بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس ها و سوابق

2

بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس ها و سوابق

لجین اسماعیل بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب است . او متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ در بلغارستان با ملیت سوری می باشد. در ادامه با بیوگرافی بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب آشنا شوید

بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس ها و سوابق

بیوگرافی بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب

لجین اسماعیل بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ در بلغارستان با ملیت سوری است.

سوابق هنری

وی از سال ۲۰۱۵ وارد بازیگری شده و تاکنون بازی در فیلم «وعد شرف» به کارگردانی ریحان الخطیب، فیلم «آتش سوزی ها» ، بنفشه به کارگردانی محمد عبدالعزیز و سریال زوال به کارگردانی احمد ابراهیم احمد ، سریال احمر به کارگردانی جود سعید و سریال ندامت به کارگردانی اللیث حججو و … ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس ها و سوابق

لجین اسماعیل بازیگر سریال حبیب اهل سوریه است و در تازه ترین فعالیت های هنری خود در سریال حبیب با تهیه کننده ایرانی همکاری کرده است. او در کنار دیگر بازیگران سوری نقش یک مجاهد را بازی می کند که با یک نظامی نامزد کرده و قرار است با او ازدواج کند.

این بازیگر سوری در کنار هنرمندان و بازیگران دیگری چون امین زندگانی و سوگل طهماسبی نقش افرینی کرده است. این سریالِ ۲۹ قسمتی که مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد. این سریال را کارگردانی از سوریه به نام جود سعید ساخته و فرزاد هوشیار پارسیان در مقام تهیه‌کننده حضور دارد.

این سریال به کارگردانی جود سعید کارگردان سوریه ایی و تهیه‌کنندگی فرزاد هوشیار پارسیان محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر جنگی،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه محصول مشترک دو کشور ایران و سوریه با روایتی جدید و متفاوت از مدافعان حرم است و هنرمندان سوریه ایی هم در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و در سوریه فیلمبرداری شده این مجموعه کار جدیدی که بسیج صدا و سیما به عنوان نخستین سریال تلویزیونی ایران در سوریه است که ماجرای مستشاران در سوریه و داستانِ محورت مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را روایت می‌کند. این مجموعه جذاب از ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ از بکه دو پخش می شود.

2 دیدگاه در “بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب کیست بیوگرافی و عکس ها و سوابق

  1. فاطمه گفت:

    هیچ وقت فکر نمیکردم رو داعشی کراش بشم

  2. الهام گفت:

    چقد خوشگله 😄😄😄

نظرات