تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی

0

شاید تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی کار دشواری به نظر برسد و برای خرید کانسیلر میبلین دچار تردید شده باشید، اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا در این مقاله ما به شما می گوییم چطور از دست کانسیلر تقلبی میبلین در امان بمانید. خوب قبل از هر چیز کمی ویژگی های کانسیلر میبلین را برای شما توضیح می دهیم تا با داشتن پیش زمینه از مشخصات آن بتوانید راحت تر تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی را انجام دهید. می دانید که خرید و استفاده از لوازم آرایشی تقلبی هرگز به نفع شما نخواهد بود و باعث آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما خواهد شد. بنابراین در انتخاب و خرید کانسیلر میبلین اصل دقت کنید.

معرفی کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین از محبوب ترین و پرطرفدارترین کانسیلرهای موجود در بازار لوازم آرایشی است. این کانسیلر در دو نوع سر پد دار و فیت می تولید و عرضه می گردد. خوب طبیعتا مدل سر پد دار محبوب تر از فیت می است. می دانید چرا؟ به دلیل اینکه در ساختار و روی کانسیلر پد مخصوص کانسیلر قرار گرفته شده و این کار سبب گشته کاربرد آن بسیار بسیار آسان تر باشد. اجازه بدهید در ادامه این دو مدل کانسیلر را به طور جداگانه برای شما شرح دهیم تا قبل از خرید کاملا با ویژگی های آنها آشنایی داشته باشید.

کانسیلر میبلین سر پد دار یا آنتی ایج

خوب ابتدا به ظاهر کانسیلر میبلین آنتی ایج می پردازیم. شاخصه اصلی این نوع کانسیلر، پد کانسیلر است که در قسمت کلاهک محصول قرار دارد و نقش اصلی به هنگام استفاده از آن ایفا می کند. رنگ پد کانسیلر میبلین سفید و روشن نیست، پس این اولین نکته است که برای تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی باید در نظر داشته باشید. این محصول در بسته بندی مخصوص و تلقی به همراه نوشته های توضیحات آن ارائه می شود. بهتر است قبل از خرید کانسیلر میبلین اصل، محصول را در سایت اصلی میبلین مشاهده کنید و تمام جزئیات آن را بررسی نمایید. دومین نکته فونت نوشته های پشت کانسیلر میبلین است که با کمی دقت به راحتی اصل و تقلبی بودن آن را تشخیص خواهید داد. خوب از نظر بافت خود کرم هم باید بگویم که بسیار سبک است، پوشش دهی عالی دارد، از ماندگاری بالایی برخوردار است و هرگز در چین های پوست فرو نمی رود.

 کانسیلر میبلین اصل

کانسیلر میبلین فیت می

نوع تقلبی کانسیلر فیت می در بازار دیده نشده است اما با این حال هنگام خرید کانسیلر میبلین مدل فیت می باید آگاهی کامل داشته باشید. این محصول در بسته بندی باریک به همراه اپلیکاتور ارائه می شود. نوشته های روی کانسیلر فونت و لوگو مخصوص به خود را دارد و باز هم برای اطمینان می توانید آن را با عکس موجود در سایت اصلی میبلین مطابقت دهید. فرمولاسیون به کار رفته در این کانسیلر فاقد چربی و غیر کومدون زا است ( کومدون به برآمدگی های زیر پوستی گفته می شود که رنگ سفید یا رنگ پوست هستند). ظاهری بسیار طبیعی و بی عیب و نقص در اطراف و زیر چشم ایجاد می کند و به طور یکپارچه با پوست ترکیب خواهد شد. می توان گفت که انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال جلوه ای طبیعی با ماندگاری بالا هستند.

کانسیلر میبلین اصل

قیمت کانسیـلر میبـلین اصل

خوب قیمت نیز می تواند هنگام تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی تاثیر گذار باشد. اگر فروشگاهی این محصول را با قیمت پایین تری به فروش می رساند، بهتر است قبل از خرید تحقیق بیشتری انجام دهید. رنج قیمت کانسیلر میبلین اصل از ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است. در نهایت اصلی ترین نکته که می تواند خیال شما را در مورد تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی راحت کند، خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی است.

نظرات