(تصاویر) ازدواج نیلوفر پارسا و میلاد اسدالهی +‌عکس و ماجرای ازدواج و آشنایی

0

ازدواج نیلوفر پارسا و میلاد اسدالهی +‌عکس ها و ماجرای ازدواج و آشنایی

نیلوفر پارسا بازیگر کشورمان با انتشار عکس های عروسی خود خبر ازدواجش را با میلاد اسدالهی رسانه ای کرد. او در اسفند ماه ۱۴۰۱ با میلاد اسداللهی ازدواج کرد. عکس های مراسم ازدواج و عروسی این بازیگر را در زیر مشاهده کنید

عکس های مراسم عروسی و ازدواج نیلوفر پارسا با میلاد اسدالهی

انتشار عکس های عروسی و ازدواج نیلوفر پارسا بازیگر سریال آوای باران با پسری به نام میلاد اسدالهی در شبکه های اجتماعی پربازدید شد. او در اسفند ماه مراسم ازدواجش را برگزار کرد.

عکس های مراسم عروسی و ازدواج نیلوفر پارسا با میلاد اسدالهی

(تصاویر) ازدواج نیلوفر پارسا و میلاد اسدالهی +‌عکس و ماجرای ازدواج و آشنایی
لباس عروس و میکاپ ساده و شیک او مورد توجه کاربران قرار گرفته است. پیشتر گفته شده بود که این بازیگربا محمد مهدی حسینی ازدواج کرده است. اما حالا خبر رسیده که او با فردی به نام میلاد اسدالهی عکاس هنری ازدواج کرده است.
نیلوفر پارسا با بازی در سریال آوای باران در نقش بیتا به شهرت رسید. او در آستانه ۳۲ سالگی ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست.

(تصاویر) ازدواج نیلوفر پارسا و میلاد اسدالهی +‌عکس و ماجرای ازدواج و آشنایی

معرفی این بازیگر

گفتنی است، نیلوفر پارسا متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۷ در تهران اسـت و در رشته فناوری اطلاعات تحصیل کرده است. اوفعالیت هاي هنری خودرا از تئاتر هاي تهران آغاز کرد. در چند نقش کوتاه در سریال: شاید برای شـما هم اتافق بیفتد حضور یافت و پس ازآن در نقش بینا در سریال آوای باران، مطرح شد.

ازدواج نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگری را کلاس های استاد امین تارخ و خاله اش تهمینه میلانی آغاز کرد. بشیشترین شهرت وی به دلیل بازی در سریال های شاید برای شما اتفاق بفتد و سریال اوای باران است. او همچنین در فیلم سینمایی بعد از تـو بـه کارگردانی فرهاد نجفی هم حضور یافت کـه در سیزدهمین جشنواره بین المللی کویین پالم کالیفرنیا نیز حضور یافت.

عکس همسر نیلوفر پارسا

لازم به ذکر است نیلوفر پارسا در دی ماه ۱۳۹۹ خبر نامزدی خود را با محمد مهدی حسینی رسانه ای کرد که به ازدواج ختم نشد و حالا در اسفند ۱۴۰۱ با انتشار عکسی از مراسم نامزدی و ازدواجش میلاد اسداللهی نوشت : هر زنی وقتی میتونه احساس قدرت کنه که یه مرد حامی کنارش باشه
همسرم عشقم رفیقم مرد من روزت مبارک

نظرات