بازیگر نقش ریما در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب است. او متولد ۹ آوریل ۱۹۷۹ در حلب است و قبل از روی آوردن به بازیگری در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد و فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۹۸ با فصل سوم سریال همام القیشانی آغاز کرد. او با مهیار خدور بازیگر ازدواج کرده است. در ادامه بیوگرافی بازیگر نقش ریما در سریال حبیب را با عکس و زندگی شخصی وی میخوانید

بازیگر نقش ریما در سریال حبیب

بازیگر نقش ریما در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب متولد ۹ آوریل ۱۹۷۹ در حلب است و قبل از روی آوردن به بازیگری در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد و فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۹۸ با فصل سوم سریال همام القیشانی آغاز کرد.

بازیگر نقش ریما در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق هنری

این بازیگر عرب از سال ۲۰۰۰ وارد بازیگری شده است و در فیلم هایی چون، جاودانگی. گل وحشی مزیانه پس از پاییز، نیسان می آید، دختران خانواده اولا مایا، داستان های ما به پایان نمی رسد و … به ایفای نقش پرداخته است.
قمر خلف از هنرپیشه های سوری محسوب می شود و در المیادین استان دیرالزور به دنیا آمد، سپس پس از اخذ دیپلم دبیرستان به استان حلب نقل مکان کرد. او قبل از روی آوردن به سینما و تلویزیون در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد و فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۹۸ با فصل سوم سریال همام القیشانی آغاز کرد.

بیوگرافی قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

فعالیت هنری قمر خلف با ایفای نقش های دشوار در سریال همام القیشانی در فصل سوم آغاز شد. برجسته ترین آثار ارائه شده توسط قمر خلف هنرمند در سطح نمایش سوری: «نزار قبانی»، «زمان شرم»، «بنات العیله»، «سلطنه»، «صبایة ۲»، «پشت میله‌ها» ادامه داشته و حالا در جدیدترین کار بازیگری با یک تهیه کننده ایرانی در سریال حبیب همکاری کرده است.
او در کنار بازیگرانی چون امین زندگانی و علا قاسم و سوگل طهماسبی خوش درخشیده است.

نظرات