و معمولا آستینی بلند نیز دارد. این لباس را نیز می‌توانید با دامن دخترانه بر تن فرزند خود کنید البته فقط در صورتی که همراه با آن از از جوراب شلواری تو کرکی ضخیم استفاده نمایید تا بدن فرزند شما در برابر سرما حفظ شود. اگر می‌خواهید از شلوار استفاده کنید، حتما نوع جذب را انتخاب نمایید تا فرزدنتان بتواند از بوت استفاده کند. فراموش نکنید که بوت و نیم بوت باعث زیبا شدن استایل اسپرت و البته نیمه رسمی دخترتان در زمستان خواهند شد. پوشیدن یک پالتو روی این لباس استایل دختر بچه شما را شیک‌تر خواهد کرد. به یاد داشته باشید که حتما باید رنگ پالتو با رنگ لباس‌های دیگر او هماهنگ و متناسب باشد. کلاه همرنگ با پالتو نیز می‌تواند به خاص بودن استایل فرزند شما کمک کند.

معرفی یک فروشگاه خوب!

به وب‌سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید و از انواع شومیز دخترانه، دامن، شلوار، پیراهن و سایز پوشاک کودک دیدن کنید. جدول سایزبندی برای شما قرار گرفته است تا بدون تردید سایز دختر بچه خود را متوجه شوید. عکس تمامی لباس‌ها با طرح‌های مختلف، مشخصات کامل آنها، سایز بندی و رنگ بندی‌های موجود در فروشگاه لباس کودک تی تی گل ثبت شده است. شما این امکان را نیز خواهید داشت با کارشناسان این مجموعه در مورد ست کردن و استایل سازی مشاوره داشته باشید. کارشناسان تی تی گل پاسخگوی سوالات شما والدین گرامی خواهند بود تا با خیالی آسوده خرید خود را نهایی نمایید.

نظرات