معیارهای انتخاب صندلی اداری

0

حتما برای شما هم پیش آمده که با ورود به یک اداره یا شرکت خصوصی، دیزاین خاص و معماری داخلی آن را پسندیده باشید یا از فضای حاکم بر آن اداره لذت برده باشید. دکوراسیون داخلی بر حال و هوای اداره و روحیه افرادی که در اداره رفت و آمد دارند، تاثیر بسیار زیادی دارد. در کل تاثیر محیط اطراف بر روان و حال روحی، قابل انکار است.سبک های متنوع معماری و دکوراسیون داخلی بر ظاهر صندلی ها و دیگر تجهیزات اداره هم تاثیر گذاشته و کارفرمایان به راحتی می توانند سبک صندلی مورد نظرشان را انتخاب کنند.

انتخاب صندلی اداری

زمانی که صحبت از صندلی می شود، اولین نکته نوع پایه ها می باشد. اگر صندلی دارای پایه ثابت باشد با نام صندلی ثابت و اگر دارای پایه چرخ دار باشد با نام صندلی گردون شناخته می شود. معایب و مزایای صندلی ثابت و صندلی گردان با توجه به حیطه کاری مشخص می شود.

اولین معیار برای انتخاب صندلی، هارمونی مدل صندلی با دکوراسیون داخلی اداره می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، صندلی های متنوعی با کیفیت و رنگ بندی های گوناگون تولید شده اند. این امر به انتخاب راحت تر کمک می کند اما باید در نظر داشته باشید که تنها ظاهر صندلی مهم نیست و صندلی باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد.

دلیل اهمیت هارمونی تجهیزات اداری

صندلی یکی از مهم ترین تجهیزات اداره می باشد، در واقع امکان ندارد وارد یک اداره یا فضای کاری شوید و صندلی آنجا مشاهده نکید. صندلی اداره جزو ضروری ترین تجهیزات است و باید به ویژگی های آن توجه کرد. انتخاب مدل مناسب صندلی اداره برای فضای کار حائز اهمیت است ولی تنها انتخاب مدل مناسب کفایت نمی کند و صندلی باید دارای طرح و رنگ متناسب با اداره یا شرکت باشد.

هر حیطه کاری دارای یک رنگ سازمانی مشخص می باشد و دکوراسیون ان می توانید دارای یک هارمونی خاص باشد. در چنین شرایطی استفاده از یک صندلی مطابق با رنگ سازمانی منجر به هارمونی تجهیزات اداره می شود. هارمونی داشتن تجهیزات حیطه کاری به زیباتر شدن و شیک تر شدن فضای کاری تان کمک می کند. حفظ هارمونی تجهیزات اداره یا شرکت برای مراجعه کننده و کارکنان دلنشین است و منجر به ایجاد حس خوشایند می شود. کارخانه سیلا بیش از نیم قرن است که در حیطه طراحی خاص مبلمان و صندلی های اداری فعالیت می کند. مهندسین و تکنسین های شرکت سیلا همواره در تلاش هستند تا خاص ترین طراحی ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه دهند. تجربه یک خرید خاص با هزینه مناسب برای تمامی متقاضیان خوشایند خواهد بود.

انتخاب صندلی اداری

ویژگی های صندلی اداری

اصلی ترین ویژگی های صندلی اداری شامل نوع پایه هاف نوع نشیمنگاه، جنس رویه، پشتی گردنی، قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت تنظیم دسته صندلی می باشد. موارد ذکر شده از مهم ترین ویژگی های یک صندلی اداری هستند اما همه صندلی ها نباید دارای ویژگی های ذکر شده باشد. مشخصات و ویژگی های یک صندلی اداری بستگی به حیطه کاری هم دارد.

توصیه ما برای خرید صندلی، انتخاب یک صندلی ارگونومیک می باشد. صندلی ارگونومیک مطابق با شرایط بدنی طراحی می شود و بسیار راحت می باشد. هرچند که در برخی از اداره ها امکان استفاده از صندلی ارگونومیک وجود ندارد و استفاده از صندلی های ساده کارمندی با توجه به دکوراسیون مناسب تر است.

هنگام خرید صندلی باید به نشیمنگاه و ارتفاع صندلی توجه ویژه ای داشته باشید. تماس پا با سطح زمین از مهم ترین ویژگی های صندلی است که تنها با ارتفاع استاندارد صندلی امکانپذیر می باشد. همچنین نرم بودن و راحت تر بودن نشیمنگاه صندلی از بروز کمر درد و آسیب های مرتبط با کمر جلوگیری می کند. هنگام خرید صندلی حتما مشخصات و ویژگیهای آن را به خوبی مطالعه نمایید و با شرایط خود تطبیق دهید تا در نهایت صندلی را خریداری کنید که بیشترین کارایی را داشته باشد.

نظرات