معلم اخراجی قائمشهری کیست؟ بیوگرافی صفرزاده معلم قائمشهری + عکس و اینستاگرام

0

معلم اخراجی قائمشهری کیست؟ بیوگرافی صفرزاده معلم قائمشهری با عکس و اینستاگرام

معلم اخراجی قائمشهری کیست؟ خانم صفرزاده معلم اخراجی قائمشهری است که در مقطع دبستان در یک مدرسه غیرانتفاعی تدریس می کرد. او بعد از حواشی آهنگ گنگستر شهر آمل اخراج شد.

معلم اخراجی قائمشهری کیست؟ بیوگرافی صفرزاده معلم قائمشهری با عکس و اینستاگرام

سوابق

معلم جوان قائمشهری پیشتر به دلیل تدریس ریاضی به روش های خاص و با آهنگ در صفحات اینستاگرام معروف بود و حالا با اخراج از مدرسه به دلیل هنگ گنگسگتر شهر آمل معروفتر شد. خانم صفرزاده بعد از بیکار شدن اخراج ار مدرسه، توسط باشگاه نساجی مازندران استخدام شد

گفتنی است،در روزهای اخیر فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی منتشر شد که در آن هم‌خوانی تعدادی از دانش آموزان با آهنگ مازندرانی را در این مدرسه نشان می دهد و حالا پس از گذشت چند روز، باشگاه نساجی از استخدام این آموزگار خبر داد. در بیانیه ی باشگاه نساجی آمده است:

ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد.

باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.

معلم اخراجی قائمشهری کیست؟ بیوگرافی صفرزاده معلم قائمشهری با عکس و اینستاگرام

پیج اینستاگرام معلم قائمشهری که اخراج شد

صفحه شخصی معلم جوان مازندرانی با نشانی نشانی teach_by_100 دنبال کنید. استوری نوازندگی و فیلم تدریس ریاضی ایشان در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. او به تازگی نوازندگی و خوانندگی در صفحه شخصی اش منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این معلم با روشی خلاقانه تبدیل عدد مخلوط به کسر را به دانش آموزانش آموزش می دهد.

نظرات