بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از اخراج تا سوابق و پیج اینستاگرام

2

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از اخراج تا سوابق و پیج اینستاگرام

صدف صفرزاده معلم قائمشهری کیست؟

صدف صفرزاده معلم قائمشهری کیست؟

صدف صفرزاده معلم قائمشهری متولد دهه ۷۰ در مازندران یکی از معلمان دوره ابتدایی آموزش و پرورش است که سال هاست در یک مدرسه غیرانتقاعی مشغول تدریس ریاضی و آموزش دانش اموزان بوده است. او اینروزها با انتشار آهنگ گنگستر شهر امل وارد حاشیه شده و اخراج شد. اما با وساطت آیت الله معلمی بخشیده شد.

او از کادر آموزش و پرورش استان مازندران است که در درس ریاضی را برای دوره ابتدایی تدریس می کند. مدرسه ای که اخرین بار در آن مشغول درس دادن بود، یک دبستان غیر انتفاعی پسرانه بود.

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از اخراج تا سوابق و پیج اینستاگرام

خانم صدف صفرزاده در فضای مجازی بسیار فعال است و آیدی کانال او با نشانی teach_by_100 و نشانی پیج ایسنتاگرام ایشان نیز با همین نشانی در اینستاگرام فعال است.

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از اخراج تا سوابق و پیج اینستاگرام

از اخراج تا بخشیده شدن خانم صفرزاده معلم قائمشهری

او پس از اخراج به استخدام باشگاه نساجی درامد و حالا خبر رسیده که با وساطت آیت الله معلمی بخشیده شده است.

معلم قائمشهری با وساطت آیت الله معلمی بخشیده شد و به سرکار بازگشت.

نامه آیت‌الله معلمی برای بخشش معلم قائم‌شهری بمناسبت عید مبعث: پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه قائم‌شهر که در پی آن خبر اخراج این معلم جوان را در پی داشت باتوجه به ابراز شرمندگی و پشیمانی خانم صفرزاده آیت الله معلمی بصورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند و بمناسبت عید مبعث معلم قائم‌شهری به مدرسه خود بازگشت.

اخیرا انتشار یک ویدیو از کلاس درس ابتدایی معلم قائمشهری موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت

واکنش ها

اما خبرگزاری فارس، با انتشار یک گزارش به ویدئوی معلم زن قائم‌شهری درباره ترانه «گنگستر شهر آمل» واکنش نشان داد و از این معلم به شدت انتقاد کرده است. این خبرگزاری مدعی شده این اقدام کودک‌آزاری در کلاس درس است!

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در رابطه با موضوع تخلف معلم قائمشهری هم گفت: برای مدارس غیردولتی و مراکز غیردولتی یک شورایی به نام شورای نظارت بر مراکز و مدارس غیردولتی داریم که در این شورا در این باره تصمیم گیری خواهد شد و در اولین جلسه شورا در رابطه با موضوع معلم قائمشهری تصمیم گیری خواهیم کرد و این موضوع بررسی خواهد شد.

نوری خاطرنشان کرد: در بحث گزینش ها هم باید به طور کامل و در همه موارد گزینش‌ها دقیق باشند، و افرادی که وارد آموزش و پرورش می‌شوند و در مدارس غیر دولتی معلم می‌شوند، باید براساس دستورالعمل‌هایی که برای معلمین هست، رفتار کنند و در رابطه با موضوع معلم قائمشهری هم باید تحقیقات کامل انجام بشود و شورای نظارت در مورد آن بحث و تبادل نظر کند و در نهایت تصمیم نهایی درباره آن گرفته خواهد شد.

2 دیدگاه در “بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از اخراج تا سوابق و پیج اینستاگرام

  1. مهدی تنها گفت:
    18
    8

    سلام. از خلاقیت این معلم خوبمون متعجب شدم. روال شاد برای تدریس انتخاب کرده. واقعا داشتن چنین معلمان خوبی در نظام آموزشی کشور جای تحسین داره.

  2. خودم گفت:
    13
    49

    خدا لعنتشون کنه، که برای شهرت حریم تربیتی بچه ها رو هم درک نمی کنن،
    پدر و مادر ها با چه اطمینانی بچه هاشون رو به اینها مسپرن

نظرات