همسر هادی حجازی فر کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید همسرش

0

ایشان با هادی حجازی فر در سال ۱۳۸۳ ازدواج نموده است و اکنون در عرصه هنرپیشگی به آن صورت فعال نیست، ولی در نمایش تئاتری به عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت می‌کند و اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه هنرپیشگی هامون به شمار می‌رود. همسر هادی حجازی فر کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید همسرش از آشنایی تا ازدواج و سوابق و شغل همسر هادی حجازی فر را در ادامه می خوانید

همسر هادی حجازی فر کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید همسرش

همسر هادی حجازی فر کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید همسرش

همسر هادی حجازی فر در رشته بازیگری تحصیل کرده و سال ها در تئاتر فعالیت کرده است. او دانش آموخته رشته بازیگری اهل آبادان است که در سال ۱۳۸۳ با آقای هادی حجازی فر ازدواج کرد. ایشان در حال حاضر در بازیگری فعالیت چندانی ندارد و در تئاتر به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول است. وی همچنین جزو هیات مدیره موسسه بازیگری هامون می باشد.

بیوگرافی

ایشان با هادی حجازی فر در سال ۱۳۸۳ ازدواج نموده است و اکنون در عرصه هنرپیشگی به آن صورت فعال نیست، ولی در نمایش تئاتری به عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت می‌کند و اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه هنرپیشگی هامون به شمار می‌رود.

همسر هادی حجازی فر در رشته هنر درس خوانده است و مدت‌ها در نمایش تئاتری مشغول به کار می‌باشد.

همسر آقای حجازی‌فر در رشته هنر درس خوانده و اصالتاً آبادانی می‌باشد.

اسم همسر هادی حجازی فر

سوابق

همسر هادی حجازی فر یکی از هنرمندان اثر پوست شیر و موقعیت مهدی می‌باشد و اصلیتش اهل آبادان است و با یکدیگر هم دانشگاهی بوده‌اند، ولی به خاطر یک سری اختلافات کاری، به مدت سه سال با یکدیگر قهر بوده‌اند و پس از سه سال دوستی با هم ازدواج نمودند و حاصل این ازدواج یک پسر به اسم هامون می‌باشد.

درخشش در سریال پوست شیر

او در سریال پوست شیر ساخته جمشید محمودی و همچنین به تهیه کنندگی نوید محمودی در کاراکتر نعیم ایفای بسیار زیبایی از خود به نمایش گذاشت.

نحوه آشنایی و ازدواج

همسر هادی حجازی فر بازیگر پوست شیر و موقعیت مهدی، اصالتا آبادانی است و یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود، اما برسر اختلاف کاری، ۳ سال با هم قهر بودند و بعد از ۳ سال آشتی آنها به ازدواج ختم شد. ثمره این ازدواج یک پسر به نام هامون است.

اینستاگرام همسر هادی حجازی فر

او همچنین در سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نقش نعیم خودش درخشیده است. پوستر شیر داستان مردی به نام نعیم را روایت می کند که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

بیوگرافی الهام سلج محمودی همسر هادی حجازی فر

هادی حجازی فر به تازگی کارگردانی فیلم موقعیت مهدی را بر عهده داشت. موقعیت مهدی اولین فیلم بلند سینمایی هادی حجازی فر در مقام نویسنده و کارگردان است که به زندگی شهید مهدی باکری می پردازد. در این فیلم داستان زندگی فرمانده لشکر عاشورا مهدی باکری با بازی هادی حجازی فر را در شش پرده، از زمان آشنایی و ازدواج با همسرش تا هنگام شهادت روایت می‌کند. وحید حجازی فر برادر نویسنده و کارگردان این فیلم است که نقش شهید حمید باکری را ایفا می کند.

عکس جدید همسر هادی حجازی فر

ژیلا شاهی، معصومه ربانی نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی از بازیگران دیگر فیلم موقعیت مهدی هستند.

لازم به ذکر است هادی حجازی‌فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و از فیلم‌های بعدی‌اش می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی ،دوزیست اشاره کرد.

هادی حجازی فر و همسرش

حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

بیوگرافی هادی حجازی فر

این چهره یکی از بازیگران اهل ایرانی می‌باشد، که علاوه بر هنرپیشگی در عرصه کارگردانی و نویسندگی هم مشغول به کار می‌باشد.

هادی حجازی فر در رشته هنر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی اش را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۷۷ اخذ نموده است.

این چهره فعالیت هنری اش را در زمان دانشگاه و با ایفای نقش در مزرعه پدری ساخته رسول و مولا قلی پور استارت زده است و از فعالیت‌های بعدی او می‌توان :ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای، موقعیت مهدی و دوزیست را نام برد.

هادی حجازی فر اولین اثر سینمایی خود را با اسم موقعیت مهدی با روایت زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ به دست تولید رساند و خود کاراکتر شاخصی این اثر را بر عهده گرفت.

او در جشن خانه تماشاخانه سینما و جشن انتقادگران برنده جایزه و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد کسب جایزه برترین هنرپیشه کاراکتر مکمل مرد گردید.

در یک نظرسنجی در شبکه های اجتماعی هم به عنوان برترین هنرپیشه مکمل مرد برای کاراکتر کمال در اثر ماجرای نیمروز در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر از دید تماشاچیان مطرح گردید.
در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز برنده سیمرغ برترین کارگردان اثر نخست برای اثر موقعیت مهدی شد.

نظرات