مراکز و فروشگاه های عرضه گوشت گرم وارداتی با نرخ دولتی اسفند ۱۴۰۱

0

مراکز و فروشگاه های عرضه گوشت گرم وارداتی با نرخ دولتی در تهران و شهرستان ها اسفند ۱۴۰۱

عرضه و فروش گوشت گرم وارداتی، گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب دولتی از اسفند ماه ۱۴۰۱ در میادین تره بار و فروشگاه های اتکا، شهروند، افق کوروش در تهران و دیگر شهرستان ها از هفته جاری به نرخ مصوب هر کیلوگرم گوشت گوساله را با توجه به بعد مسافت، ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی را ۲۴۷ هزار تومان آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به میادین تره بار و فروشگاه های اتکا، شهروند، افق کوروش و … خریداری کنند. جزئیات خبر را میخوانید

فروش گوشت گرم وارداتی

فروش گوشت گرم وارداتی، گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب دولتی در میادین تره بار و فروشگاه های اتکا، شهروند، کوروش در تهران و دیگر شهرستان ها از هفته جاری به نرخ مصوب هر کیلوگرم گوشت گوساله را با توجه به بعد مسافت، ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی را ۲۴۷ هزار تومان آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به میادین تره بار و فروشگاه های اتکا، شهروند، افق کوروش و … خریداری کنند.

بنابر اعلام مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از هفته آینده گوشت گرم وارداتی گوسفندی و گوساله در میادین عرضه می شود.

ایوب فصاحت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد با اشاره به عرضه گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار گفت: عرضه گوشت گرم وارداتی گوسفند و گوساله به صورت بسته بندی شده از هفته آینده در میادین میوه و تره بار شروع می شود.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده نیز به میزانی که مردم نیاز دارند توزیع گسترده صورت می گیرد.

قیمت هر کیلو گوشت گرم وارداتی

امراللهی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله را با توجه به بعد مسافت، ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی را ۲۴۷ هزار تومان اعلام کرد.

همچنین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار افزود: گوشت گوسفندی به صورت شقه عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز ۲۳۲ تا ۲۳۵ هزار تومان است.
امراللهی افزود: در تهران علاوه بر فروشگاه‌ افق کوروش در فروشگاه های شهروند و اتکا هم عرضه شده است .

امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت‌ها در استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و مرکزی، گوشت‌گرم وارداتی گوسفند و گوساله دراین استان ها عرضه نشده است.

مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عرضه گوشت‌گرم وارداتی بجز ۴ استان، در دیگر استان‌های کشور آغاز شد.

مسعود امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت‌ها در استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و مرکزی، گوشت‌گرم وارداتی گوسفند و گوساله دراین استان ها عرضه نشده است اما مردم در دیگر استان ها می توانند گوشت گرم وارداتی را از فروشگاه‌های افق کورش تهیه کنند.

محل و مراکز فروش

امراللهی افزود: در تهران علاوه بر فروشگاه‌ افق کورش، در فروشگاه های شهروند و اتکا هم عرضه شده است . در شهرستان ها نیز هموطنان می توانند به شعبات فروشگاه های اتکا، کوروش، شهروند مراجعه کنند. در استان قزوین بیشاز ۲۷ فروشگاه گوشت نرخ مصوب دولتی را عرضه می کنند.

مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه سرما و تلاش عربستان برای تهیه دام به علت فرا رسیدن موسم حج، موجب گرانی گوشت قرمز شده است، افزود: واردات و عرضه گوشت‌گرم تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت. تسنیم

نظرات