بیوگرافی قمر خلف بازیگر سوری و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی و هنری

0

بیوگرافی قمر خلف بازیگر سوری و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی قمر خلف

قمر خلف بازیگر سوری متولد ۵ ژوئن ۱۹۷۹ در المیادین سوریه است. او فعالیت بازیگری را از ۱۹۹۸ از تئاتر آغاز کرد و تاکنون فیلم هایی چون، جاودانگی، گل وحشی مزیانه پس از پاییز، نیسان می آید، دختران خانواده اولا مایا، داستان های ما به پایان نمی رسد و … به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی کامل قمر خلف بازیگر سوری و همسر و فرزندانش همراه با سوابق و عکس ها و اینستاگرامش و زندگی شخصی و هنری وی می پردازیم

قمر خلف

زندگینامه قمر خلف بازیگر عرب

قمر خلف متولد ۵ ژوئن ۱۹۷۹ در المیادین، سوریه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل سوریه می باشد. او یکی از بازیگران عرب زبان است که در فیلم هایی چون، جاودانگی. گل وحشی مزیانه پس از پاییز، نیسان می آید، دختران خانواده اولا مایا، داستان های ما به پایان نمی رسد و … به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی قمر خلف بازیگر سوری و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی و هنری

سوابق هنری

خانم قمر خلف از بازیگران عرب زبان و سوری می باشد که فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۸ با تئاتر آغاز کرد. وی در المیادین استان دیرالزور به دنیا آمد و سپس در کودکی به استان حلب نقل مکان کرد و پس از اخذ دیپلم دبیرستان سعی کرد در مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک تحصیل کند، اما شرایط خاص مانع از تحصیل وی شد. اما در نهایت در دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه دمشق تحصیل کرد.

زندگینامه قمر خلف بازیگر سوری

ورود به بازیگری

در دوران تحصیل در دانشکده روزنامه نگاری، از سال ۱۹۹۸ به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و اولین حضورش در سریال سفر و همام القیشانی در نقش لامیس رقم خورد. او در رمضان سال ۲۰۰۹ دو نقش از مهم‌ترین نقش‌های تلویزیونی خود در سریال راه زنبور در نقش وداد را بازی کرد. سریال های رضمانی که باعث شد تا نامزد دریافت جایزه «ادونیا» شد.

فیلم های قمر خلف بازیگر عرب

ازدواج و همسر قمر خلف

قمر خلف در زندگی شخصی دو بار ازدواج کرده و یک ازدواج ناموفق داشته است. او سال ها پیش با مهند قتیش بازیگر ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام جود شد. اما این ازدواج در سال ۲۰۱۱ به جدایی و طلاق انجامید.
ازدواج دوم این بازیگر عرب در سال ۲۰۱۴ رخ داد. او در در پایان سال ۱۳۹۰ پس از یک داستان عاشقانه با مهیار خدور هنرمند وارد رابطه عاشقانه شد و در سال ۱۳۹۳ ازدواجشان را رسمی کردند. همسر دومش نیز بازیگر است. ثمره ازدواج دوم این خانم بازیگر دو فرزند به نام های آنات و «فیض» می باشد.

عکس همسر قمر خلف

پیج اینستاگرام قمر خلف

صفحه اینستاگرام این بازیگر را با نشانی (@qamaralkhalaf) دنبال کنید

او همچنین علاوه بر بازیگری، در زمینه دوبله نیز فعالیت دارد و چندین همکاری در دوبله از طریق مرکز گل را در کارنامه خود دارد.

پیج اینستاگرام قمر خلف

از جمله فیلم ها و سریال های قمر خلف می توان به صندلی ۲۰۰۷ ، تصادف در جاده ۲۰۰۹ ، عدالت حرف آخر را می زند ۲۰۰۹ الخوافی و القوادیم در حمایت از اسلام، هند بنت عتبه راج، سریال سفر، بازگشت غوار ۱۹۹۹ ، پوست مار ۱۹۹۹ ، شتر ۲۰۰۰ ، بیوگرافی الجلالی و … مونا و … اشاره کرد

 

قمر خلف در برخی فیلم ها و سریال ها با هر دو همسرش همبازی بود و در جدیدترین نقش افرینی خود در سریال سرزمین در کنار همسرش خدور نقش افرینی کرده است.

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات